Advertenties


Klets maar raak DEEL 150

Gestart door Robin, 16 mei 2011, 16:17:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

Ja dat idee had ik al Colin, daarom wordt ik zaterdag meteen lid :P
Komt helemaal goed.

En wat betreft die stripes, dat ben ik wel met je eens inderdaad. Het is ook niets meer dan een idee :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Ideeen zijn inderdaad altijd leuk. !-!
Al is dit ook mijn eerste jaar dat ik RMC lid ben, ik vind het erg leuk hoeveel nieuwe leden er nog steeds bij komen! !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

De Mégane's worden ook steeds goedkoper. Vooral de type 1 :P Dus steeds meer mensen gaan ervoor :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Ja sommigen zakken flink in prijs inderdaad.
Maar er staan soms ook megane's op waarvan je denkt, hoe durf je het ervoor te vragen.. o-)

Vorige week hadden wij ook een gemaild wat z'n uiterste prijs was voor z'n megane.
Een gele ph.1 coupe, 250.000km, deuk in spatbord, en wat lak wat los liet (hebben gele meg's vaker last van), en APK verlopen, 2 gladde banden en nog een apk punt,weet zo niet meer wat.
Die wou €2000 hebben.
Nou dan denk ik; Jij bent niet goed bij je hoofd. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

whahaha okey :P
Naja mijn meg was in goede staat. Ph1 hatch met 128000 uit 96, rood en nieuwe APK voor 1000 :P
Heb er in het afgelopen jaar dan wel nog 1000 euro aan reparaties tegenaan gegooid, maar daar koop je niet een auto voor in deze staat, en deze kilometers :P dus tjaa
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Wij gaan morgen een rode HB ph.1 halen voor nog geen €200.
Alleen 2 bandjes glad (hebben wij nog liggen), en motorkap bladderd wat af.
:P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Nice :shocked:
En ook nog mooi dat alleen de motorkap afbladderd.
Bij mijn roest mn linkerachterspatbord, maar bladdert ook mn achterklep, en roest ie ook een beetje.
Ik had ook liever dat het alleen mn motorkap was. Ff nieuwe op de sloop, of opnieuw laten spuiten, en dan was het klaar geweest. :P

Ik had trouwens nog een mooie ph1 Coupé gezien voor je :P Ook niet duur :P
http://www.autotrack.nl/tweedehands/renault/megane/7688218
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Moah voor de handel is die wel te duur. :P
Wij zoeken meestal echt de goedkope auto's waar mensen vanaf willen omdat ze bijv. lakschade hebben, of omdat ze de auto niet klaar willen maken voor de apk omdat er een nieuwe fuseekogel bijv. onder moet, terwijl die auto's opzich nog heel wat jaren mee kunnen.
Deze HB hebben we ook mazzel mee hoor haha.
Maar altijd afwachten hoe hij er bij staat als je gaat kijken..
We hebben afgelopen week 2 coupe's bekeken.
Maar beide waren echt in slechte staat.. Er was geen paneel zonder deuken, en bij beide liepen ze niet goed.

Maar Roy kan je eventueel wel helpen met spuiten :)
Moet je hem event. ff een PM sturen. Y

Mijn meg brengen we wel weg, omdat die met. lak nog steeds niet goed gemengt word bij die zaak waar we het altijd halen, dan is m'n meg straks half paars half blauw. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

#53
Mwa k weet nog niet wat ik met die auto ga doen kwa spuiten. Want mijn hele linkerkant moet gespoten, inclusief de achterklep.
En ik heb de spullen niet om een auto te spuiten. Dus ik zou het moeten laten doen, maar dat is verdomde duur. Ben voor die linkerkant en achterklep al snel 1000 euro kwijt. Plus bijkomend is dat de kleur eerst gemeten moet worden, omdat die lichter is dan de kleurcode ervoor geeft.
Dus k moet nog ff kijken of ik het wel doe.
Maar sowieso bedankt voor het aanbod !-!

Maar k wist niet dat jullie voor de handel gingen :P
Je zou dan is voor die CRXjes moeten kijken van eind 80, begin 90. Die vierkante blokken :P Die verkoop je altijd wel :P
Dat lijkt mij nog wel is wat :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Moah alleen als er eens een goedkope op staat waar niet teveel aan moet gebeuren hoor :P
Verder écht handel ook niet, maar meer auto's ff oplappen, en dan weer verkopen. :P
Niet constant inkopen en verkopen, daar moet je echt een bedrijf voor zijn om gedoe met de belastingdienst te voorkomen. :P

Maar Roy doet het heel wat goedkoper dan een spuiter, en hij doet het ook netjes. Y

Vorig jaar heeft hij een bumper van een BMW Z3 gespoten, die man vroeg een paar weken terug of hij nog eens wat wou spuiten als het moest, omdat het zo netjes was geworden haha.

Hier kunnen ze ook je kleur zo meten bij Boerma, en anders eventueel bij degene waar we ons spul ophalen met kleurenstaaltjes erbij gaan kijken.
Hebben ze bij mijn meg ook gedaan, maar die kwam nog wel overeen met 432. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Citaat van: Benjamin Renon op 17 mei 2011, 13:31:30
Daar had je toch al iemand voor ingeschakeld? ;) Anders moet ik even een tripje naar Spider-Design doen.

klopt ik heb het aan luc gevraagd, alleen hij heeft nog geen contact gehad met alex ;), dus ik was benieuwt of er al iets gemaakt was een ontwerp ofzo. want het is natuurlijk nog de vraag of alex het nog heeft ;).

en ik heb zojuist mijn tripje na spider design weer gehad voor vandaag, over 2 weken moet ik weer terug voor controle :P

DONRozeboom (Mike)

Dat hou ik in gedachten Nicole, thanx.
Maar eerst maar ff me bumpers doen van de zomer, en de nieuwe achterlicht unit erin.
Misschien dan volgend jaar ofzo..
Kost allemaal al zat, en dan heb ik mn meissiej helemaal over de zeik :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

niXon

haha ja mijn meid vind het ook allemaal onzin wat ik aan mijn auto wil doen :P
en dan vooral die kosten :D

Nicole

Wat ben ik blij dat ik geen vriendin heb. :D o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

even voor alle duidelijkheid niet alleen vrouwen zeuren ik heb hier een kerel die het ook onzinnig vind

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev