Advertenties


Klets maar raak DEEL 150

Gestart door Robin, 16 mei 2011, 16:17:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Colin

@ Dravious
Wist je dat:
we voor dergelijke berichten een speciaal topic hebben:
http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=13692.60

Nu je lid bent een projectpagina mag openen?

Verder net resultaat hoor !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Edwin Postma

net siertstukje.
of is het een hele andere eindemper.
Truckertje

Dravious (Dennis)

ow nice, thanks Colin ;) zal ze voortaan daar plaatsen
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Dravious (Dennis)

Sierstukje, maar ben er wel achter dat ik hem een keer op de brug moet zetten want het gedeelte van de uitlaat onder de auto (passagiersstoel) trilt tegen de onderkant van de auto aan. moet vast gezet worden.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

DONRozeboom (Mike)

@Colin,

Die pagina die je net gaf kan ik (nog) niet openen.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Robin

Als het goed is wel hoor :P Dat is het "Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd" topic in Algemenze Zaken.. Is volgens mij vrij toegankelijk voor iedereen :)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rick Santbergen

Vandaag is mijn auto weer APK goedgekeurd  !-!

Meneer van de apk garage had vorig jaar gevraagd of ik de auto iets hoger kon zetten (dmv schroefset verstellen) want mijn veren lagen los.
Aan het begin van de middag mijn auto 1,6 cm verhoogd. :cry: , vraagt diezelfde meneer vanmiddag of ik hem ajb volgend jaar wel wil verhogen want ze lagen weer los.  8)7
Hij wou niet geloven dat ik hem al 1,6 cm verhoogd had. Achjah volgend jaar 2,6 cm dan maar.  l-

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: Robin op 17 mei 2011, 14:29:01
Als het goed is wel hoor :P Dat is het "Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd" topic in Algemenze Zaken.. Is volgens mij vrij toegankelijk voor iedereen :)

Ja die inderdaad wel :P Sorry fout omschreven van mij.
De link die je gaf op de vorige pagina kan ik (nog) niet openen :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: Rick Santbergen op 17 mei 2011, 14:29:33
Vandaag is mijn auto weer APK goedgekeurd  !-!

Meneer van de apk garage had vorig jaar gevraagd of ik de auto iets hoger kon zetten (dmv schroefset verstellen) want mijn veren lagen los.
Aan het begin van de middag mijn auto 1,6 cm verhoogd. :cry: , vraagt diezelfde meneer vanmiddag of ik hem ajb volgend jaar wel wil verhogen want ze lagen weer los.  8)7
Hij wou niet geloven dat ik hem al 1,6 cm verhoogd had. Achjah volgend jaar 2,6 cm dan maar.  l-

Mooi zo !-! kan je weer een jaar :D
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Edwin Postma

is die van jou verlaagd dan rick?? :D
Truckertje

Koentje

Rick, ik heb bij mijn apk van vorig jaar geen last gehad;)

Nicole

Net weer ff wat benzine getankt in m'n meg.
Roy dacht dat de tank ondertussen wel bijna leeg moest zijn na 190km (op een kwart tank), maar net weer €20 erin gegooit (1.66,9 per liter :shocked: :q ), maar nu staat hij tussen een kwart en een halve tank, dus blijkbaar zat er nog genoeg in haha.

Of mijn tankmeter geeft minder aan dan wat erin zit, of hij is heeeeeeeeeeeel zuinig haha. :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Dat is idd netjes Nicole !-! 8 kleppers verbruiken gelukkig niet zo extreem veel :D

Trouwens misschien een ideetje voor in de clubwinkel, gezien het feit dat ik niet kom op de pagina die Colin gaf :P

http://www.tuningdiscount.nl/auto-sticker-racing-stripes-deco-autostriping-p-15083.html
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

#43
Moah ligt ook aan je rechter voet haha. :q
Maar deze ritten zijn alleen gemaakt in het dorp en de stad, dus dat vind ik inderdaad wel netjes.
En hij was ook nog niets eens leeg, dus had nog meer km's kunnen maken. Y

Citaat van: DONRozeboom op 17 mei 2011, 16:14:13
http://www.tuningdiscount.nl/auto-sticker-racing-stripes-deco-autostriping-p-15083.html
Niet écht wat voor mij.. :neen:
Op de lak wil ik geen stickers hebben, alleen op de 2 achterruitjes.
En ik heb nog steeds een sticker op mijn achterraam zitten van mijn eerste versterker. :D

Al was dat een verschrikkelijke versterker..
Na 1,5 week kwam er aan alle kanten rook uit zetten..
Dus terug gebracht naar de zaak waar ik hem gekocht had, toen is hij terug geweest naar de leverancier, daar bleek dat er een fabrieksfout in zat, dat hebben ze "hersteld" (3 a 4 maanden moeten wachten), maar daarna bleef hij constant stroom vreten, en deed het niet zoals hij het moest doen..
Toen maar verkocht, en er maar bij vermeld dat hij niet goed was, en diegene de bon voor garantie er maar bij gedaan. :P
Dus
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Colin

Citaat van: DONRozeboom op 17 mei 2011, 16:14:13
Dat is idd netjes Nicole !-! 8 kleppers verbruiken gelukkig niet zo extreem veel :D

Trouwens misschien een ideetje voor in de clubwinkel, gezien het feit dat ik niet kom op de pagina die Colin gaf :P

http://www.tuningdiscount.nl/auto-sticker-racing-stripes-deco-autostriping-p-15083.html

Weer zoon voordeel van lid zijn !-!

Overigens is dit wel een heel specifiek iets. Er zullen maar weinig mensen zijn die dit echt mooi vinden en willen hebben verwacht ik.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev