Advertenties


Klets maar raak DEEL 150

Gestart door Robin, 16 mei 2011, 16:17:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Colin

Ik kan je vertellen dat wij als club bezig zijn met kentekenplaten voor de club. Inclusief met clublogo etc.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dravious (Dennis)

Yes! Angel eyes besteld! komtne volgende week vrijdag binnen als het goed is dus met wat geluk heb ik ze op de meeting van de 27e er s'avonds inzitten :P
Ook heb ik waarschijnlijk komende maandag/dinsdag een nieuw uitlaat-eindstuk :) :)
Heb zin om weer aan de slag te gaan met de auto XD
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Rebecca Fontijn

oehhh colima dat wist ik niet sorry dan zal ik ook wachten tot die er zijn en niet hier halen

Colin

Citaat van: Rebecca Fontijn op 17 mei 2011, 11:26:05
oehhh colima dat wist ik niet sorry dan zal ik ook wachten tot die er zijn en niet hier halen

Niemand is verplicht om een kentekenplaat af te nemen. Ze worden ook op clubpresentaties etc gebruikt. Als iemand graag een plaat heeft zoals jij hem aanbiedt is diegene daar vrij in.

Daarnaast juichen wij als bestuur leden initiatieven als die van jou toe !-!

Dus iedereen die graag een bling-bling plaat heeft neem contact op met onze clubmoeder !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rebecca Fontijn

oke dan laat ik het stukje staan zoals die er nu staat ..... overigens is het bij mijn idee ook niet persee de bedoeling dat de clubnaam er op moet dat is maar net wat je zelf wil  !-!

Nicole

Weet toevallig iemand of een stuurhuis van een 1.6 8v of een 2.0 16v op een 2.0 8v past? :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

colin komen er nog meer interessante dingen op korte termijn ? zoals inkoop kortingen enzo ?

Colin

Voorlopig niks op de planning, erik is nu bezig met automatten, verder zijn we wel aan het kijken voor clubkleding. Mocht je nog intressante ideeen hebben laat maar horen.

Oja de stickers komen op korte termijn.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rogier

naja ik vraag me eigenlijk wel af hoe het met de promotie materiaal staat voor op de evenementen ?

Benjamin Renon

Daar had je toch al iemand voor ingeschakeld? ;) Anders moet ik even een tripje naar Spider-Design doen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Colin

Citaat van: Rogier op 17 mei 2011, 13:31:04
naja ik vraag me eigenlijk wel af hoe het met de promotie materiaal staat voor op de evenementen ?

Daar zijn we ook mee bezig. Stickers, kentekenplaten en spandoek. Verder ligt er nog een en ander bij Rick
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Edwin Postma

is een mapje voor je auto papieren geen idee colin?
ik heb er nu 1 van de RTC.
is wel een leuk en net mapje.
Truckertje

DONRozeboom (Mike)

Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dravious (Dennis)

 o-) ik ben niet ongeduldig ofzo hoor. maar kon het mijn megane toch echt niet aandoen met zo'n zielig uitlaatje te laten rijden tot volgende week  :D Dus toch maar de nieuwe er even onder gezet  !-!


Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev