Advertenties


Klets maar raak DEEL 150

Gestart door Robin, 16 mei 2011, 16:17:26

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

Dat is wel een voordeel :P Mijn paps heb wel veel gereedschap, maar ook lang niet alles :P
Ik zal m voor spuiten en bewerken ook weg moeten brengen want ik kan t zelf nergens :P
Al valt het redelijk mee met de plekken gelukkig. Mijn linkerachterspatbord is alleen rond de wielkast verroest. En mijn achterklep op enkele plekken.
En de rest op mijn achterklep is wat lak wat afbladdert.
Maar ik zit ook nog met het probleem dat ik 2 tinten rood in die auto heb :P Dus moet eigenlijk de hele auto om hem weer helemaal netjes te krijgen :P De bumpers, en al het andere kunststof doe ik zelf gewoon, dat red ik nog wel. Maar alle aluminium delen wordt jammer genoeg een probleem :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DONRozeboom (Mike)

En voor wat betreft die onderlip :P Gewoon geen enkele sloop heeft een Laguna RT staan met lip :P
En t enige wat ik op marktplaats kan vinden wat een beetje in de buurt komt is jou Espace lip Nicole :P
Maar die is net ff te hoog :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Dat is ook een probleem inderdaad.
Bij mijn spatbord en achter onder renault moet een nieuw stuk in gezet worden, anders is dat niet meer te herstellen..
Ik laat achter dan ook meteen renault en megane eraf. :P
Het moet er toch af, dus dan hoeft het er ook niet weer op haha.

Volgens mij hebben ze in alteveer bij Boels nog wel een Lagunalip, maar die kregen wij er toen niet af. :D
En het is een eind rijden. :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Dan is dat wel pittig verroest :shocked:
Bij mij is het gelukkig alleen de onderkant.
Dus een beetje opschuren zou genoeg moeten zijn.
En goed dat je het zegt trouwens :P daar moet ik ook even om denken.
Ze moeten bij mij die gaten ook ff dichten :P
De logo's heb ik er al af, maar er zitten 3 van die prachtige gaten aan beide kanten :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Staan wel foto's op m'n projectpagina, helemaal aan het einde. :)
Maar de plekken onder renault zitten onder de lak al een heel stuk verder omhoog, wat nog niet zichtbaar is, dus dat haalt hij ook weg. Y

Ja fijn het die gaten :P
Die maakt hij voor mij ook meteen dicht. :P

Pff net heeft m'n lieve Joep weer een heftige epileptische aanval gehad..
Zo sneu..
En je kan ze ook nog bijna niet helpen...

Had ff paar foto's gemaakt (ff om Roy te laten zien dat deze aanval erger was dan de vorige aanvallen)..
Lijkt zo sneu.
(even in linkjes omdat vast niet iedereen ze wil zien)
http://i56.tinypic.com/m0obq.jpg
http://i52.tinypic.com/fegh2o.jpg
http://i51.tinypic.com/kassht.jpg
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rodney

@collin

Me olie druk in me automatenbak was aldoor te laag waardoor ie aldoor in storig sprong en heel raar ging schakelen !

Ja toppie hopen dat het nou allemaal over is me de problemen ! Anders komt er een andere auto ;)

DONRozeboom (Mike)

@Nicole, ahgoss... heeft ie dit heel vaak?
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Dennis Postma

Ik kan me binnenkort ook aansluiten bij NCVHEBDRMC (Nederlandse club voor hond eigenaren binnen de renault megane club  8)7). Over een paar weken komt dit kleine meisje bij ons intrekken:



Zoals jullie waarschijnlijk al wel gezien hebben een Jack Russel. Aangezien wij in de familie min of meer een "traditie" hebben om de huisdieren een auto gerelateerde naam de geven heet ze Lambo. (Onze kater heet trouwens Clio  ;))

Karin

@Nicole, hoop dat het al beter gaat met de hond.

@Dennis wat een schatje zeg. Wat grappig om dieren een auto gerelateerde naam te geven.

Nicole

Citaat van: DONRozeboom op 18 mei 2011, 13:16:00
@Nicole, ahgoss... heeft ie dit heel vaak?
Moah het wisseld..
De ene keer zit er een half jaar tussen, maar 1 keer zaten er ook maar 4 weken tussen.
Al was dit wel de heftigste aanval van allemaal.


@Dennis: Wat een schatje! Ik had al wat foto's gezien op hyves, ze ziet er erg leuk uit!

@Karin: Hij is nog wat in de war, maar het gaat nu weer een stuk beter met hem gelukkig. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

@Nicole, das minder. Is ie verder wel gezond?

@Dennis, wat een lief beestje !-!
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rebecca Fontijn

ohhh dennis wat een skeettie zulke heerlijke hondjes die jackies ik heb er hier 1 lopen genaamd diesel geniet er maar lekker van allen ....het zijn de eerste maanden wel slopers en onwijs hard leers

Nicole

Ja verder is hij helemaal gezond, hij heeft alleen sinds 2009 soms een epileptische aanval..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

die van ons kreeg ook epileptie bij onze hond, het duurde helaas maar 8 weken toen hebben we der in laten slapen, ze had een tumor in der hoofd zitten ;) ze viel ook steeds om en zo. was echt zonde, het was een goed beest voor ons voor vreemde kon ze minder lief zijn. een vriend van mij kwam pas weer bij mij thuis toen ik vertelde dat we haar hadden in laten slapen :D

Dennis Postma

Thanks allemaal. Zodra Lambo bij ons woont zal ik wel even een paar mooie plaatjes schieten.

CiteerWat grappig om dieren een auto gerelateerde naam te geven.

Dat is eigenlijk ontstaan bij m'n schoonouders. De kat heette Fiësta en de hond Twingo. Aangezien we allebei toch wel gek van auto's zijn vonden we dat de hond dan ook maar een auto nam moest hebben.

Zo stonden er op het lijstje o.a Enzo, Zonda en Swift. Toch ben ik altijd een Lamborghini gek geweest dus was de naam Lambo snel bedacht natuurlijk.  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev