Advertenties


Unlimited Tuningday 28 mei 2011 (Persian Flavour Team)

Gestart door Rick Santbergen, 13 mei 2011, 17:03:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Ik kwam de volgende meeting online tegen. Vorig jaar hebben we met een groep van de club een meeting van hun bezocht in Veenendaal, was toen zeer goed bevallen.

PERSIAN FLAVOUR TEAM AND O&M CARSTYLING PRESENTS with proud UNLIMITED TUNING DAY 2011 (28-05-2011)

Na het succes van vorig jaar organiseren wij wederom een meeting voor alle auto liefhebbers, mensen met gepimpde ride's en voor iedereen die natuurlijk auto gek is.

Vorig jaar hebben we ruim 200 auto's mogen verwelkomen en dit jaar gaan we het nog groter uitpakken, op 28 mei 2011 gaat het allemaal gebeuren en we gaan weer alles uit kast halen om iedereen naar zin te maken.

Voor jong en oud zal er genoeg te doen zijn.
show&shine contest in diverse categorie's, line of gold, promo babe's, music entertainment, vip entrance, food and drinks, and a lot more.

Wil je in aanmerking komen voor line of gold stuur dan 3 recente foto's van je ride naar ( persianflavour@live.nl) mensen die geselecteerd worden voor line of gold krijgen dat ruim week van tevoren horen.

Wil je tevens als club bij elkaar staan of wil je zeker zijn van een plaats meld je dan van te voren aan.

dussssss schrijf het alvast op in je agenda zaterdag 28 mei 2011 van 10.00 till 17.00 unlimited tuning day in veenendaal @ generatorstraat 13 b


aanmelden via email ( persianflavour@live.nl)





Rogier

schijnt een mooi evenementje te zijn, helaas moet ik op deze dag werken (kan ook helaas geen vrij meer krijgen)

Benjamin Renon

Vorig jaar was gezellig. Dit jaar laat ik het even gaan... Weinig nieuws op de Evo... ;)
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

paikey

is al ruim een maand geleden een inschrijving voor de line of gold voor weg gegaan :P/
Verder een zeer mooi en goed georganiseerd evenement!

paikey

gefeliciteerd je bent geselecteerd met je ride voor line of gold voor ons evenement op 28 mei 2011 aanstaande.


Gaan hier nog wel meer mensen met naartoe?
Geweldige en goed georganiceerde meet!

Rogier


Benjamin Renon

Gefeliciteerd man! (Was van het weekend trouwens nog in de buurt van je. Zat in een dorpje 2 km verder op)

Ik ben er deze keer niet bij.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

ivo.


paikey


matthew

Ik twijfel nog Peter,
Ik ben wel vrij,maar mijn aller beste maat trouwd vrijdag,dus ik kan me staat op zaterdag nog niet peilen.
Het is voor mij namelijk ook redelijk in de buurt.

paikey

Geen probleem,ik heb vrijdag ook een feestje maar houd het rustig haha.
Als je gaat dan zie ik je vast daar wel.
Snap niet wat er allemaal aan de hand is met de club  :? maar het gaat toch zeer hard
Achteruit..............er worden bijna geen meetings meer gerede...... l-

matthew

Er zijn ook minder meetings.
Ik bezoek wel minder ook hoor,maar ik heb ook niet meer zo'n echt getunded auto vind ikzelf.
Meer origineel dik.

Naar Gronau wil ik dit jaar toch wel weer gaan na vorig jaar te hebben moeten missen.

En ik zou wel weer eens naar een dikke straat meeting in belgie willen.

Rick Santbergen

Mee eens dat er weinig meetings gereden wordt  ;(
De groep die ernaartoe ging/gaat lijkt ook kleiner geworden.

Ik heb geen vrij voor deze meeting. Gronou kan ik gelukkig weer mee.

paikey

Zijn idd ook minder meetings maar juist daarom zou je toch zegen dat je er dan toch
Zoveel mogelijk mee kan pakken.
En wat Rick zegt is ook zo.....de hele meeting groep word gewoon kleiner.....vorig jaar stond
We hier nog met 6 auto`s en nu ga ik alleen met een maatje hier uit de buurt met z`n tigra twintop.
Vind het zeer triest....... :-(

Joey Voormolen

ik heb een beetje het zelfde geval als matthew,
Vond de ouwe coupe meer tuning gehalte als deze.
Lowered M3C GT

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev