Advertenties


Sorry, maar weer een MP3 topic aangezien mijn radio niet beschreven is

Gestart door cellentano, 11 mei 2011, 21:28:33

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Heb zelf ook zo een parrot toen des tijd 300 euro voor betaald!
je kan je Ipod phone en Ipad op aansluiten! Mits ze wel de laatste update hebben!
je telefoonnummers worden gesynchroniseerd en je hebt spraak bediening DWZ: je drukt op het groene hoorntje en ze vraagt wie je wilt bellen en vervolgens roep die gene zijn naam die je wilt bellen en dan gaat hij over! zeer eenvoudig!
ook heb je een usb aansluiting en nog een ander Kabeltje die ik niet gebruik.

Handig ding en nu dus Spotgoedkoop! ik zeg DOEN!  :P
Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

hemertje

Citaat van: cellentano op 22 juli 2011, 17:12:21
Hierbij de link naar de installatie instructie PDF (engelse versie):

http://www.documentshare.nl/sites/wtws_7262/docs/DOC25867/2011_7_22_16_7262mp3_player_on_updatelist_radio.asp?userKey=7262_VTWWN-LLLNLR6V&alles=&searchdoc=

Groetjes Cellentano

Kan een moderator dit bestand als een bijlage aan dit bericht hangen aangezien ik geen aanmeldbericht krijg en dus het bestand niet beschikbaar is.

Dank!

Hemertje


hemertje

inmiddels zijn er standaard AUX-IN kabels te koop, ik heb gekozen voor de:

Renault Aux in adapter met 3.5mm jackplug met groen mini ISO blok. Renault 2005 -> met Update List headunit
Artikelnummer: 11.1250-41
EAN code: 8715647859141



kabeltje kost zo'n 23 euro en je hoeft niet te solderen als je dat niet kunt of er geen zin in hebt zoals ik  :q
de groene mini iso plug klik je naast de gele iso steker achter in de radio
vervolgens schakel je optie AUX in via de setup van je radio

de jackplug heb ik naar onderen gebracht van de console, in deze jack steek ik nu een 3,5mm verloopkabeltje van de MP3 speler
kies de ingang AUX en je hebt geluid  !-!

digit-all

#19
Hoi, ik heb ook zo'n kabeltje gekocht en precies zo aangesloten . Maar ik wil de aux activeren in het menu alleen kan dit niet. De aux staat er niet bij! Kan iemand mij uitleggen hoe ik dat moet doen? Nu heb ik een kabel maar doet het niet.
Misschien de stroom eraf halen?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev