Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 42

Gestart door Stefan, 11 mei 2011, 12:52:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Den

Vandaag de airco af laten vullen en nieuwe kachelweerstand erin. 100% goed maar nog steeds 1 stand. Zag wel dat ze een aantal draden hebben afgeknipt. Airco wordt iig weer lekker koud ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

matthew


Den

Zat ik ook aan te denken idd heb een andere gehaald en ga het van de week eens proberen.
Ze hebben de draden van de ruitenwissermotor afgeknipt en die aan de massa van de kachel gelegd en van de kachel aan de massa. Kortom weer een hoop gepruts
Als het nu werkt is het goed maar dit is zoeken geblazen, zeker omdat je niet weet waarom dit gedaan is

Ach moet er toch uit omdat ik het tandwiel van de circulatieklep moet vervangen maar fijn is anders. Je hebt al zo weinig ruimte  8)7
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

matthew

Als je die nog moet vervabngen moet de airco weer leeg,anders krijg je het kachelhuis niet los om er bij te komen.

Den

Oohw, das klte dan. Helemaal niet aan gedacht,
Ruitenwisser krijg je er ook niet uit zonder die motor uit te bouwen.

Grom, stom zeg :(
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

nd-photo.nl

En vandaag weer een pakketje mogen ontvangen, nieuwe wissers :) Bosch Aerotwin (+Retro fit) voor en nieuwe Bosch voor achter. Goedkoper dan de standaard Valeo's die ik toen bij de dealer heb gekocht (hoe dom!). Regen mag nu wel komen ;)

Nieuwe Bosch Aerotwins + Bosch achteruitwisserblad


Bosch Aerotwin Retro + Rear wiper by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Oude Valeo met de nieuwe Bosch Aerotwin


Old Style Valeo wipers #1 by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Voor: Oude Valeo


New School Bosch Aerotwin wipers by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Na: Nieuwe Bosch Aerotwins


New Style Bosch Aerotwin! by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Nu wachten op de regen voor de ultieme test...

[edit]
Voor de netheid ga ik die armen ook een keer spuiten, ziet er niet uit zo haha!

Roadkill (Michiel)

Slow&Low

Byebye WhattsApp, hello Telegram (same number, better app)

Een Renault is net zo betrouwbaar als de garage die het onderhoud doet!

niXon

Citaat van: Roadkill op 26 mei 2011, 11:39:37
wassen zou ook geen kwaad kunnen :D
haha idd :P
maar die van mij ziet ook best snel zo vies hoor :P

nd-photo.nl

Haha, komt o.a. door dat zandpad waar ik elke dag overheen rijd als ik thuis parkeer :) Pas geleden naar de wasstraat (zelf gewassen) en nu alweer zo eraan toe!

DONRozeboom (Mike)

Ik heb mn lip eronder :D Zie projectpagina voor foto :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

nd-photo.nl

Lip is netter dan de standaard lip, ook maar een keer scoren denk ik. Nu nog meespuiten (staat op de planning las ik) en dan is dat ook mooi afgetikt van je lijstje :)

DONRozeboom (Mike)

Daarom :P Maar t leuke is nog :P Ik heb een hatchback :P Die heb geen standaard lip :P Dus het is helemaal een lekkere verbetering :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Roy (Coup a One)

Aangezien ik mijn auto toch nog moet laten spuiten (medio Mei) v/d schade links voor, wilde ik gelijk een aantal extra dingen mee laten spuiten zoals de nieuwe spiegels, nieuwe achterlichten (orginele achterlichten), rechter achterscherm i.v.m. het kleur verschil (vervalt) en de nieuw bestelde Carzone sportgrill Renault Megane Fase I 95-99 zie foto exclusief neuskap!



Tevens had ik reeds al eerder malletjes gemaakt voor het racegaas (honingraad design zwart 12 x 6 mm) voor in de achterbumper, dus dat wordt binnenkort ook aangepakt want ook dat is reeds besteld!



Verder kan ik laten weten dat ik de lichtmetalen velgen weer opgepakt heb, dus ja er komen wel nieuwe velgen op maar welke "rustig" of juist "gewaagd" dat is nog voor even de twijvel! ;)

nd-photo.nl

Ben geen fan van DTM style uitlaten, maar die ziet er wel erg netjes uit zeg!

Edwin Postma

@ roy: ik zou lekker een rustige maar tog wel een sportieve velg nemen ;)
anders word het zo drukke bedoeling denk ik.
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev