Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 42

Gestart door Stefan, 11 mei 2011, 12:52:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rick Santbergen

In België zie je het ook vaker, niet mijn ding. Maar zo op dashboard ziet er niet verkeerd uit.

Roy (Coup a One)

't Is wel hip en zeker's niet verkeerd "smaak is ieder zijn mening" maar bij meeting's zal je wel scoren, mits je de rest v/d auto (gezien het interieur) restyld iedergeval maar zekerheid en garantie dat kan ik je niet garanderen! Sucses verder met de restyl !-!

Edwin Postma

ik vind het zeker wel erg grappig.
hier een foto van een tankdop op een charade.
Truckertje

Erwin Haanen

ik heb het gewoon zo gedaan :-) wou nix op de lak plakken en wou toch iets van stickers hebben,en omdat er sticker bomben en window sticken is heb ik voor het 2de gekozen.

maar moet zeggen machtig gedaan met je console :)

megane 4 station 1200 gtline

Patrick84

#79
Gisteravond een ruitmechaniek besteld.
Eergisteren in het donker gepruts om het raam aan de
bijrijderskant weer dicht te krijgen :(
Ben benieuwd als het goede imitatie is voor 85 euro incl verzending :P
Ben toch bang dat anders het raam binnenkort naar beneden valt.
En na alle prijzen gehoord te hebben dan maar zelf een poging wagen om het te vervangen  :shocked:.

matthew

Ik vind het stickerbumpen nou ook niet echt mijn ding,erg druk.
Het ziet er wel netjes gedaan uit.

Edwin Postma

ik vind het persoonlijk niet echt mooi erwin.
maar dat is mijn smaak.
je onderste sticker  is wel grappig :D
Truckertje

nd-photo.nl

#82
Pas geleden jarig geweest en speakers voor mn verjaardag gevraagd voor op de hoedenplank. Voorin heb ik 16.5cm Pioneers en wilde eigenlijk ook weer 13cm Pioneers kopen voor op de hoedenplank. Echter zag ik bij PijlAudio een aanbieding die ik niet kon laten schieten (€78 ipv €150). Op de gok de MTX Thunder 6000 T6S502 besteld, ben er erg tevreden mee. Mooie aanvulling op mn huidige speakers!


MTX Thunder power by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr


MTX T6S502 Backview by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Daarnaast ook een nieuwe accu besteld en ingebouwd zoals sommigen al hebben kunnen lezen in de Overige sectie van RMC Phase 1. Heb gekozen voor een Exide Premium *** EA530 (53 amp / koude start 540A). Er zit ook een zogenaamde Charge Control functie op, ziet er leuk uit :)


Exide Premium *** battery with Charge Control by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr


Old vs New - "Mega Force" vs Exide Premium by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Er zat een inmiddels gare Halfords "Mega Force" accu in, weg ermee :) Handige tip: gelijk sticker uitgedraaid op welke datum hij installed is.

[edit]
Nu aan het wachten op nieuwe ruitenwissers en mn Koni Str.t setje!

Joey Voormolen

Goed bezig ndphoto.
Word het niet tijd voor een projectenpagina.
Lowered M3C GT

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Joey Voormolen

Lowered M3C GT


Maikel

aka. Blackwuppie :)

nd-photo.nl



Hahah mooi fenomeen "Pics or it didnt happen"

Succes met inbouwen!

Maikel

foto's komen nog ;) moet er eerst meer aangedaan hebben en dan krijgt mijn project pagina een grote update :D
aka. Blackwuppie :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev