Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 42

Gestart door Stefan, 11 mei 2011, 12:52:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Den

Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dravious (Dennis)

De lampjes zitten erin! het is wel een heel gedoe geweest maar het is gelukt ;)

Hier een aantal foto's







Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

paikey

ziet er zeker netjes uit,
vind het persoonlijk bij alle phase 2 modellen jammer dat
die ledjes erbij zitte........

Roy (Coup a One)

Citaat van: paikey op  5 juni 2011, 18:05:31
ziet er zeker netjes uit,
vind het persoonlijk bij alle phase 2 modellen jammer dat
die ledjes erbij zitte........

Ben het geheel met Paikey eens, jammer v/d led's maar verder ziet het er erg strak uit!

matthew


Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dravious (Dennis)

Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

nd-photo.nl

Moet bij de Phase 2 heel de bumper eraf?

Ziet er netjes uit zo!

Dravious (Dennis)

jah moet er helaas af. nadeel bij mij was dat je 2 bouten moeilijk kon vinden; er niet bij kon; en er 1 van afbrak waardoor we hem moesten uitboren. De lampen kwamen met andere aansluitingen dus heb ik eraf moeten knippen en op een andere manier vast moeten zetten. simpelweg het oude aansluit mechanisme gebruikt. Knipperlicht hoor ik altijd veel problemen over. Maar neem een zakmes en met een beetje geduld heb je de gaten binnen 10 minuten op maat gesneden en passen ze er zo in ;)
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Rogier

de angel eyes zien er netjes uit, zou alleen de ledjes van de ringen veranderen na dezelfde soort als in de zijkanten van je lampunit

Tedo

En er chromen knipperlichtbolletjes in zetten (heb je die oranje gloed niet als je knipperlichten uit zijn).
Verder ziet het er strak uit! Ik had in mijn Megane I ph. 2 de originele koplampen in de zwarte uitvoering; stond ook goed. !-!

Edwin Postma

ik vind die ledjes persoonlijk ook erg jammer maar zit met wat anders nu in mijn hoofd ;)
Truckertje

lúk

goedendag mensen  ;)

hier iemand uit de oude doos van vroeger :q ik hoorde van rogier dat er na mij en me project gevraagd werd hoe het er mee stond etc etc duz dacht ik laat ik weer eens even wat posten dan  ;)

de rc inmidels al weer goed aderhalf jaar in me bezit nog steets niet klaar en sins ik hem heb meschien nog ma 4000 km gereden ofzo 8)7 het is ook een (hobby/show ride )

inmidels zit er veel op de rc van me to do lijstje van een heele poos terug
maar ook weer nieuwe dingen bij gekomen en er zijn dingen gschrapt





zo staat men rc al een heele poos in de schuur er zijn paar dingen gebeurd voor julie zichtbaar

achter de schermen is er meer gebeurd ma dat zie je pas als de auto op zijn 1e show zal staan ik hoop 100%tuning dit jaar o-)



nieuwe dingen sierrolkooi
en ben met een rem update bezig brembo 4 pots klauwen van een 407 coupe met brembo schijfen en sportblokken stalenremleidingen duz remmen zal de rc straks hard gaan doen :q



deze update moet voorkomen dat ik ooit in zijn programma kom hahah >:D
ik ben nu bezig de klauwen rood te spuiten

veder een sierrolkooi en een c-pillarbar voor de beetje racylook

voor de rest is het nog verlagen velgen monteren en de remupdate uitlaat inkorten en dan kadie na de spuiter hopelijk hoewijk en dan isdie eindelijk klaar nog paar maandjes gedult hoop ik  !-!

voor de rest nog een klein project tussen door de206 cc van me vriendin een 2.0 16v
plannen een schroefset alle verlichting aanpassen naar zwartled zwarte evolution velgen met 195/40/17 banden
en er komt nog een links rechs uitlaat onder dan is ook die klaar bedoeling is deze auto verlaagt met aagepaste verlichting klaar is op de franse autodag hier eenfoto van de cc met de rc



new rims voor de cc ze waren eerst voor de rc maar ik koop tog anderen



zo als julie ziennog altijd druk met tuning bezig !-!

ik hoop weer eens wat mensen op meetings te zien !-!

greetz van een oud member ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev