Advertenties


Ik heb iets nieuws gekocht/gemonteerd! [op mijn auto] DEEL 42

Gestart door Stefan, 11 mei 2011, 12:52:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

DONRozeboom (Mike)

@ Nicole, op zich kosten de lampen niet zo heel veel. Ik had ze all-in voor 141 euro. Worden ze de volgende werkdag bezorgd (mits voor 14.00 besteld en betaald (geen iDeal maar Paypal  :huh: ). Alles om het aan te sluiten zit erbij. Er zitten ook nog 4 lampjes in (daarvoor had ik mijn vriendin naar de halfords laten gaan voor lampjes :D)

Ik moest alleen wel de nokjes bij de aansluitingen onderop afbreken. Er zitten 2 opstaande metalen plaatjes waar je ze op en af moet schuiven.
Alleen is het een beetje te krap :P Met geweld de oude lampen eruit getrokken, en bij de nieuwe die nokjes afgebroken met een tangetje.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Ik twijfel alleen nog heel erg.. Dus ga even goed nadenken als ik de rest klaar heb aan m'n meg. Y
De ene keer denk ik; Ik houd m'n koplampen orgineel, en de andere keer denk ik weer: Ik wil z'n neus toch nog wel aanpassen, en vind de donkere angel eyes wel wat hebben. :q

Maar eerst de rest, dan zien we wel verder haha.
Alleen ik heb geen Paypal o-) .
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Je kan paypal koppelen aan je betaalrekening. Hoef je er niets op te storten, maar wordt het na enkele dagen geïncasseerd van je rekening.

En nu weer ontopic:
Je moet doen wat je zelf mooi vind :D
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Joey Voormolen

Zou ze zo laten nicole ben nooit zo gecharmeerd van de angle eyes.
Lowered M3C GT

Dennis Postma

Zou zelf in ieder geval niet voor de donkere op de blauwe gaan. Als je dan toch angel eyes neemt voor de blauwe zou ik wel voor de chrome versie gaan.

Nicole

Citaat van: Dennis Postma op 11 mei 2011, 18:57:00
Zou zelf in ieder geval niet voor de donkere op de blauwe gaan. Als je dan toch angel eyes neemt voor de blauwe zou ik wel voor de chrome versie gaan.
Chrome vind ik persoonlijk niet echt mooi. :neen:
Weet ook niet of ik het ga doen, zolang ik twijfel gebeurd het zowiezo niet. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

niXon

ik heb zelf chrome angel eyes op een blauwe megane, maar vind dondere ook wel mooi staan. Ligt er ok aan wat de rest van je auto is he. Als je best veel lichte dingen op je auto hebt, zoals zilverkleurige velgen, witte knipperlichten en zo dan staat chroom wat beter. Heb je donkere velgen en zo dan staan donkere angel eyes beter.
Maar dat is gewoon mijn smaak he :)

Edwin Postma

#8
ik zou ook voor de chrome gaan nicole.
ik vin persoonlijk de donkere mooier maar heb zelf chrome gekozen omdat het anders een te donker geheel werd.
en bij een blauwe vind ik chrome zeker mooier. een nette booskijker erover heen en het randje mee spuiten !-!
zie anders de auto van roy. o-)

edit: even een fototje bij gezet. ;)
Truckertje

paikey

Wrom zijn tegen woordig die ringe van de angle eyes geel?
ziet er nie uit (vind ik)

Nicole

@niXon: Ik heb er gouden velgen onder met gepolijste rand Y .
Verder alles donker. Y
Zelf vind ik de chrome angel eyes niet echt geweldig bij een blauwe (mijn smaak :P ), maar eerst houd ik toch m'n orginele koplampen erin, dus misschien bedenk ik me nog.
Ik houd jullie tips in ieder geval in m'n achterhoofd haha !-! .


@Edwin: Ja het randje moet zowiezo in de kleur. Y Daar geef ik je gelijk in. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

nd-photo.nl

Ik heb er ook chromen op zitten, heb getwijfeld in het begin of ik niet de donkere moest nemen, maar ben achteraf tevreden met mn keuze geweest. Mijn ringen zijn wit/blauwig btw. Wil er zelf nog een keer fellere leds in zetten.

Roy (Coup a One)

Is het toegestaan om de kunstofglazen kap v/d angelyes te verwijderen en afgezien v/d lichtbronnen het restand te spuiten in kleur?!

paikey

#13
Denk dat dat wel mag maar niet zal lukken om netjes de kap te verwijderen en er weer mooi terug op te krijgen!
Als je dit dan toch wil doen lijkt het me verstandiger om de moret versie te kopen.

nd-photo.nl

Vandaag met veel geduld, een stukje schuurpapier en siliconenspray mijn nieuwe naafkappen gemonteerd. Ik rijd al sinds dat ik mn RMC heb met 2 naafkappen rond, waarvan er nog op 1 een sticker zat...Op eBay heb ik nieuwe units kunnen scoren die er netjes uitzien en het in mijn ogen net wat meer af maken :)


Renault 3D Center Caps by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

Voor

RMC without center caps by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

En na!

RMC with center caps by AndyRamdin / ND-Photo.nl, on Flickr

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev