Advertenties


Klets maar raak DEEL 149

Gestart door Stefan, 11 mei 2011, 10:36:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Citaat van: Rogier op 14 mei 2011, 19:40:12
net heb ik de "plaat" waar de cv ontvanger en de entree verlichting inzit weer terug gemonteerd in de auto, deze heb ik opnieuw gespoten in hoogglans zwart ziet er goed uit alz zeg ik het zelf.

roy succes met knutselen hoop natuurlijk dat het je lukt !-!

Wij verwachten natuurlijk wel foto's he. ;)

Gisteren ben ik nog even langs de kampeerboerderij geweest waar we een tijdje terug ons clubweekend hadden. De doos met flyers was blijven staan. Deze heb ik even opgehaald, dus als er nog mensen zijn die flyers willen! Ik neem ze mee naar de tourtocht volgende week. !-!

Edwin Postma

Truckertje

Rogier

dennis, de foto's komen nog eerst de rest nog spuiten en in de auto monteren ;) samen met me elecktrische ramen en de bak waar de schakelaars voor de ramen in zitten, deze heb ik ook mooi zwart gespoten 1 moet ik even over doen ;), zodra dat erin zit ga ik nog wat kleine dingen over spuiten ;) het is een virus geworden, zodra je de 1 doet denk je van oja dit kan ook wel en dit ook en als ik dat gedaan heb kan deze ook nog wel :D

Roy (Coup a One)

Weet iemand van ons het :? :? Heb je meer zicht met angelyes of standaard koplampen :? :?

Reden dat ik dit vraag heeft met betrekking tot het front, zwarte angelyes, chroom aanhouden of toch standaard terug in de auto (chromen angelyes nu zijn verschillend van chroom + sterretje in de rechter angelyes) ;(
Juist daardoor wil ik de zwarte kunstof grilletjes weer terug in het voorfront plaatsen, alleen slechts gespoten in de kleur zwart net zoals de parfan en de ruitenwissers (en zoals meerdere opties volgen) _o_

Waarschijnlijk wordt het dak en het rechter achterscherm (i.v.m. scheurtjes en kleurverschil) tijdelijk uitgesteld, tot wanneer ik er zeker van ben met wat ik ermee wil doen (gezien het dak) ;) En door uitstel v/h spuiten ga ik op korte termijn 'ns kijken wat ik met de velgen ga doen nieuwe velgen monteren, vernieuwen v/d bestaande velgen of zelfs laten restylen v/d bestaande velgen "we zullen zien" wat 't wordt al is het een overwogen en toch al moeilijke keus :P maar het wordt wel wat :) :D

Edwin Postma

ik vind het wel mee vallen met hoveel verschil er zit in de lichtopbrengst.
Truckertje

Dennis Postma

Ik zou de huidige er in laten zitten Roy. Staan gewoon goed op de auto.

Nicole

Kent iemand deze megane coupe?
Zitten stickers op de ruitjes van meganeclub.nl Y


Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

ik ken hem niet nicole.
maar is wel een nette coupe zo te zien. o-)
Truckertje

Simtoontje (Simone)

waar staat die auto dan??

Nicole

Haha dat is het niet.. :neen:
We wouden hem kopen, had volgens advertentie alleen een kapotte waterpomp.
Maar 4 spekgladde banden, motortje liep slecht, zoveel rare deuken alsof hij vol vandalismeschade zat, beide spiegels kapot, en stuurkogels ruim..
Dus dat was niks.. :neen:
Vond het wel jammer, vond het zo op de foto's ook een erg leuke meg!

@Simone: Pekela.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Ik heb het idee dat ik m wel eens eerder gezien heb. Kan me alleen de persoon er niet bij herinneren. :neen:

Edwin Postma

een oom van mijn vriendin heeft ook leuk speel goed gekocht.
weet niet wat het vermogen is maar hij is 9 meter lang en 3.85 meter hoog. 8)7
ook is hij eigenaar van een corvette garage in wezep.

Truckertje

Robin

Sjezus wat een ding joh :P
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

niXon

haha das wel een gave wagen hoor ed :D Y

Roy (Coup a One)

Citaat van: edje op 15 mei 2011, 19:10:42
een oom van mijn vriendin heeft ook leuk speel goed gekocht.
weet niet wat het vermogen is maar hij is 9 meter lang en 3.85 meter hoog. 8)7
ook is hij eigenaar van een corvette garage in wezep.



Mischien is het wel je huwlijkskado :D :D :9~

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev