Advertenties


Klets maar raak DEEL 149

Gestart door Stefan, 11 mei 2011, 10:36:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

#150
Citaat van: Den op 14 mei 2011, 00:58:38
Koen wilde de auto terug in de club halen. Enkel moet tie eerst zn eigen auto verkopen en er een bedrag bij leggen.
Daarnaast blijft zijn auto nu in de "club" dus maakt het ook niet uit toch.

En met zn mooie praatjes. Hij doet zn best om er iets van te maken en zo een nette auto weg te zetten.
Het is niet aan jou om dat te zeggen dat tie alleen mooie praatjes heeft

Als mn meisje dan zegt dat jij hem ook kan kopen wil ik geen opmerkingen horen van: waar praat je over ?
Ik heb al vaker opmerkingen van je gezien en begrijp niet waar je het soms vandaan haalt  :?

Ik denk dat je bepaalde opmerkingen beter kunt laten als je er toch geen punt mee kan maken,
Ga hier verder geen woorden aan vuil maken maar om op deze manier te reageren en zo iemand de grond in te trappen gaat er bij mij echt niet in.

Koen is een goede kerel die hard werkt voor zn centen en zn eigen ideeen heeft en hoef je niet te vertellen als er opmerkingen naar mn vrouwtje gemaakt worden ik daar niet mee accoord ga.

@modje, dat dit verwijderd wordt maakt me niet uit als ik maar wel ff mn standpunt neer kan zetten. Misschien een idee om een klets iets voor leden te maken zodat anderen of gasten dit niet hoeven te lezen (als dit al niet het geval is). Verder heb ik wel gemerkt dat er reacties van mij verwijderd zijn want bepaalde topics kan ik niet meer terugvinden. Indien deze verwijderd zijn zou ik graag willen weten waarom en dat ik het er niet mee eens bent zoals er af en toe dingen gezegd worden.
Controle en beleid is best maar we zijn allemaal volwassen genoeg lijkt me en geen kinderen die een tik op de vingers krijgen omdat ze aan de koekjestrommel zitten.

Voor de rest: laten we het gezellig houden hier en een informatief forum houden !


Uitspraak Koen, vindt ik persoonlijk niet de sterkste, vindt het nogal 'n luchtcompressie (want we kopen toch ook geen ferrari om vervolgens met 'n dafje naar huis te rijden "omdat we 't geld niet hebben") toch! :?

Bovendien maak ik 'n opmerking over een ander gezegde en daar val jij overuit omdat het je vrouwtje is "natuurlijk" maar hoe dom kan ik dan zijn!? Wist ik dat 't je vrouwtje was :neen: "dus daar heb je het over" tja er had ook moeten staan "waar hebben we het over" (kleine fouten, hebben soms grote invloeden) maar probeer het wat anders op te vatten, dan weegt het namelijk niet zo zwaar hier op het forum :? Verder blijf ik wel lachen Den, al moet ik nu even een traantje pinken!!  :D :D :D :D :D :)


Trouwens we werken allen net zo hard voor onze centen!! Dus dat vindt ik 'n opmerking zonder woorden Den o-)

Roy (Coup a One)

Even iets persoonlijker, weet iemand of je de achterlichten van de kunststofkappen kunt onthullen zodat de lichtjunit + knipperlicht vrijkomen v/d buitenste kunstofbehuizing (anders moet ik ze opnieuw laten herspuiten en dat is financieel best wel prijzig) ;)

Dennis Postma

Roy en Den.

Het is goed dat jullie beiden jullie mening geven. Het lijkt me echter beter om een dergelijke discussie onderling achter de schermen verder voort te zetten (via PM, mail, msn, sms, enz enz enz). Dit is een discussie tussen jullie beiden en daar hoeft de rest niet van mee te "genieten". Ik zal de berichten laten staan maar ga bij de volgende keer even bij je/jullie zelf na of het hier wel thuis hoort a.u.b.  ;) Laten we het hier in ieder geval gezellig houden.

Rebecca Fontijn

en dit soort dingen zijn altijd weer jammer omdat je op deze manier nooit kunt zien hoe iemand iets zegt of bedoelt ....
nu vind ik als ''clubmoeder''  dat jullie elkaar de hand moeten schudden en weer lief moeten doen  !-!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rebecca Fontijn op 14 mei 2011, 09:33:14
en dit soort dingen zijn altijd weer jammer omdat je op deze manier nooit kunt zien hoe iemand iets zegt of bedoelt ....
nu vind ik als ''clubmoeder''  dat jullie elkaar de hand moeten schudden en weer lief moeten doen  !-!

Ha ha, Mam wat doe je nu :D :D :D

Colin

Citaat van: Coup a One op 14 mei 2011, 04:23:15
Even iets persoonlijker, weet iemand of je de achterlichten van de kunststofkappen kunt onthullen zodat de lichtjunit + knipperlicht vrijkomen v/d buitenste kunstofbehuizing (anders moet ik ze opnieuw laten herspuiten en dat is financieel best wel prijzig) ;)

Nee zitten aan elkaar vast voor zover ik weet.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dennis Postma

@mamma. 8)7

Dat probleem zal inderdaad altijd blijven. Dat is ook gelijk een beetje de bedoeling van de smilys. Je kunt daar mee een klein beetje aangeven hoe sommige reacties bedoeld zijn.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Colin op 14 mei 2011, 10:05:32
Nee zitten aan elkaar vast voor zover ik weet.
Citaat van: Coup a One op 14 mei 2011, 04:23:15
Even iets persoonlijker, weet iemand of je de achterlichten van de kunststofkappen kunt onthullen zodat de lichtjunit + knipperlicht vrijkomen v/d buitenste kunstofbehuizing (anders moet ik ze opnieuw laten herspuiten en dat is financieel best wel prijzig) ;)

Dat weet ik maar kun je die delen van elkaar af krijgen?!

Rogier

@roy, weet niet precies wat je bedoeling er van is maar er staan op marktplaats achterlichten te koop met het soort idee dat jij wilt (als ik het goed begrijp tenminste).

mvg rogier

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 14 mei 2011, 10:16:57
@roy, weet niet precies wat je bedoeling er van is maar er staan op marktplaats achterlichten te koop met het soort idee dat jij wilt (als ik het goed begrijp tenminste).

mvg rogier

Klopt alleen loop je dan de kans op kleur verschil en juist dat wil ik ermee verkomen want anders wordt 't nog bijspuiten en kost net zoveel!

Rogier

ja kleur verschil heb je dan zeker want die zijn namelijk baby blauw ;)

trouwens me auto staat morgen avond bij de chinees in hengelo :P mocht je er toevallig langs rijden :D

Colin

Citaat van: Coup a One op 14 mei 2011, 10:15:53
Dat weet ik maar kun je die delen van elkaar af krijgen?!

Volgens mij niet zonder het te slopen
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Rebecca Fontijn

ik weet het dennis maar kreeg van de week van stefan de opdracht om me ook als clubmoeder te gedragen en het goede voorbeeld te geven hahahaha  ;)

Robin

Rogier, ga je naar de mac vnvnvd? Echt een supergrote meeting hadden ze gepland, MSR Trailer met DJ (maar die komt helaas niet) maar 't schijnt wel echt druk te worden ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Rogier

ik ben van de partij, de auto is al gewassen

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev