Advertenties


Klets maar raak DEEL 149

Gestart door Stefan, 11 mei 2011, 10:36:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Koentje

Den, zit eigenlijk naar een andere as aan het kijken.
alleen moet nog weten hoeveel die kost

Den

Wat geef je ervoor ?
De as ligt hier in de weg dus hij moet snel weg ;)
Voor jou maken we wel een leuke prijs  8)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Koentje

150euro en we praten nergens meer over;)

Den

Is goed kerel,
Zetten we hem er samen onder ;)
Voor het monteren hoef ik niets te hebben hoor :)
Wil dat je lekker met je wagentje kan rijden !!
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Koentje

Ik ken nou ook rijden hoor :P
ow.. ik zat naar de achteras van jean paul te kijken.
weet nei of da beter is en tie breder is...

Weet iemand hoe hoog de uitlaat in het midden ken?
Ik raak heel soms bij korte drempels de uitlaat.

Den

Die cup as ?

Is wel vet maar moet je dacht ik ombouwen naar schijven. Of je trommels erop kan zetten weet ik niet.
As is breder inderdaad, met je uitlaat zit er waarschijnlijk een klem naar beneden gericht.
Ik kan er wel een beugel aanlassen zodat tie daar hoger ligt.
Moet het bij Roel ook nog doen.
Dus als je het wilt kan ik gelijk 2 beugels bestellen als ik iets gevonden heb
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Koentje

ow.. oke. wel jammer da je toch nog aanpassingen moet doen...  :neen:
die achteras die jij heb liggen is met trommel?

hoeveel vraag jij voor het verlagen van de torsie?
heb miss iemand die het wil laten doen...

Den

Laten verlagen ? Bij jou doen we het gelijk goed natuurlijk. Torsie assen heb ik er al uit dus steken we gelijk op de goede hoogte in ;)

Ja is met trommel, nieuwe lagers erin en nieuwe remblokken, zonder ongeveer 2500 km geleden vervangen.
Remslangen zijn net een half jaar oud.
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Koentje

bij een vriendin van mij. is een hatchback.

ga nou lkkr wa drinken in het centrum.
mzzl ;)

Den

Haha komt goed man,
Hoor het wel nog.
Veel plezier eej !!!

Later...
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Roy (Coup a One)

Citaat van: sjerrie op 13 mei 2011, 19:26:34
Waarom koop jij hem niet dan? :) koen en joey hebben het adres geloofik. Tis iig in rdam :p

Ik weet voorlopig nog niet wat ik ga rijden, moet op mn gemakje eens gaan kijken. Het wordt iig GEEN gele meg :p :p

Tja dat zou dan wel kunnen maar geel is niet mijn kleur en persoonlijk vindt ik de coupé 1 fase 2 te gladjes (strak) aan de voorzijde en daarbij wil ik mijn coupé nog niet missen want hij is me nog veelste trouw en inruilen ging toch al niet dus waar praat je over!?

Den

Citaat van: Coup a One op 13 mei 2011, 18:18:31
8)7 8)7 8)7 en wij maar denken en geloven dat de gele terug zou komen :neen: niet dus :P

Daar gaan je mooie praatjesssssss _o_ Y :D :D

Citaat van: Coup a One op 13 mei 2011, 23:57:58
Tja dat zou dan wel kunnen maar geel is niet mijn kleur en persoonlijk vindt ik de coupé 1 fase 2 te gladjes (strak) aan de voorzijde en daarbij wil ik mijn coupé nog niet missen want hij is me nog veelste trouw en inruilen ging toch al niet dus waar praat je over!?

Koen wilde de auto terug in de club halen. Enkel moet tie eerst zn eigen auto verkopen en er een bedrag bij leggen.
Daarnaast blijft zijn auto nu in de "club" dus maakt het ook niet uit toch.

En met zn mooie praatjes. Hij doet zn best om er iets van te maken en zo een nette auto weg te zetten.
Het is niet aan jou om dat te zeggen dat tie alleen mooie praatjes heeft

Als mn meisje dan zegt dat jij hem ook kan kopen wil ik geen opmerkingen horen van: waar praat je over ?
Ik heb al vaker opmerkingen van je gezien en begrijp niet waar je het soms vandaan haalt  :?

Ik denk dat je bepaalde opmerkingen beter kunt laten als je er toch geen punt mee kan maken,
Ga hier verder geen woorden aan vuil maken maar om op deze manier te reageren en zo iemand de grond in te trappen gaat er bij mij echt niet in.

Koen is een goede kerel die hard werkt voor zn centen en zn eigen ideeen heeft en hoef je niet te vertellen als er opmerkingen naar mn vrouwtje gemaakt worden ik daar niet mee accoord ga.

@modje, dat dit verwijderd wordt maakt me niet uit als ik maar wel ff mn standpunt neer kan zetten. Misschien een idee om een klets iets voor leden te maken zodat anderen of gasten dit niet hoeven te lezen (als dit al niet het geval is). Verder heb ik wel gemerkt dat er reacties van mij verwijderd zijn want bepaalde topics kan ik niet meer terugvinden. Indien deze verwijderd zijn zou ik graag willen weten waarom en dat ik het er niet mee eens bent zoals er af en toe dingen gezegd worden.
Controle en beleid is best maar we zijn allemaal volwassen genoeg lijkt me en geen kinderen die een tik op de vingers krijgen omdat ze aan de koekjestrommel zitten.

Voor de rest: laten we het gezellig houden hier en een informatief forum houden !
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Robin

Den heeft hier zijn punt gemaakt, en duidelijk ook. We laten het hierbij, ik zal morgen even verder kijken hoe en wat, ben nu teveel onder invloed van alcohol om dat te kunnen zeggen :P

En er is idd een Leden Only Chat, maar die kun jij (als niet-lid) niet zien natuurlijk ;)
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

Den

#148
Citaat van: Robin op 14 mei 2011, 02:02:05
Den heeft hier zijn punt gemaakt, en duidelijk ook. We laten het hierbij, ik zal morgen even verder kijken hoe en wat, ben nu teveel onder invloed van alcohol om dat te kunnen zeggen :P

En er is idd een Leden Only Chat, maar die kun jij (als niet-lid) niet zien natuurlijk ;)

Haha lekker weekend houden toch ;) was het goed te doen op het terras ?

Wil ook geen rel starten, gewoon een mening.
Sommigen zijn het er mee eens, anderen niet. That's life !

Geen kater morgen he, haha

@Dirk, je zit toch in Mexico.
Vroeg me af want heb net wwe zitten kijken. Hoe is het daar met het show worstelen. Er komen er veel uit Mexico en weet van de us dat het daar groot is. Nu vroeg ik me af of je daar veel merkt van de worstelcultuur. Die schijnt groter te zijn als in amerika.
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Maikel

#149
Ik hoop dat mijn velgjes komende week binnen zijn :) dan is het denk ik een beter 'gezicht'.
aka. Blackwuppie :)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev