Advertenties


Klets maar raak DEEL 149

Gestart door Stefan, 11 mei 2011, 10:36:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dirk Kuipers

Kletsen maar dan! Groeten vanuit Mexico!

Rebecca Fontijn

zoo dirk mexico toe maar :q veel plezier daar en geniet er van
@matthew ik ben superblij dat ik weer in de molen zit en n maar weer hopen op goede afloop

DONRozeboom (Mike)

Mooi dat ze nu weten wat er is Rebecca !-!.

Met mij is er niets aan de hand. Zwarte botkneuzing en een deuk in mn scheenbeen is alles _o_ !-!
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

JanJ

Hopelijk ben je er nu gauw vanaf Rebecca.................... !-!

JanJ

Gisteren gehoord dat het dak van onze CC weer gerepamaakt zou zijn  :q

Hij/Zij mag weer door het leven zonder pleister op de kop  Y

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Gelukkig Mike, scheelt weer een heel gedoe

Nicole

Toch nog een paar tegenvallertjes bij m'n meg helaas.
Roy heeft hem vandaah weer even mee, en nog op de brug gehad.
Moet vanaf de kat. tot einddemper v.v worden, nog net geen gaten in, maar dat zal niet lang meer duren, moet waarschijnlijk links een nieuw deel in gezet worden, want de spatbordrand is flink verroest, en boven de bumper zijn ook 2 grote delen flink aan het roesten, en beide drempels zijn aan de onderkant ook flink aan het rotten..
Dus hij moet zowiezo voor de winter aangepakt worden.
Verder moet de kleppendekselpakking v.v worden, maar dat kost niet veel, en haal ik maandag ook meteen op. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Je heb t geluk ook niet aan je zijde met je Meg hea? l-
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rogier

meteen van voor na achter een rvs pijp ;), en een rvs sportuitlaatje zodra dat ding warm is maakt ie een mooi geluidje !-!

ik heb ook nog een plekje dat roest moet ik ook nog steeds even aanpakken, volgende winter red ie het niet meer denk :neen:

Nicole

Als ik het geld er voor heb straks ben ik inderdaad van plan een RVS uitlaat vanaf de kat. eronder te zetten, maar eerst even afwachten wat het gaat kosten met de drempels en het achterpaneel, want het wordt ook meteen bij dat bedrijf gespoten. :)
Mijn meg zal de komende winter ook niet meer redden als ik zo door rijd, dus het moet nu wel haha. Y
En door de APK zal hij zo ook niet meer komen in November, dus voor die tijd moet alles klaar zijn.
Maar eerst ff een meeting met m'n meg haha, daarna moet hij maar weer even aangepakt worden. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

ik was 575 kwijt om mijn uitlaat vanaf de kat na achter (custom made eindstuk) te laten maken, dat is niet veel vindt ik. ik was bij pm performence bijna 900 euro kwijt.

Nicole

Waar heb jij hem vandaan?
Want die van de groene zat ook op €950, dat vind ik persoonlijk teveel haha.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

obrian_coupe

in noordwijkerhout zit ook een hele goeie nm parts ben je denk ik rond de 350 ook alles in rvs
en dat ook vanaf de kat www.nmparts.nl

Rogier

ik heb het bij een particulier gedaan in arnhem ;) hij is er een dagje mee zoet.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev