Advertenties


Klets maar raak DEEL 149

Gestart door Stefan, 11 mei 2011, 10:36:03

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

niXon

hmm ja dat is ook waar. Maar ik lees ook niet alles als ik zie dat ik weer wat pagina's achter loop :)
maar stoor me er nog niet aan... Maar zo zijn ook weer de meningen verdeeld he

Stefan

Dat is zo, dat hou je toch altijd he.
Je kan nooit iedereen blij maken helaas :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

@ nixon, ik geef stefan gelijk hoor.
Ik zelf kwam niet verder dan de eerste 4 pagina's en er was alweer een nieuw deel voordat ik thuis kwam of de volgende dag weer is online kwam, ik ging dan niet de andere 11 pagina's terug lezen.

de gezelligheid heerst hier heel erg waardeer ik ook zeer zeker, maar doe het met mate ;)

Den

Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Rebecca Fontijn

mag ik nu wel ff kwijt nog wat de kliniek gezegd heb ???? ben er namelijk zelf helemaal blij mee of ben ik dan ook te enthousiast en zo

Nicole

Tuurlijk mag dat. Y !-!
Dat is niks onzinnigs. :)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rebecca Fontijn

hahahah
okeoke er gloort weer hoop op bij me , aan het begin van je pols onder je pink zeg maar zit een knobbeltje (botje)die blijkt uit de kom te zijn
dat hadden ze hier in het waterland allang op moeten merken stelletje prutsers  l-
dat blijkt dus de boosdoener te zijn van mn klachten .
nu moet ik een ct scan laten maken en dan afwachten of dat het een soort plastische ingreep wordt onder plaatselijke verdoving
of dat ik dus opgenomen moet worden in het AMC voor een operatie ....
maar die arts is in ieder geval van mening dat ik niet de rest van mn leven zo kan blijven lopen  !-!
alleen hoop k dat het na de pinkster gaat gebeuren an kan ik in ieder geval gewoon naar gronnau  !-!

Karin

Lekker dat ze nu weten wat het is. Wel raar dat het niet eerder ondekt is.
Ik hoop dat alles in orde komt als de operatie gedaan is.

Roy (Coup a One)

Rebecca wat fijn dat het niet al te lang voor je geduurt heeft, sterkte met je herstel _o_ en dat bedoel ik niet verkeert want heb zelf tien jaar lang met 'n versleten spronggewricht en een gesplinterde kraakbeen moeten leven alvorens naar voren kwam wat mijn klachten waren en dat er echt iets aan gedaan werd :cry: en dat is buiten vervelend vooral pijnlijk 8)7 l- Sterkte --

Rebecca Fontijn

thnx en nee ik vat het iet verkeerd op ik snap het wel ben ook wel klaar met mn pijn klachten en beperkingen

Stefan

Niet meteen denken dat je helemaal niks meer kan en mag zeggen he.
Da's niet de essentie van het verhaal. :neen:
We houden het gewoon (weer?) in de gaten en monitoren wat dingen de aankomende tijd Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Roy (Coup a One)

Citaat van: Stefan van den Heuvel op 12 mei 2011, 21:19:34
Niet meteen denken dat je helemaal niks meer kan en mag zeggen he.
Da's niet de essentie van het verhaal. :neen:
We houden het gewoon (weer?) in de gaten en monitoren wat dingen de aankomende tijd Y

Vindt wel dat je het behoorlijk uitgewringd hebt Stefan _o_ want ieder druipt nu flink af Y

Stefan

#102
Dat mag jij gewoon vinden hoor Roy Y !-!
Er hoeft niemand "af te druipen" hoor :neen:
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

#103
@Roy: het gaat er alleen om dat er soms veel onzinnige dingen gezegt worden, die eventueel ook via PM/hyves oid. kunnen. :)
Verder mag iedereen gewoon blijven kletsen hoor. Y

(sorry als ik wat raar typ :P ., ik zit mobiel online, en de toetsen werken niet altijd zoals het moet. o-) )
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

matthew

Gewoon kletsen kan nog steeds hier.

Wel mooi dat ze nu iets hebben gevonden Rebecca.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev