Advertenties


Help met montage Speakers Achter 3drs.

Gestart door meganemaarssen, 9 mei 2011, 13:59:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

meganemaarssen

Wie o wie kan mij helpen met het monteren van nieuwe speakers Achter in mijn deurpanelen van een 3drs.
De voorspeakers is mij goed gelukt, echter weet ik niet zo goed hoe ik bij de speakers moet komen die in mijn achterpanelen zitten..
Iemand een beschrijving?

Ik heb al op de forum zitten zoeken maar helaas nog niet met resultaat...


PB mij svp...

gr.
op naar een RS...Look dan....;)

meganemaarssen

op naar een RS...Look dan....;)

Colin

Maak anders even een foto, misschien dat je dan wat sneller reacties krijgt. Ik zelf zou denken dat je het achterpaneel ergens los moet maken. Waar en hoe? ik zou het niet weten
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dravious (Dennis)

Ik heb ook in mijn 3deurs achter speakers zitten. voor heb ik toevallig 2 weken geleden vervangen. en achter moet nog. Ik heb toevallig gekeken en zou op  2 manieren moeten kunnen:

1. Via de achterbank de ringen van je speakers eraf halen dan kan je bij de schroeven.
2. Via de achterBAK kan je de onderkant van je speakers zien, sommige mensen monteren ze op een zelf bedachte manier via deze kant.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

meganemaarssen

Het gaat om een Megane 2 phase 1 uit 2003..

als ik op de achterbank zit kan ik de speakers niet zien alleen de kap die erover heen zit.
Moet de (zit) bank eruit? of kan dit gemonteerd worden als je op de bank zit bv.

wil denk ik speakers in de hoedenplank gaan monteren, alleen heb ik het draad nodig van me achterspeakers.

op naar een RS...Look dan....;)

Dravious (Dennis)

Bedoel je dan die in je deuren zitten? want in de ph1 3deurs Megane die ik gezien heb kunnen alle beschermkappen van de speakers eraf. Ik weet zo niet of er standaard achter speakers in zitten. moet ik eens even bij die van mij kijken. zaten namelijk al speakers op de hoedenplank geïnstalleerd
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Rogier

Weet iemand toevallig de oplossing? Ik heb nieuwe speakers gekocht die ik graag in de auto wil hebben. Ik heb een hatchback uit 2004

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev