Advertenties


Klets maar raak DEEL 148

Gestart door Stefan, 9 mei 2011, 12:43:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Dravious (Dennis)

dat is waar. ik ga morgen eens kijken naar wat leuke plekjes. project is toch afgelopen dus ik doe toch niets op school op het moment
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Dravious (Dennis)

ook lekker  :? willen je ouders even een boodschap doen, blijkt dat ze de motorkap van de Nissan Qashqai helemaal bekrast hebben. dat is nu al de 3e keer dat er schade aan die auto is zonder dat je er iets aan kan doen of bij bent in 1 jaar tijd. terwijl hij toch veilig naast het huis staat  :?
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dravious op 10 mei 2011, 19:54:04
ook lekker  :? willen je ouders even een boodschap doen, blijkt dat ze de motorkap van de Nissan Qashqai helemaal bekrast hebben. dat is nu al de 3e keer dat er schade aan die auto is zonder dat je er iets aan kan doen of bij bent in 1 jaar tijd. terwijl hij toch veilig naast het huis staat  :?

Je zou toch haast een webcam plaatsen!!

Dravious (Dennis)

Ik zou ook echt door het lint gaan als ik het zou zien bij hun of mijn auto. het kost gewoon klauwen met geld om de auto voor de 3e keer over te laten spuiten. en mijn mijn oude valera had ik ook niet veel geluk dus ik ben nu echt voorzichtig met mijn meg.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Nicole

Áls ik ook maar een persoon met z'n p#ten aan mijn meg zie gaan er klappen vallen. o-)
Al is het een kerel van 1,5m breed en 2m hoog. :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dravious (Dennis)

haha same here. eerst klappen en daarna politie (A) als je beetje vlot kan praten en zelf een schrammetje oploopt kom je er met zelfverdediging en schadevergoeding van af :D
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Nicole

Haha inderdaad. o-)
Ik ben laatst op een meid van ong. 15 jaar heeel kwaad geworden. o-)
Het was de eerste dag dat ik echt weer met m'n megane had gereden.
Was even bij m'n ouders geweest, en toen we weg reden zag ik verderop 2 meiden met een bal overgooien.
Ongeveer toen ik 50m ervoor was stopten ze even, dus ik reed rustig met 15km/h door. (is een weg met allemaal drempels en kids, dus rijd er altijd rustig)
Toen ik precies tussen hun in reed maakte die ene een gooibeweging met die bal, dus ik meteen op de rem (kon ik meteen de 16v remmen ff goed testen o-) ) en heb haar ff duidelijk gemaakt dat ze de verkeerde persoon voor zich had, en het niet moest wagen om de bal naar m'n auto te gooien.

Laatst waren er ook al meiden die gooien steentjes tegen de groene meg aan.
Maarja paps en mams zeiden dat hun meiden dat noooooooooooit zouden doen (nee tuurlijk niet, daarom renden ze ook zo snel weg toen we stopten).

En ook eens kids daar die tegen m'n auto aan wouden schoppen, maar zodra hun m'n meg zien rennen ze naar huis nu. :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dravious (Dennis)

Ik heb ook al gehad dat ik ineens moest remmen en 2 minuten stil moest staan omdat een auto een afslag op het laatste moment wou nemen. mja was druk dus moest wachten. komt er een 15-16 jarig joch aan dat met zijn fiets over de stoep moest omdat hij er niet langs kon. werd hij helemaal boos en sloeg tegen mijn auto aan. dus even laten rijd ik achter hem, ga is er heel rustig naast rijden, duw de koppeling in en geef vol gas. hij schrok zo erg dat hij tegen de stoeprand omhoog fietste en op de grond viel met zijn laptoptas (waarschijnlijk met laptop erin). Ik vond het wel lachen maar hij volgens mij niet.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Nicole

Haha dat soort dingen doe ik vaak bij de Albert Heijn hier.
Als ik daar rijd, (ook bij andere mensen gebeurd het trouwens) gaan ze midden op dat weggetje lopen, maar je kan er niet omheen.
Terwijl ze ook gewoon aan de zijkant kunnen lopen, zodat de auto's erlangs kunnen.
Dus dan trap ik inderdaad ook m'n koppeling ff in, en laat ik m'n meg ff flink brullen..
Dan springen ze soms een halve meter de lucht in van schrik, en kunnen ze ineens wel aan de kant. :D
M'n open luchtfilter wil wel lekker brullen haha. o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Wat zijn jullie 'n stelletje pestkonten, kinderen plagen hé :D :D :D :D :D

Nicole

Als ze mijn auto plagen, plaag ik terug. :q :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dravious (Dennis)

Citaat van: Nicole op 10 mei 2011, 20:43:58
Als ze mijn auto plagen, plaag ik terug. :q :D

Couldn't agree more  _o_ !-!
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Dravious (Dennis)

btw wat is mooier bij de gele uitvoering van de megane 1.6 16v ph2. zilveren angel eyes of zwarte angel eyes? zit nu ook te twijfelen om de achterkant te doen. door dit forum doe je leuke idee op die slecht zijn voor je portemonnee :D
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Rebecca Fontijn

daarom hou ik me vrij stil Dravious er zitten er hier een paar die maar 1 ding kunnen verzinnn voor mijn biatch en zelfs via de telefoon en msn vuren ze dat op me af nog net niet via hyves :?

Edwin Postma

Citaat van: Dravious op 10 mei 2011, 20:47:44
btw wat is mooier bij de gele uitvoering van de megane 1.6 16v ph2. zilveren angel eyes of zwarte angel eyes? zit nu ook te twijfelen om de achterkant te doen. door dit forum doe je leuke idee op die slecht zijn voor je portemonnee :D
op geel zeg ik zwart.
kijk anders even bij mijn project topic.
daar staat nog een foto van mijn brer zijn gele coupe.
dan even naar de achterkant kijken, dan kan je mooi zien wat zwart op geel doet !-!
Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev