Advertenties


Klets maar raak DEEL 148

Gestart door Stefan, 9 mei 2011, 12:43:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

hoef hun niet te flyeren  :D

Rogier

thanks roy ik heb het door gestuurd na me neef !-!, ik spreek hem zondag weer, misschien zie ik je nog wel rond rijden :D

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 10 mei 2011, 17:46:57
thanks roy ik heb het door gestuurd na me neef !-!, ik spreek hem zondag weer, misschien zie ik je nog wel rond rijden :D

Mocht hij naar Tg in Hb gaan, wil hij dan laten weten dat ie 't adresje via mij hebt!?

Dravious (Dennis)

Demn, denk je even je auto te gaan afspoelen om die rot vliegjes eraf te krijgen zijn al die zelf-wasstraten dicht of kapot. kan ik nog geen mooie foto maken XD
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Karin

Ach het is lekker weer, gewoon een emmer water doet wonderen hahaha.

Dravious (Dennis)

dat is ook zo, maar de buurt ziet me al aankomen XD ik heb de auto al 4x verzet om hem voor het huis te krijgen haha XD dat is in ieder geval al gelukt. maar ik was mijn meg bijna 2x per week (A) ben er iets te zuinig op misschien haha
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Rebecca Fontijn

nie zeuren gewoon wassen dravious hup up we wachten met smart op en foto

Karin

Dadelijk poets je de lak er nog af grijnzzz

Dravious (Dennis)

haha moet ik wel een mooie plek vinden om een foto te maken en is waarschijnlijk mijn parkeer plek weer weg... stomme straat dat het ook is. maar ik zal hem morgen wassen en een foto maken, dan zit ik hopelijk als het een beetje weer is toch een hengeltje uit te gooien in een mooi natuurgebied ;)
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Nicole

Ik maak meestal foto's bij de blauwe stad.
Mooi het water op de achtergrond. Y
Mijn favoriete plek is de helicopterplaats bij de Blauwe Stad. Y
Daar zijn deze ook gemaakt:
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dravious (Dennis)

Die zijn inderdaad wel mooi. ik weet ook nog wel een mooie plek. maar dan moet ik 5 km/u gaan rijden over dat zandpad anders is hij weer vies :D
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Nicole

Haha dat zou idd zonde zijn. :D
Hier moeten we ook een flink stuk voor omrijden, maar we hebben dan wel mooie foto's. !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dravious (Dennis)

true, je profiel foto is ook wel nice. wel jammer dat wij hier niet echt een mooi stuk natuur of goede parkeerplaats hebben om nou echt een hele mooie foto te maken XD
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Rogier

er is mooi natuur genoeg hoor dravious, je moet het alleen vinden. wij hebben bijvoordbeeld de postbank is een mooi stuk veluwe wat hoog gelegen is ;) kan je mooie foto's maken met een mooi stuk uitzicht, en bosgebied.

Nicole

Mijn profielfoto is daar ook gemaakt. Y
Hier zijn opzich heel wat leuke plekjes, voor sommige moet je alleen soms een eindje rijden. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev