Advertenties


Klets maar raak DEEL 148

Gestart door Stefan, 9 mei 2011, 12:43:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

En ik krijg net van mn meissiej te horen dat mn angel eyes binnen zijn :P Dus ik kan vanavond aan de gang :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Karin

Geef je groot gelijk Rebecca dat je zo reageerde.

Dravious (Dennis)

Ik reed zondag ook van Leeuwarden naar Tilburg en bij, als ik me niet vergis, Alkmaar kwam een zelfde megane als de mijne de weg op. zelfde kleur alleen geen geblindeerde ramen. Heel de tijd elkaar inhalen en op een gegeven moment kwamen er 2 coupe (zwart en blauw) bij. dus met z'n 4e over de snelweg terwijl we elkaar niet kende. was echt grappig gezicht. ook geen andere weggebruikers die hun auto ertussen durven te duwen :D
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Dravious (Dennis)

Citaat van: DONRozeboom op 10 mei 2011, 15:49:26
En ik krijg net van mn meissiej te horen dat mn angel eyes binnen zijn :P Dus ik kan vanavond aan de gang :P

Nice! ik wil wel foto's zien!
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Nicole

Citaat van: DONRozeboom op 10 mei 2011, 15:48:19
Zal dan nog wat worden als we een meeting hebben waar we ook echt met het grootste deel van de leden bij mekaar zijn :P
Dat was ook wel grappig toen we naar de jubileummeeting gingen (alleen de reden wat minder, maar gelukkig was dat snel opgelost en kon Robert ook vrij snel achter ons aan komen !-! ), Robert had toen "pech" met z'n megane. En toen stonden we met 1 cabrio, en 4 coupés op de vluchtstrook haha.

Citaat van: DONRozeboom op 10 mei 2011, 15:49:26
En ik krijg net van mn meissiej te horen dat mn angel eyes binnen zijn :P Dus ik kan vanavond aan de gang :P
Ik ben benieuwd! Y

Citaat van: Dravious op 10 mei 2011, 15:51:00
Ik reed zondag ook van Leeuwarden naar Tilburg en bij, als ik me niet vergis, Alkmaar kwam een zelfde megane als de mijne de weg op. zelfde kleur alleen geen geblindeerde ramen. Heel de tijd elkaar inhalen en op een gegeven moment kwamen er 2 coupe (zwart en blauw) bij. dus met z'n 4e over de snelweg terwijl we elkaar niet kende. was echt grappig gezicht. ook geen andere weggebruikers die hun auto ertussen durven te duwen :D
Haha leuk is dat hé, hadden wij een keer bij Groningen, met een gele en een zwarte. Volgens mij reden wij toen in de groene, al weet ik het niet meer zeker haha o-) .
Ook reed ik hier kortgeleden met de gele achter een gele coupe in Winschoten, toen hij afsloeg deed hij ook nog een duim omhoog haha.

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: Nicole op 10 mei 2011, 15:57:11
Dat was ook wel grappig toen we naar de jubileummeeting gingen (alleen de reden wat minder, maar gelukkig was dat snel opgelost en kon Robert ook vrij snel achter ons aan komen !-! ), Robert had toen "pech" met z'n megane. En toen stonden we met 1 cabrio, en 4 coupés op de vluchtstrook haha.

Dat ziet er volgens mij ook wel grappig uit ja :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Dravious (Dennis)

Citaat van: Nicole op 10 mei 2011, 15:57:11
Ook reed ik hier kortgeleden met de gele achter een gele coupe in Winschoten, toen hij afsloeg deed hij ook nog een duim omhoog haha.

haha ja dat had ik zondag ook, zat een stelletje in en dan nog 2 jongeren op de achterbank. zaten ook constant te zwaaien en lachen. Wel lachen om dan het gezicht van een VW Golf rijder te zien die helemaal alleen rijd :D
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Rebecca Fontijn

@rogier ik had niks gedaan echt niet

@karin als het nou die van zaterdag geweest was dan had ik ook netjes gebleven

niXon

Citaat van: Dravious op 10 mei 2011, 15:51:00
Ik reed zondag ook van Leeuwarden naar Tilburg en bij, als ik me niet vergis, Alkmaar kwam een zelfde megane als de mijne de weg op. zelfde kleur alleen geen geblindeerde ramen. Heel de tijd elkaar inhalen en op een gegeven moment kwamen er 2 coupe (zwart en blauw) bij. dus met z'n 4e over de snelweg terwijl we elkaar niet kende. was echt grappig gezicht. ook geen andere weggebruikers die hun auto ertussen durven te duwen :D
haha ja dat is echt super :P van die vrolijke megane liefhebbers !-! die moeten er meer rond rijden!

Rogier

ik had een keer reed ik van de invoegstrook de snelweg op, toen haalde ik een coupé in hij moest mij weer inhalen :P en stak zijn hand en duim ff op altijd leuk !-!

Rebecca Fontijn

ik heb dat heel vaak met een gele en een grijze .....maar die gasten ken ik  !-!

Nicole

Het is alleen altijd jammer dat je die personen niet kunt flyeren als je rijd. :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

een vliegtuigje vouwen en dan door het raam heen gooien :D

Nicole

Haha we kunnen het proberen, alleen moeten ze hun raam wel open doen. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 10 mei 2011, 08:36:57
@ Roy, weet jij toevallig een goed bedrijf in omgeving hengelo ov die auto ramen kan blinderen, me neef zoekt zo'n bedrijf voor zijn audi a3.

Niet in Hengelo maar wel in Hardenberg, http://www.coglass.nl/llumar.html (het is een jonge antusiaste ondernemer en levert perfect werk voor advies en een niet al te hoge prijs)!
Voor meer info pm me eff'n!!?

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev