Advertenties


Klets maar raak DEEL 148

Gestart door Stefan, 9 mei 2011, 12:43:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Hier zijn de prijzen ook alweer gezakt, weet alleen niet precies hoe hoog ze nu zijn, het veranderd hier elke dag weer :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Ja dat ken ik idd Dennis :P Een vriendin van me in Amerika liep te zeuren dat ze zoveel betaalde voor der benzine :P Ik zeg mens zeur niet zo :P Ik betaal 2 dollar voor een kwart gallon :P Toen was t snel over met der :P

@Nicole, zo heb je er wel meer inderdaad.
De Total bij ons in Den Helder wijzigt op zondag, maar de Esso lijkt elke dag de prijzen aan te passen. Net als de Shell op Kooimeer Alkmaar.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Stefan

Da's normaal hoor, dat tankstations bijna iedere dag hun prijzen aanpassen ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

Hier wisselen ze allemaal regelmatig haha.
Ik weet ondertussen van geen een pomp de huidige prijzen. :D
Al let ik er ook niet echt meer op. o-)
M'n meg moet toch wat te drinken hebben, dus of het nou 1.50,9 is, of 1.67,9 , hij moet toch wat hebben. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Ja maar mijn portemonnee wil niet zo snel afvallen :P
Ik ben het met je eens dat de Meg moet drinken, maar niet zo dat mijn portemonnee er te snel van afvalt :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Stefan

Ik let er ook niet echt op eerlijk gezegt :neen:
Bovendien tank ik altijd V-Power, dat is zowiezo een stuk duurder.
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

DONRozeboom (Mike)

Ik neem altijd de standaard euro 95. Ik heb een 1.4 motortje :P V-power tanken zou bij mij No-power blijven :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rogier

zo doen de benzine pomphouders de euro's na boven en na beneden, en de olieleveranciers klooien wat aan met die octaan gehalte van de benzine, zo tank je net zoveel en rij je minder KMers. ik moet wel na geven dat mijn meg nu zuinig rijd ik had 380KM gereden en had de halve tank leeg :P vindt ik erg netjes na zo'n rit in katwijk

DONRozeboom (Mike)

Dat is inderdaad netjes.  !-!
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Mijn meg doet het ook vrij zuinig. Y
Ik had er met jerrycans (weet niet of het goed geschreven is o-) ) een kwart in gegooit voordat we weer gingen rijden, en hij staat nu op 140km op de dagteller, en nu net op de helft van een kwart.
Moet hem alleen ff weer bijtanken, alleen kom telkens niet bij een pomp in de buurt haha, dat is voor mij dan weer 7km rijden :P .
En was alleen aan het touren geweest in een regio waar helemaal geen pompen te vinden zijn :D
Dus woensdag maar even naar Winschoten en hem daar weer wat te drinken geven :P

@Rogier, dat is inderdaad wel netjes ja!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dravious (Dennis)

De rit naar Leeuwarden en terug naar Tilburg was voor mij iets minder 3/4 tank. vind ik best netjes aangezien mijn oude valera bijna een hele tank leeg zoop. Was een 1.8i (injectie) maar als je op de 100km/u zat had hij wel moeite naar de 120+ te komen. De Meg die ik nu heb heeft er helemaal geen moeite mee, de enige 2 nadelen zijn:
1. Ik moet om de 5 sec op mijn teller kijken of ik niet te hard rijd.
2. De tomtom door mijn muziek piept omdat ik te hard rijd.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Benjamin Renon

Damn Rogier wat heb je zuinig gedaan. ;) Bij mij is er bijna een hele tank door heen gegaan. 30 á 40 liter Euro98 á € 1,759 erin en weer knallen. Mij hoor je niet zeuren/klagen over brandstofprijzen. Mijn 2.0L Turbo 4wd zuipt gewoon bij lekker doorrijden en dat weet je van te voren voordat je zoiets koopt. Zuinig rijden bestaat dan gewoon niet. :P
Hoe duur het ook wordt er moet toch met de wagens gereden worden en mensen betalen toch wel de prijs die er staat.

1. Je hoort toch aan het motorgeluid hoe hard je rijdt? Daar hoef ik niet voor naar mijn teller te kijken.
2. Die piepjes kun je toch ook uitzetten?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Dravious (Dennis)

Ik heb mijn muziek altijd beetje te hard staan (A) en ik moet zeggen dat de meg ph2 vrij stil is van binnen.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

DONRozeboom (Mike)

Ik heb mijn muziek ook altijd extreem hard staan. Maar als ik bv 50 in zn 2 ga rijden raak ik zwaar geirriteerd :P Ik voel het aan die meg :P En ik rij nu voor mijn werk in een 107, en daar kachel ik zo door naar de 80 in zn 2 zonder iets te voelen :P

Zon 107, alsmede de C1 en Aygo klinken wel bruut als je ze doortrekt :P lekker rauw :D
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Stefan

Dat komt omdat het 3-cilinders zijn, die hebben een kenmerkend motorgeluid.
Een soort van opgevoerde koffiemolen zegmaar :D
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev