Advertenties


Klets maar raak DEEL 148

Gestart door Stefan, 9 mei 2011, 12:43:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Stefan

http://www.meganeclub.nl/fora/index.php?topic=12398.0

Ik heb mijn auto al eens een keertje laten poetsen door Pierre Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dravious (Dennis)

nice, ik kan alleen niet op het topic aangezien ik nog geen lid ben ;) Krijg waarschijnlijk pas de rechten als ik lid ben.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Colin

Klopt  ;) Snel lid worden dus!  !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dravious (Dennis)

Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stefan

Inderdaad maar snel lid worden dan dus ja Y Y
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dravious (Dennis)

idd, eerst ff op studiefinanciering wachten  :D :q
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Stefan

Lid worden is niet zo heel duur hoor zoals je kunt lezen :neen: ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dravious (Dennis)

i know :P maar was vorige wee bij mijn vriendin in Leeuwarden en we hebben wat dagtripjes gemaakt. (o.a. walibi, oude six flags). dat was op zich al duur en dan ook nog eten en andere dagelijkse kosten.

Daarnaast natuurlijk ook nog benzine, reken maar uit XD
40 liter tank, auto rijd 1 op 16/17 ofzo, 486 km en toen was het nog 1,68 euro per liter.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Rogier

dat is geen misselijk bedrag 1,68 de liter, ik betaalde zaterdag 1,59 de liter :P wat ik begrepen heb gaat ie van de week of volgende week verder na beneden.

Dravious (Dennis)

Ja omdat de olie prijs 10% is gezakt. Maar denk maar niet dat die gierige stations 10% van de benzine prijs af halen. Bij de onbemande tank stations is het zoizo al 4-8cent goedkoper. Toen ik in Leeuwarden was hoorde ik dat het hier in Tilburg 1,76 de liter was 0_o terwijl het daar dus 1,64 bij de onbemande was XD
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

DONRozeboom (Mike)

Ligt ook aan de regio waar je woont. Ik betaal momenteel bij de onbemande 1,62.
En de 10% van de olieprijs is de olie zelf, en niet de 70% die je aan belasting en accijns betaalt.
Regering wil meer mensen met openbaar vervoer, komt minder geld binnen aan brandstof. Accijns omhoog.
Zelfde met rookwaar.
Regering met zijn reclame om mensen te laten stoppen met roken, waardoor er minder geld aan binnenkomt. Accijns omhoog.
Zooooooo zinloos.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Colin

Stukje verschil tussen volksgezondheid en economie. Wat dat betreft kan de regering niks doen zonder een ander domino steentje om te gooien. Zie het als een olifant in een porselein kast  8)7
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Stefan

Ik heb gisteren nog V-Power getankt bij de Shell voor 1,69 per liter.
De normale euro is een cent of 6 goedkoper geloof ik
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Dravious (Dennis)

haha dat klinkt zo bekent. Ik had van de week ook besloten te stoppen met roken, omdat het veel te duur aan het worden is. Maar helaas heb ik alweer een pakje gekocht XD. Die accijns zijn echt ziekelijk hoog. Ze moeten zoizo eerst maar eens zorgen dat het openbaar vervoer fatsoenlijk functioneert. En de benzine prijs gewoon verlagen. NL was laatst het op 2 na duurste land van de wereld in benzine. En in Amerika lopen ze al te zeuren dat de prijs omhoog is gegaan naar 0,90 euro voor 1 galon (3,79 liter).
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev