Advertenties


Klets maar raak DEEL 148

Gestart door Stefan, 9 mei 2011, 12:43:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

Dat ziet er echt geweldig uit !-!
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DONRozeboom (Mike)

Tja ik ben ook altijd vroeg:P vertrek elke ochtend half 7 van huis richting Tata:P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Colin

Verder eigenlijk nog plannen met de megane?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

DONRozeboom (Mike)

Dat wil ik ook wel weten idd. Je had wel al verteld van de Angel Eyes, maar wat wil je verder nog doen?
En doe je eventueel ook mee met de toermeeting over 2 weken in de kop van noord holland?
Kan je daar (net als mij) ook meteen lid worden van de RMC :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Edwin Postma

goed bezig.
ik vind het wel jammer dat ze het niet zo verkopen. ;)
Truckertje

DONRozeboom (Mike)

Hahaha :P Je weet wat je moet doen Dennis, handeltje beginnen :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Dravious (Dennis)

Haha nja, tot nu toe alleen nog angel eyes. Misschien nog een leuk uitlaadje maar meer geld heb ik echt niet XD
Die toer was de 22mei toch? Dan zit ik met mijn verjaardag :( ik zou echt wel mee willen.

Ik ga nog wel even kijken wat ik nog meer kan aanpassen met kleine dingetjes zoals de pook.
Moet ook nog even kijken naar het rechter achterraampje dat niet open gaat (is elektrisch).
En als ik voor stoplicht of stil sta en koppeling in heb voel je de auto best goed schudden. Dus moet ik ook nog ff checken.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

DONRozeboom (Mike)

Naja :P De ideeën komen vanzelf :P Ik zou eerst ook niets aan mijn Hatch gaan doen :P Onderhand zijn de bumpers zwart gespoten :P Wil ik mijn auto helemaal opnieuw laten spuiten, zitten er lmv's onder, en komen vandaag mijn black angel eyes binnen :P

En dat schudden? Is dat niet van een te laag stationair toerental?
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Dravious (Dennis)

Waarschijnlijk wel. Mijn oude auto had het ook alleen dan zo erg dat hij ervan uitviel :S weet ook zo niet wat ik eraan moet doen. Ik denk dat hij van de zomer zoizo een grote beurt krijgt.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

DONRozeboom (Mike)

Moet je dan even navragen bij de garage wat eraan gedaan kan worden.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Dravious (Dennis)

ja dat is ook zo.
Maar je gaat dus je auto nog overspuiten? Wat zou dat kosten want ik wil het opzich ook nog wel. Moet alleen even kijken als hij het nog wel waard is.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Colin

Ligt eraan wat je precies wil, een beetje kwaliteit betaal je al snel 4000 euro voor. Bij veel overspuit plannen komt meer de dan de helt niet bij de spuiter omdat de auto het simpelweg niet waard is.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dravious (Dennis)

nja ik denk dat ik het ook maar gewoon op een simpel lakstiftje en een vaste hand houd. zijn maar een paar kleine dingetjes die gedaan moeten worden, alleen de kleur van de auto in het geheel is een beetje vervaagd. maar dat is misschien wel op te lossen met de auto in de was te zetten.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Colin

Een flinke poetsbeurt wil weleens helpen ja !-! we hebben een clubsponsor die dit evt voor je kan doen
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Dravious (Dennis)

Ow nice! Ik ben toch van plan deze officieel aan te melden. Waar zit de sponsor ergens?
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev