Advertenties


Klets maar raak DEEL 148

Gestart door Stefan, 9 mei 2011, 12:43:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Wij hebben vaak wel mazzel met agenten, alleen niet met de parkeerwacht in Winschoten. Dat is zo'n kwal die vent.
Als hij mijn megane ziet staan moet hij hem altijd hebben.
1x toen was Roy een parkeerbonnetje aan het halen, loopt hij naar mijn meg en schrijft een boete uit.
Komt Roy eraan dat hij een bonnetje aan het halen was zegt hij: Niks mee nodig, teken je maar een bezwaar aan.
En 1x stond mijn meg bij zo'n parkeermeter die een tijd op groen staat, en dan op rood gaat.
Stond hij te wachten tot hij op rood sprong en schreef een boete uit (terwijl wij er net aankwamen lopen, we hadden snel iets uit huis gehaald toen), dat ging ook echt om een paar seconden..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Haha ik kwam nog wat tegen op 112groningen.nl van onze woning. :P
Dit was ongeveer 4 maanden voordat hij toen in de verkoop ging. :P
http://www.112groningen.nl/Groningen/nieuws/2722/gaslekkage-voor-woning-in-midwolda.html

Zijn wc zat toen verstopt, maar ging graven, en had toen de gasleiding geraakt. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dravious (Dennis)

dat gaat ook echt nergens over. Die mensen zijn gewoon sjaggie dat ze een slechte baan hebben en iedereen ze haat. of als ze op zondag moeten werken... dan is het vaak nog het ergste met die zielige mensen.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Stefan

Citaat van: DONRozeboom op 10 mei 2011, 14:44:52
Mijn excuses Stefan, niet zo bij nagedacht eigenlijk.

Maakt mij persoonlijk niet zoveel uit, wil je er alleen even op wijzen dat je soms moet beseffen dat de hele wereld meeleest en dat sommige dingen andere mensen helemaal niets aangaat.. toch...?? ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Stefan

Citaat van: Dravious op 10 mei 2011, 14:38:41
@stefan: Ik zag net je mazda op zoom zoom. Die ziet er wel echt goed uit! Leuk motorblok en mooie lampen! ook de kleur is niet verkeerd ;)

Thnx !-!
d'r is in de loop van de tijd wel het1 en ander aan aangepast ja.. ;) :)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

niXon

ja dat soort mensen ken ik ook ja...
die kunnen beter thuis blijven :?

Rebecca Fontijn

@karin nee helaas hahahahaha was wel een leukerd

nou er liepen twee mensen door rood toen komt er zo "stoere" biker aan en die stopt bij die mensen en pakt zn bonneboekje onderwijl gaat het licht op groen en steek ik en andere wachtende over ,aan de overkant gekomen zeg ik in mezelf zielig figuur waarschijnlijk net iets te hard  :? waarop hij zegt " wat zegt JE" dus ik weer " ik zeg dat ik U zielig vindt " en loop door vervolgens verhefd hij zn stem en zegt " bemoei je met je eigen zaken" dus ik draai me om en vraag hem om mij beleefd te behandelen ik noem hem ook tenslotte netjes u al was hij tien jaar jonger.
begint ie me daar te tieren tegen me al die mensen kijken gaat ie vlak voor me staan zegt hij " ik vorder JE nu door te lopen anders ben ik verplicht JE aan te houden .. en ja sorry toen schoot ik in de lach en vroeg hem vriendelijk welk leger hij daar voor mee wilde nemen
ik had de mensen die met mij overstaken wel achter me staan die gaven mij gelijk en vonden het onterect dat hij tegen mij begon te tieren
ik heb hem aan gekeken en ben weggelopen en de mensen die hij wilde bekeuren zijn ook maar gewoon weggelopen ......helaas geen streepje voor hem

begrijp me niet verkeerd heb best respect voor de mannen in uniform maar behandel mij dan ook netjes  

Rogier

soms zijn de agenten echt goed bezig, maar soms lijkt het er ook op dat ze het erom doen.
laatste keer dat ik een boete heb gehad ben ik staande gehouden door zo'n agentje van wegmisbruikers (zonder camera ploeg) die kerel doet omgeving arnhem dat is er 1 die op zijn strepen staat, met hem kan je niet zo lekker leuk kletsen zoals met andere agenten.

beccie wat heb je gedaan ?

niXon

groot gelijk rebecca,
sommige mensen denken dat ze alles zijn als ze een uniform aan hebben.... ach ja... zulke mensen blijf je houden

Nicole

Citaat van: Dravious op 10 mei 2011, 15:29:35
dat gaat ook echt nergens over. Die mensen zijn gewoon sjaggie dat ze een slechte baan hebben en iedereen ze haat. of als ze op zondag moeten werken... dan is het vaak nog het ergste met die zielige mensen.
Dat denk ik ook inderdaad..

Maar wat ik bij die parkeerwacht irritant vind, hij moet áltijd mijn megane hebben.
Behalve toen hij op staal stond, toen herkende hij hem niet. :D

Maar verder, als ik ze zie lopen, loopt die ene rechtstreeks naar mijn megane toe.

Maar ik heb de laatste tijd vaak mazzel, dan krijg ik parkeerbonnetjes van mensen waar nog 1,5 uur op staat. :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

moeten we eigenlijk is met zen alle daar gaan staan :D

en beccie ik geef je groot gelijk hoor !-!

Dravious (Dennis)

inderdaad gewoon met 20 Megane's daar gaan staan. kijken of ze die van jou er nog uit kunnen pakken.
Renault Mégane coupé 1.6 16v sport (ph2 bouwjaar 2000)

Nicole

Agenten denken meestal dat ze meteen meer rechten hebben omdat ze agent zijn..

Mijn oude buurman bij mijn ouders had ik trouwens totaal geen problemen mee, hij is ook agent.

Hij wist toen dat ik geen rijbewijs had, en zag me wel rijden in mijn meg bij mijn ouders in de straat en de straat ernaast, maar deed er niets aan. :q

En een keer hadden ze in Winschoten alcohol controle, toen reden we in Roy zijn mercedes.
Toen was het "stop politie" (die avond is bijna iedereen die we kenden staande gehouden voor controle), kwamen ze naast ons staan, en zeiden ze "Hallo", dus wij ook "Hallo", en ineens: Rij maar door.

Bleek ook de buurman te zijn haha!


@Rogier en Dennis: Haha ik vind het goed, alleen moet ik niet meer op goud rijden, anders valt hij nog op. :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Mensen kijken hier zowiezo héél raar op als ze al 3 megane's achter elkaar zien rijden haha.
Zondag reden Roy, Simone en ik achter elkaar aan, en zie je die gezichten echt nog een 2e keer goed kijken van huh?? 3 van die auto's achter elkaar?? :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Zal dan nog wat worden als we een meeting hebben waar we ook echt met het grootste deel van de leden bij mekaar zijn :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev