Advertenties


Klets maar raak DEEL 147

Gestart door Stefan, 5 mei 2011, 10:25:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dennis Postma

Mooi dat je er weer bent Rick. Japan? Geef je nu ook licht in het donker?

Roy (Coup a One)

Citaat van: Dennis Postma op  7 mei 2011, 22:03:40
Mooi dat je er weer bent Rick. Japan? Geef je nu ook licht in het donker?

:D :D :D :D :D

Rick Santbergen

Ja Bali is een prachtig eiland voor een vakantie, veel excursies gedaan en veel van het eiland gezien.
Je gaat nu eenmaal niet naar de andere kant van de wereld om op het strand te liggen.

De terugreis was zeker zwaar, ik ga zo direct even lekker bijslapen.

Japan was helaas alleen tijd voor overstappen, heb niets van het land gezien en geef dus geen licht  8)7
Hong Kong heb ik nog wel kunnen bekijken, doordat we zeer lang moesten wachten op het vliegtuig.

Nicole

Ik lees alles "straks" even weer bij. :)
Wij hebben een gezellig, geslaagde dag gehad.
Net terug van de automeeting in Groningen.
Het was flink druk, het duurde ff voor we een plekje konden vinden.
Nu net weer thuis, dus maar eens slapen haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Benjamin Renon

Welkom terug Rick... Als je naar een ver land gaat moet je excursies doen. Aan het strand liggen kun je ook hier. ;)

Waar ben je zoal heen geweest?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Edwin Postma

welkom terug rick !-!
en weltrusten ;)
Truckertje

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rick Santbergen

Citaat van: Benjamin Renon op  8 mei 2011, 08:58:28
Welkom terug Rick... Als je naar een ver land gaat moet je excursies doen. Aan het strand liggen kun je ook hier. ;)

Waar ben je zoal heen geweest?

We hebben heel veel verschillende tempels bezocht waaronder:
Pura Besakih oftewel moedertempel, Pura Tanah Lot en Pura Taman Ayun. Verder zijn we naar een paleis, apenwoud, vulkaan, ouderwetse dorpjes, zilversmid, houtbewerkers, steenhouwers, schilders enzovoorts geweest. Ik vergeet waarschijnlijk de helft.

Post binnenkort in het ledengedeelte wel een paar foto's.

Benjamin Renon

Sommige namen klinken wel bekend. Heb ik wel eens van gehoord via vrienden en familie. Mijn vader komt oorspronkelijk uit Java, dat schijnt ook een mooi eiland te zijn.
Eigenlijk zou je er langer moeten zijn wil je goed mee krijgen wat er daar gebeurd. Nu is het in 2 weken zo veel mogelijk zien/beleven. Is er trouwens ook nog steeds een verschil tussen de moslims en katholieken? Of zie je dat bijna niet meer?
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rick Santbergen

Bali is één van de weinig eilanden van Indonesië waar het hindoeïsme de grootste religie is, 93 procent van de bevolking is hindoestaan. De bovengenoemde tempelse zijn dus ook Hindoestaanse tempels. Een groot verschil zie je dus niet.

Als ik alles had willen zien, had ik inderdaad langer moeten gaan. Hoop na mijn studie nog vaak richting Azië te kunnen.

Rick Santbergen

Nooit de behoefte gehad naar Java te gaan Benjamin, vanwege je roots?

Benjamin Renon

Die behoefte is er zeker. Ik had die kans net toen mijn examens waren jaren geleden. Mijn pa wilde toen gaan, maar ja school is dan toch wat belangrijker. Ik dacht dat we er ook nog familie hebben wonen, maar ben ik niet 100% zeker van. Het liefste wil ik dan ook gelijk 1 of 2 maanden gaan, om toch veel te zien door zelf rond te reizen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rogier

klinkt goed allemaal, vrienden van mij gaan deze zomer ook na bali toe.

de route was niet alleen ingekort, ik ging om half 5 van het terrein af in katwijk en het feest was ook al afgelopen in plaats van 18:00 uur.

Nicole

Welkom terug Rick!
Klink mooi allemaal. Y
Ik ben heel erg benieuwd naar foto's!
Dat lijkt mij in de toekomst ook wel wat, alleen Roy wil niet in een vliegtuig o-)

Verder nog een vraagje o-)
Klopt het dat een teller niet meer aan kan geven dan 230km/h? :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Robin

Welke teller?

Die van mij geeft rustig 240/250 aan (als ik zo hard rijd :P )
Seat Leon 1.8 20VT Topsport | 246PK / 380NM

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev