Advertenties


Klets maar raak DEEL 147

Gestart door Stefan, 5 mei 2011, 10:25:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Nicole

ik ga zo ook nog een keer stemmen !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

juul

 !-!gewoon iedere dag weer stemmen

DONRozeboom (Mike)

!-! mijn stem heb je ook :D
En als ze bij die meeting van 22 mei ook een strot flyers hebben. Hier op Corus terrein staan ook een stuk of wat Megs. Zowel HB, als Coupe... Ph1 t/m Ph3. De duvel en zijn ouwe moer :D
Genoeg te flyeren :D
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DONRozeboom (Mike)

Nog even een dringende vraag. Zoals al een keer eerder aangegeven is 21 mei het Rozeboom Zaalvoetbaltoernooi in Den Helder. Een initiatief van mijn opa om geld in te zamelen voor de ######bestrijding.
Zijn er mensen hier geinteresseerd om de avond te komen voetballen. Wij hebben nog 1 team nodig, anders kan het toernooi niet doorgaan, en dat zou zonde zijn.
Het avond toernooi is een mix toernooi, wat inhoudt dat er ten alle tijden 2 mannen, en 2 vrouwen in het veld moeten staan, waarbij de keeper niet meetelt.
Inschrijfgeld bedraagt 50 euro, wat voor de volle 100% gedoneerd wordt aan de ######bestrijding.
Het zou leuk zijn als er een team mee kan doen onder de naam Meganeclub.
Je voetbalt voor een goed doel, en het toernooi kan dan dit jaar ook nog doorgaan.
Is er interesse voor?
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

niXon

Citaat van: juul op  6 mei 2011, 08:50:33
!-!gewoon iedere dag weer stemmen

ook gestemd ;)
Ja ik heb gister in breda ook genoeg meganes gezien :O waren er echt opeens veel. Dan voornamelijk meg 1 coupe en 3 station

niXon

Citaat van: DONRozeboom op  6 mei 2011, 11:02:33
Nog even een dringende vraag. Zoals al een keer eerder aangegeven is 21 mei het Rozeboom Zaalvoetbaltoernooi in Den Helder. Een initiatief van mijn opa om geld in te zamelen voor de ######bestrijding.
Zijn er mensen hier geinteresseerd om de avond te komen voetballen. Wij hebben nog 1 team nodig, anders kan het toernooi niet doorgaan, en dat zou zonde zijn.
Het avond toernooi is een mix toernooi, wat inhoudt dat er ten alle tijden 2 mannen, en 2 vrouwen in het veld moeten staan, waarbij de keeper niet meetelt.
Inschrijfgeld bedraagt 50 euro, wat voor de volle 100% gedoneerd wordt aan de ######bestrijding.
Het zou leuk zijn als er een team mee kan doen onder de naam Meganeclub.
Je voetbalt voor een goed doel, en het toernooi kan dan dit jaar ook nog doorgaan.
Is er interesse voor?
]

dat vind ik een zeer goed initiatief Y Y Y !-! !-!
helaas dat het voor mij aan de andere kant van t land is, anders had ik wel meegedaan

Nicole

@Mikey: Als ik geen rugklachten had, had ik zeker mee gedaan. Maar helaas kan ik dat niet met m'n rug.. Vind het trouwens voor een heel goed doel! Y

Komen er overal ineens zoveel meg's? Hier komen ze ook overal tevoorschijn, maar hier hoofdzakelijk de type 1 phase 1 & 2 coupe's (en ook wat cabrio's). Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

niXon, Nicole, kan ik begrijpen. Hopelijk zijn er ook nog mensen uit de buurt die wel kunnen en uiteraard ook willen.
Het zou zonde zijn als het niet door kan gaan dit jaar.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Dat zeker idd. Vraag anders aan een van de mod's of het bij algemene zaken als topic mag komen. Dan leest iedereen het. En misschien lijkt het andere leden leuk op het event. team dan aan te moedigen. !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Ligt eraan hoe snel het dan kan :P De beslissing of het doorgaat of niet wordt namelijk vanavond genomen :P Dus haast is eigenlijk geboden :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Roy (Coup a One)

Weet een van ons wanneer Rik terug is van vakantie (dit i.v.m. de puzzel tourtocht)?!

Benjamin Renon

Rick is zondag of in de loop van komende week weer terug van vakantie.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Benjamin Renon

Pfff eindelijk klaar met poetsen. Was wel lekker weer hiervoor. Morgen nog een paar dingen in de auto knallen en dan op naar Katwijk.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Wat zal die glimmen morgen, na al dat poetsen.

Jij moet zeker wel vroeg gaan rijden of valt dat wel mee?

Roy16v



als je er goed oplet onderweg dan kom ik overal megane 1 coupe`s tegen.
zag gister 1 voor het werk langs rijden ,een gele met 17inch,aan het geluid te horen een 1.6 met een blauwe achterbumper 8)7

zag nog een bordeaux rode met leuke wielen,een zwarte met flink wat spoilers,kom geregeld een gele 1.6e tegen met 16v velgen en zo nog meer.

heb ook al flyers in de auto maar ik zie ze altijd in het wild.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev