Advertenties


Klets maar raak DEEL 147

Gestart door Stefan, 5 mei 2011, 10:25:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

Dat hangt af van je aanbieder. Ik ben 24/7 online op mijn Wildfire. Ik heb Hi. Dit is 1 van de weinigen die nog geen datarestrictie op zijn abonnementen heeft, maar nog steeds gebruik maakt van de fair-use-policy.
Dit houdt in dat zolang er geen aanwijzing is dat je je data-abonnement voor andere dingen gebruikt dan voor je telefoon (dit is bijvoorbeeld als I-net modem voor je laptop, zoals bijvoorbeeld tethering) je zoveel mag verbruiken als je wilt.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rogier

dan heb jij het oude tariefplan nog ;) sinds januari is dit veranderd, de fair use is overigens ook maar 500mb.
op www.hi.nl/fairuse staat het vermeld.

DONRozeboom (Mike)

Die van mij ligt op 1,5Gb :P Ik heb Xtrasnel :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rogier

aah kijk dan heb jij het grote pakket, daar zal je straks nog meer voor moeten betalen ;) dat pakket zit straks op de 17,50 euro.

DONRozeboom (Mike)

Ik niet hoor :P Je had toen die actie met 75% korting op je internetverbinding de gehele looptijd van je abonnement :P
Dat gold dus ook voor Xtrasnel :P En na dit abonnement kijk ik wel ff :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rogier


Karin

Fubar wat bedoelde je precies in dat andere topic?

Karin

Krijg net een belletje van het garagebedrijf. Auto mag een nachtje blijven overnachten. Ze waren bezig met het afstellen en zagen toen dat de waterpomp ook kapot was. Er is een nieuwe besteld maar die is er morgen.

Ben ik blij dat hij nu toch voor dit naar hun toe gegaan was. Anders had ik veel grotere problemen gehad.

DONRozeboom (Mike)

Wat was er dan precies aan de hand dat je m wegbracht? Volgens mij heb ik dat gemist  :x
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Karin

Hij liep niet lekker stationair, al vanaf aankoop. Was vorige week al geweest maar nog niet naar mijn tevredenheid in orde gemaakt.

DONRozeboom (Mike)

Dan verklaart een defecte waterpomp een hoop idd  :shocked:
Hopen dat dat t ook oplost  !-!
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Karin

Kun je nagaan hoe technisch ik ben. Wist niet dat dat er mee te maken kan hebben.

DONRozeboom (Mike)

Als je koelsysteem plat ligt kan dat je toerental beinvloeden. Heb dat met mn oude Mazda gehad. Koelsysteem lag op zn gat, dus ging mn automatische choke niet uit en bleef hij stationair op de 3000 toeren hangen :P Ik verbruikte stationair meer als dat ik 100 reed:P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Karin

Aha. Ik ben in ieder geval blij dat het nu ontdekt is. Wie weet wat er anders zaterdag met de oranjerit gebeurd was.

DONRozeboom (Mike)

Dan was ie gaan roken denk ik uiteindelijk :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev