Advertenties


Klets maar raak DEEL 147

Gestart door Stefan, 5 mei 2011, 10:25:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Karin

Ik moet nog gaan uitvinden wat de volgende wordt. Vind dat behoorlijk lastig. Zoveel verschillen en hebt wel eens het idee hoe meer er op zit of je mee kan, hoe sneller het kapot is.

DONRozeboom (Mike)

Even een opmerking over het niet kunnen pingen met Nokia :P Dit is incorrect :P
Whatsapp heeft ook voor Nokia het programma beschikbaar :P
En Rodney omschrijft pingen inderdaad het beste. Het is net als SMS.
Alleen waar SMS over het GSM netwerk gebeurt, gebruik je bij pingen je internetverbinding, oftewel de GPRS verbinding.
GPRS dataverbruik is over het algemeen goedkoper, omdat het is voorbereid op meer dataverkeer dan een GSM netwerk.
Daarom kan je voor een 10tje per maand dag in dag uit online zijn, terwijl als je hetzelfde zou doen met GSM netwerk je een godsvermogen kwijt zou zijn :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DONRozeboom (Mike)

En Karin, dat ligt er net aan waar je naar op zoek bent.
Over het algemeen maakt HTC nog steeds hele degelijke toestellen, die niet zomaar stuk gaan.
Hetzelfde geldt voor de Samsung Galaxy lijn.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rodney

Jaaa sins ik kan pingen verdient vodafone niet veel meer aan mij !

Waar ik voor heen een telefoon rekening van plusmines 100 euro of hoger had heb ik nu aan 25 abbo en 10 internet en 7,50 verkekering genoeg !

Dus voor mij kan dit wel uit !

Dennis Postma

Ik zou wel kijken naar een toestel wat met android werkt. Super betrouwbaar, snel en prettig in de bediening. Ik heb whatsapp geinstaleerd (vergelijkbaar met ping), super makkelijk. _o_

Karin

Dat maakt me niet zoveel uit, als het maar makkelijk werkt hahaha. Ben ook geen 20 meer. Als ik een gebruiksaanwijzing van tig bladzijden moet doorlezen om er wijs uit te worden dan geef ik het al op.

ps. zat net een heel verhaal te typen, een foutje, alles weer kwijt  o-)

DONRozeboom (Mike)

Android is makkelijk in bediening zoals Dennis al aangeeft. Het werkt allemaal lekker makkelijk.
En Whatsapp is ping :P Ping is een verzamelnaam voor een wijze van communiceren.
Enkele andere voorbeelden zijn bijvoorbeeld Blackberry Messenger, Pingchat, Google talk.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Karin

Dan weet ik in ieder geval al wat meer. Weer wat minder blonT.

Als we zo doorgaan met kletsen dan zitten weer snel aan een nieuw deel.

DONRozeboom (Mike)

Ja inderdaad :P 5 pagina's in 2,5 uur :P dus we lopen 2:1 momenteel :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Karin

Die zou ik verkopen grijnzzzz

DONRozeboom (Mike)

Hahahaha ja, ik zat er al aan te denken dat ik het typte :D We hebben een pomp tot pomp topic :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rebecca Fontijn

@rodney  !-! goed uitgelegd hahaha
ik ben helemaal deeply in love met mn blackberry doe er werkelijk alls mee van pingen tot msn en alles wat er tussen ligt
heb inmiddels een nieuw ping maatje waar ik het doorgaans heel gezellig mee heb .....nee noem geen namen  :q


Nicole

Wat is dat android eigenlijk? :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

èen besturings systeem voor een mobiele telefoon, google heeft deze ontworpen ;). de bekenste toestellen die ze hebben zijn samsung en htc. de galaxy s kent iedereen wel die heeft ook android ;)

Rogier

het begrip pingen is inderdaad erg breed, zoals hier boven al vermeld is.

alleen het dag en nacht online zijn is niet aan te raden, vanwege de data ristrictie van de providers tegenwoordig, voor alle telefoon behalve voor de blackberry staat dit op 1000 mb voor de blackberry is dit 500 mb hou daar rekening mee zodat je geen extra kosten krijgt ;) ik zelf heb de desire hd en gebruik meer dan 500 mb per maand aan data :P

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev