Advertenties


Klets maar raak DEEL 147

Gestart door Stefan, 5 mei 2011, 10:25:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rodney

Hier en gezellig nou tis maar wat je gezellig vind  8)7 o-)

Nicole

Hier is het inderdaad altijd gezellig. !-!

Ik heb eens op een paardenforum gezeten, maar wat doet iedereen daar verschrikkelijk tegen elkaar.
Iedereen wil het beter weten, kraken elkaar af, iedereen vind zichzelf Anky van Grunsven ( :D ).

En hier is de sfeer altijd goed !-! .
Je kan gewoon eerlijk zeggen wat je vind zonder dat iemand boos word.
Hier snappen mensen tenminste dat iedereen een eigen smaak heeft, en respecteren wat iemand met z'n auto doet en hoe de auto eruit ziet !-! .
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

En je moet wat te doen hebben haha, vooral als je geen zin in andere dingen hebt.

Zit nu te wachten dat ze bellen van de garage, maar heb het idee dat ze er ook lekker een ritje mee maken haha

Nicole

Haha als ze het maar niet net zo doen als die ene jongen met die cabrio, van dat bedrijf waar mijn as aangepast is. :shocked: :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

Lijken me logische dingen in de omgang met elkaar Nicole.
Net als hoe je met elkaar om hoort te gaan in het dagelijks leven.
Ik kan van mezelf zeggen dat als ik in de gaten krijg dat een bepaald persoon of personen geen respect heeft voor een ander, ik die na overleg met 1 druk op de knop gewoon verwijder van het forum.
Geloof me, dat gaat heel makkelijk... o-) ;)
Maar gelukkig is dat nog nooit van toepassing geweest. ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin

Daar moest ik ook gelijk aan denken, maar ja als ze niet in een keer kunnen zorgen dat hij goed stationair loopt, dan zijn ze naar mijn idee ook niet goed bezig. Na de garantieperiode ga ik ook wel naar een ander.

Nicole

Dat hoort inderdaad normaal te zijn, maar er zijn forums waar het (helaas) niet gebeurd.
En dat vind ik fijn dat het hier wel zo is !-! .
Roy zat bij het mercedes forum, maar daar werden nieuwe leden eigenlijk niet geaccepteerd, en op dat paardenforum is de sfeer ook niet geweldig. :neen:

Haha dat zal inderdaad makkelijk gaan, maar gelukkig inderdaad nog niet gebeurd !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rodney

Ik heb inderdaad ook op het puch forum gezeten !
Dat was heeel anders als hier toen ie nog standaad was toen kraakten ze hem altijd af en toen er een 80 cc blokie onderzat en 2 versnellingen had was het in eene een dik ding !  :0


Hier is dat in iederdergeval niet het geval hier word iedereen geaccepteerd !
Of je nou een dik getunde auto heb of helemaal standaard  !-!

En dat moeten we met ze alle zo zien te houden !  Y

Karin

Dat vind ik nu zo gaaf hier en maakt ook niet uit hoe oud je bent. Dat heb ik nu ook wel gemerkt als een van de oudere, zo niet de oudste haha

Stefan

Precies..
Nou, ik ga weer van het mooie weer genieten..... ;) --
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Karin


Dennis Postma

Het mooie aan dit forum is inderdaad dat iedereen word geaccepteerd zoals hij/zij is. Er is hier niemand (voor zover ik weet) die zichzelf beter of belangrijker vind dan een ander. Zelf zit ik ook op een treinen forum. Meer als lezer dan echt actief. Helaas zit daar een collega van mij uit de randstad die zich daar meer als spoorhobbygod naar voren schuift. Helaas bestaan dat soort mensen en ben ik maar wat blij dat we zulke taferelen hier niet tegen komen. !-!

DONRozeboom (Mike)

Dat heb ik ook wel gemerkt met mijn zo goed als standaard Meg Hatch :D
Waar toen mn scooter werdt afgekraakt, wordt mn Meg gewoon geaccepteerd.
En zoals Stefan al zegt, ik vind het niet meer als normaal dat we normaal en respectvol met elkaar omgaan  !-!
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rogier

kijken of ik dit deel wel bij kan houden :P vorige deel heb ik de moeite maar niet genomen :D ging zo snel hahaha

DONRozeboom (Mike)

Mwa, ik zie het nu ook wel zo snel gaan :D :P
Gelukkig heb ik niet zo druk werk, en kan ik bijna de hele dag hier doorbrengen :D
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev