Advertenties

mistlamp verwijderen???

Gestart door Denm@n, 3 april 2005, 17:48:18

Vorige topic - Volgende topic

Denm@n

Hey mensen,

Mijn rechtermistlamp is "kastuk" en nu wilde ik deze vervangen, maar ik krijg hem er niet uit. Eerst dacht ik dat ik het schroefje wat je voorin ziet zitten eruit moest halen, maar volgens mij is dat een stelschroefje, toch? Toen heb ik onder de auto een beschermkap eraf gehaald en zag ik een grote schroef onder de achterkant van de lamp, maar deze krijg ik er niet uit gedraaid. Is dit wel de schroef waarmee de gehele unit vastzit in de bumper?

Let me know please.

berry_p

je mistlamp zit met 3 boutjes vast, deze zou je aan de achterkant moeten kunnen zien zitten.

ids

Citaat van: Remko de W. op  3 april 2005, 23:02:59
aan de onderkant zit 1 grote schroef/bout.
deze gaat soms erg vast zitten en dan moet je hem uitboren,
als ie mee draait...

Bij mij zat hij ook vastgerot! ik hem hem eruit moeten wrikken. Er blijft dan een got over zonder schroefdraad, hierin past net niet een m3 moer maar lichtjes tikjes opgeven met een hamer dan dringt hij zich in het plastic en dan kun je hem weer vastzetten met een m3 bout (gewoon even een tip als hij bij jou ook vast zit)

Denm@n

Vandaag naar de spuiter geweest om te vragen wat het gaat kosten om mijn voorbumper en moterklep te spuiten en meteen gevraagd of hij wist hoe ik mijn mistlamp eruit kan krijgen en het schijnt indd vaak voor te komen dat de schroef achterin vastgeroest zit en na losdraaien dol wordt en die krijg je er dan dus niet uit. Nu krijgt mijn wagentje binnenkort een grote beurt, dus vraag ik aan degene die hem een beurt geeft wel of hij de lamp kan vervangen en anders wilde de spuiter het wel doen. Mare harstikke bedankt voor jullie reacties.
:D 8)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev