Advertenties


Klets maar raak DEEL 146.

Gestart door Dennis Postma, 1 mei 2011, 10:10:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Karin

Benjamin, terugkomend op je aanbod voor stofzuigen (in het damesforum). Mijn auto moet vrijdag schoongemaakt worden. Hoe laat ben je hier???  o-) o-)

Benjamin Renon

Als je hem even brengt dan ben ik waarschijnlijk nog bezig met de Evo. :P
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Ach een beetje te ver weg. Jij kan beter deze kant opkomen, alvast voor zaterdag haha. Dan ga je toch ook mee?

Benjamin Renon

Y Zaterdag ben ik er ook bij. Had al met Rogier iets afgesproken zaterdag en velgen, bumpers, deuren, kofferbak moet ik nog poetsen. Als ik dan nog tijd heb ook de binnenkant .
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Je hebt het er maar druk mee. Nou ja volgende keer beter.

Nicole

Je hebt het inderdaad flink druk Benjamin Y

Wij zijn net thuis, zo ff eten en dan ga ik even in mijn megane rijden.
Ik vind het toch wel wat spannend hoor, haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Simtoontje (Simone)

Citaat van: DONRozeboom op  4 mei 2011, 08:44:20
Ging Simone trouwens ook mee op toer?

ik ga niet mee op de tour dat red ik nog niet :P

Colin

Zo vandaag ook weer een flinke baal dag.

Liep buiten op de zaak langs me auto zag ik dat de achterband slap stond. Dacht oje, nou goed dat ding eraf bleek goed lek dus een nieuwe band. Na het werk direct naar de bandenmarkt (had eerst een prop in de band gestopt) en daar de auto afgezet voor een nieuwe band en voor een uitlijn beurt. Wilde ik de sleutel van mijn bos halen viel tie op de grond. Wat denk je? ja hoor die deed ook niks meer, wel knipperen maar niet openen. Dus op naar morgen hopelijk zit het dan wat meer mee !-!
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Nicole

Dat is balen inderdaad.
Nog wel een reserve sleutel?
Dat geluk heb ik niet bij mijn meg, wil er dit jaar nog even een bij bijstellen Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Colin

ja die deed het nog wel gelukkig. Stond bij mun vriendin dus die moest even taxi spelen.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Nicole

Gelukkig dat je die dan hebt, en dat hij werkt. Y
Soms heb je inderdaad van die dagen dat er van alles tegen loopt. Y

Een collega van Roy heeft laatst zo'n sleutel van een Twingo naar een andere collega toe gegooit, viel hij ook op de grond.
Na een paar keer drukken ging hij uiteindelijk wel van de startonderbreker af, maar de sleutel was wel aan zijn einde.

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Ik ga zo zelf eindelijk weer in mijn megane rijden, ik ben benieuwd.

Morgen neemt Roy hem nog een dagje mee (kan hij ook even op de brug en alles nog even goed nakijken Y ).

Dus dan gaan Simone en ik even in de gele touren morgen !-! .
Vandaag had ze haar rijbewijs opgehaald, en heeft ze nog een stukje in de groene gereden.
Alleen was die nog aardig "pittig" om mee te beginnen, maar dat komt vanzelf goed! !-!
Simone heeft gevoel voor het autorijden, dus dat komt allemaal goed, zo'n meg is natuurlijk even wennen na al die lessen in een golf diesel. Y :q
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Gelukkig heb je nog een reservesleutel Colin.


En zoals het er nu naar uitziet heb ik op de toermeeting mijn angel eyes al in de Mégane hangen :D
Lang leve de lol :D

En de reparaties die nodig zijn voor de APK komen op 360 euro, en dan meldt Rene hem meteen af.
Dat is dan de fuseekogels voor, wiellager rechtsachter, en de verrotte dwarsbalk bij mn achteras.
Beter dat dan 309 euro voor alleen de fuseekogels en het wiellager bij de Kwik-Fit. :D
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Moah bij kwik-fit komen er dan uiteindelijk nog meer kosten bij :D
Die denken dan "ach dit kan ook wel, en dit ook wel, en dit misschien ook nog wel".
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Den

Voor een cursus oplichting moet je bij de kwik-shit gaat werken ;)
Krijg je gratis van de baas  8)7

Ik had een keer een leke tube en was dichtbij de kwik.
Toen deze gemaakt werd, liepen ze een rondje bij de auto en ineens waren mn schokdemper achter, wiellager en de ruitenwissers kapot.
Toen ik heel erg mn beste deed om niet pissig te worden heb ik gevraagd hoe ze dit konden zien, alsof ik er geen verstand van had natuurlij. Hun een verhaal ophangen dat de auto minimaal 4 x moest naveren, het schuren bij het wiel (remblokje liep wat aan) en als je ruitenwisser gelijk het water wegveegde was dat het rubber te droog was.

Waarop ik zei, dat de dempers niet kapot konden zijn bij een ast schroefset van een maand oud, er net een nieuw lager op zaten en dat de wissers juist goed waren kropen ze weer terug.
Hoop stampij gemaakt en excuses gekregen maar wel een bandenreparatie gratis gekregen.

Geloof nooit wat ze daar zeggen,
Ze hebben mn vader een nieuwe band aangesmeerd voor de auto van ma,
Ze hadden niet de goede maat dus hebben ze een dunnere en hogere band erop gezet en gezegd dat de bandendruk omlaag moest zodat de banden hetzelfde aan rubber op de weg zou hebben.
Hoe bestaat het toch ?  8)7
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev