Advertenties


Klets maar raak DEEL 146.

Gestart door Dennis Postma, 1 mei 2011, 10:10:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Karin

gefeliciteerd Nicole en ik hoop dat het nu helemaal in orde is en dat je weer snel kunt rondscheuren in je meg.

Nicole

Ja ik hoop het ook. :)
Roy is de as nu aan het ophalen, en gaat hem denk ik vanavond monteren.
Dus dan horen jullie het. !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

@Nicole, Kijk, zo komt alles toch nog goed.

En een vervolg aan het verhaal van mijn APK. Ik bij die garage geweest die ook mn aandrijfas en wiellager heb gedaan.
Is er helemaal nix mis met de hoogteverstelling van mn lampen. Die lamzakken van de Kwik-Fit hebben dus gewoon niet gezien dat er een stekkertje los zat.
En zitten ze ook nog te zwetsen dat er een balk bij mn achteras gelast moet worden. Dat ding is voor 40% weggerot :P Las dat maar k**.
Noemden ze ook nog bij de Kwik-Fit trouwens dat mn banden een aandachtspunt zijn. Ik heb gekeken, maar er zit volgens mij nog 2,5mm profiel op, minimaal!!
Wiellager RA en fuseekogels voor hadden ze dan wel gelijk, maar dat maakt weinig goed met zulke achterlijke fouten :P
Nu gaat Garage Rene in Breezand ff voor me kijken morgen wat alles precies gaat kosten om t te laten maken.
Dan maar laten fixen bij Rene, en laten herkeuren bij de Kwik-Fit. En dan hopen dat ze niks nieuws verzinnen.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Ik denk het wel deze keer !-! .
Zo'n fout maken ze niet nog een keer denk ik :D

Kwik-Fit ben ik zowiezo geen fan van, bijna niemand volgens mij :neen: ..
Tenminste in onze regio (weet niet of het overal zo is :P ), bieden ze mooie apk aan + beurt v.a. €90 (dus iedereen denk, ohh lekker goedkoop), maar kwik-fit v.v. dingen die niet nodig zijn, waardoor je nog een flinke rekening krijgt.
Verder als je bijv. komt voor een klein dingetje te vervangen, nemen ze vaak nog wat mee wat volgens hun ook moet, wat eigenlijk helemaal niet hoeft..
Waarschijnlijk hadden ze gehoopt dat je daar de meg liet repareren, en ze weer lekker wat konden verdienen :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Whahaha ja misschien wel :P Maar dikke vinger voor dat. 2 fuseekogels, en een wiellager: 309 euro.
Dacht t dus ff niet :P Ze zeiden ook nog simpel, voor de balk moet je maar ergens anders heen, want wij lassen niet.
TERWIJL ER NIETS TE LASSEN VALT :P Dat ding rot zowat uit elkaar :P Daar moet ook gewoon een nieuwe (of goede gebruikte) onder :P
Dus ja, ik ga alleen maar terug omdat binnen 2 weken de herkeuring gratis is :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Karin

Dan vinden ze misschien wel weer wat anders wat gemaakt c.q. vervangen moeten worden. Keuring gratis en toch nog dingen vervangen.

Nicole

Misschien kennen hun een bedrijf dat roest aan elkaar lassen :D
Als je zelf de fuseekogels en wiellager ophaald bij bijv. brezan (al ben ik daar niet echt tevreden meer over de kwaliteit), of besteld bij mijnautoonderdelen.nl ben je veel goedkoper uit idd.
Ben blij dat Roy alles zelf kan doen, anders had mijn meg mij zoveel gekost dat ik er nog een bij kon kopen :D

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

Mwa ik laat René lekker alles bestellen. Hij heeft een grote schuur achter zijn huis die hij heeft ingericht als werkplaats, dus zijn uurloon is laag. Ik denk dat hij wel rond dezelfde prijs uitkomt, maar dan inclusief de verrotte balk.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Okee, ook altijd handig !-!

Je kan aan m'n as meteen op het oog al zien dat hij een stuk langer is. Y

En de 2.0 16v cabrio die er gister stond heeft zijn collega kapot gereden. (was een auto van een klant)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Simtoontje (Simone)

Citaat van: Nicole op  3 mei 2011, 18:54:13
En de 2.0 16v cabrio die er gister stond heeft zijn collega kapot gereden. (was een auto van een klant)

omg dat is wel echt vet ###lig was best wel mooi dingetje om te zien zo

Nicole

Ja moest alleen verlaagd worden, verder nette auto !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Had ik toch dat bericht niet achter moeten laten van hoop dat er niets met die cabrio gebeurd  o-)

DONRozeboom (Mike)

Hoe zielig ben je dan als bedrijf zijnde. En zoals beloofd Nicole, een foto van de 107.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Simtoontje (Simone)


Karin

Ziet er leuk uit en scheelt je toch aardig wat kosten die je anders aan je eigen auto zou hebben door woon/werk verkeer.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev