Advertenties


Klets maar raak DEEL 146.

Gestart door Dennis Postma, 1 mei 2011, 10:10:11

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Nicole

De 3 meg's zijn weer schoon van binnen. Y

Als de zon straks weg is voor, ga ik ze alle 3 nog ff wassen. :P


Iemand nog interesse in mijn monte carlo interieur?
Bieden vanaf €135, maar wil er het liefst €150 voor hebben.

(sky van de bestuurdersstoel is niet netjes meer)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Michel Veltman

geweldig...3 meg's in de garage...doe er 2 bij en je kan doordeweeks elke x met een andere megane richting werk rijden ;) Y
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Nicole

Haha de gele gaat als t goed is komende week met Simone mee :P
Dan hebben we nog 2 haha.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Simtoontje (Simone)

Citaat van: Nicole op  1 mei 2011, 20:06:21
Haha de gele gaat als t goed is komende week met Simone mee :P
Dan hebben we nog 2 haha.

hahaha ja hoop het wel kan ik eindelijk de buurman pesten o-)

Nicole

Die buurman van jou wordt overal narig om :D

Die keek toch kwaad toen ik met die groene aan kwam haha :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Simtoontje (Simone)

hahaha weet al precies wat ie gaat zeggen, "wat mot dat met die auto voor mijn deur jullie hebben al 2 auto's"  hahaha als ik mijn  auto heb kan ik 2 buren tegelijk pesten:p hahaha 1 omdat die voor zijn deur komt te staan en de 2de omdat mijn auto op zijn plaats komt:P hahah heb er nu al lol om:P haha hij werd net ook boos mijn hond piste tegen de stoeprand aan:p haha maar voor zijn deur en toen zei die ik krijg jou en je hond wel ik zo wat wil je doen politie bellen hij zo mischien doe ik dat ook wel hhaha ben benieuwd wat hij doet:P

juul

aanmelden voor bonje met de buren :D :D

En dan zeggen  waar  is dan door onstaan, "ja haar hond plaste tegen de stoeprand aan"

:q :D :D

Karin

Gezellige buren heb je Simone haha

Roy (Coup a One)

Laten we het wel gezellig houden :D anders hebben we straks twee >:( >:( boze buren over de vloer _o_

Simtoontje (Simone)

Citaat van: Karin op  1 mei 2011, 21:13:50
Gezellige buren heb je Simone haha

hahaha ja zijn van die ouwe zeikerds van die degelijke mensen haha hij heeft me keer toen het nog goed ging tussen ons een verhaal verteld waar ik wel om moest lachen,
hij reed op een 50 weg en reed een politie auto achter hem en toe keek hij op zijn teller en zag hij dat hij 53 reed ja zei hij ik kon natuurlijk niet gaan remmen want dan viel het op dat ik te snel reed dus heb maar even het gas losgelaten zodat de politie niet merkte dat ik te snel reed :D ik moest me echt in houden want lag helemaal dubbel van binnen :P alsof de politie je aanhoud omdat je 3 km te hard rijdt :P

Karin

Dat is meestal al de correctie, maar ach weet die man zeker niet haha.
Maar krijg nu aardig een beeld hoe ze zijn. Veel sterkte in ieder geval.

Simtoontje (Simone)

hahaha dank je welk karin hahah heb er nu al lol aan als ik er aan denk :P

Karin

Snap ik, zou ik ook hebben. Ik had vroeger ook zulke buren, maar ja toen hadden wij niet allemaal een auto. Behalve mijn vader zijn bedrijfsauto. Anders had ze ook elke dag lopen zeuren. Ze liep al elke dag te gluren over wat er gebeurde op straat.

Simtoontje (Simone)

hahhaa ja dat doen hun ook altijd:P haha ongeveer 3 jaar geleden( toen ik 17 was en mijn broer 19) gingen we altijd boven op mijn broers kamer zitten en met zo'n lasertje op de buurman zijn gezicht schijnen haha en hij wist niet waar het vandaan kwam haha en sinds dien hebben we altijd ruzie met de buuren hahaha

Karin

Makkelijk om op de zeuren he, jongeren met auto's die "hun" ruimte innemen. Alleen het leven wordt voor hun er niet leuker op, al doen ze het zelf. Denk wel eens zijn volgens mij mensen die verder niets in hun leven hebben.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev