Advertenties

Klets maar raak DEEL 146.

Gestart door Dennis Postma, 1 mei 2011, 10:10:11

Vorige topic - Volgende topic

DONRozeboom (Mike)

Naja je zou altijd bij de dierenbescherming kunnen aangeven dat jij de kat wel in huis wil hebben.
En dat is altijd zo leuk als ze met je meelopen. Die grijze van ons die zat voor ze zwanger werd altijd bij ons in de nek. Zo lief. En die witte ligt altijd bij ons op bed als we liggen te maffen. T zijn zulke lieve beesten, katten.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Moah dit is pas de 2e kat die ik écht leuk vind :D
Ik had bij mijn ex ook een hele lieve kater, als ik op de fiets weg ging rende hij met me mee.
Ook had ik daar een poes, maar dat was een kreng :P
Die zag je ook bijna nooit, ze was altijd buiten, kwam thuis om te eten en ging weer weg.

Roy en ik hebben toen we samen gingen wonen ook een kater gekocht (achteraf het jongere broertje van de poes die we nu in huis hebben), maar die was gevaarlijk.
Als je langs hem liep vloog hij je aan, als je eten voor hem neer zette sprong hij in je armen en begon te krabben.
Die is uiteindelijk naar een buurman gegaan, want Joep was ook de dupe bij de kat, dat vond ik sneu :P

Daarna in het vorige huis weer een geprobeerd.
Zij was verwaarloosd, heel mager, onder de vlooien en allemaal plekjes in de vacht en op de huid.
We hebben haar uiteindelijk weer helemaal mooi gekregen, tot ze een keer naar buiten schoot, en nooit meer terug kwam :neen:

En nu dan deze in huis, maar dat is echt een dikke schat.

Maar denk je dat dat zou kunnen? Dat we aangeven dat wij de kat willen hebben? Ik heb van de week al buren van de overkant (uit hetzelfde blok als waar de eigenaar van de kat woont) horen praten (stond toen in de douche en hoorde het toen) dat zij de dierenbescherming al wouden bellen omdat hij haar aan haar lot overlaat en ze zo mager werd en slecht in haar vacht zat, en zelf nooit thuis was.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Dennis Postma

Mooi beestje.

Ik wil je niet bang maken. Maar mijn zusje en mijn ouders hebben het allebei een keer bij een kat gehad met bijna dezelfde verschijnselen. Sloom, veel slapen, vermagerd en bij haar ook weinig eten. Die kat had iets onder de leden wat er voor zorgde dat er te weinig rode bloedcellen aangemaakt werden. Dit is nog een tijdje te rekken met pretnison (hoop dat ik het goed schrijf) maar uit eindelijk is het beestje er aan overleden. Een van de verschijnselen hiervan is ook een steeds witter wordend tandvlees en geen rood (bloed) meer bij haar ogen (zoals wij mensen dat ook hebben). Ook worden de kussentjes onder de pootjes wit i.p.v (zacht)roze.

Nicole

hmm oke, tot nu toe zijn haar kussentjes en is haar tandvlees nog mooi van kleur. Maar ik zal dat zowiezo in de gaten houden.
zelf hoop ik dat het van wormen kwam, al eten ze dan normaal gesproken meer volgens mij.
vandaag en gister avond heeft ze wel heel goed gegeten.
wel is ze nog zo dun dat je precies de hele lijn van haar ribbenkast ziet..

Dennis Postma

Yep, is inderdaad ook iets wat je even in de peiling moet houden. Onze kater hebben we ook een tijdje gedacht dat ie het had, ook lui, sloom, weinig eten enz enz. Ook wat witter tandvlees maar kennelijk heeft ie even iets anders onder de leden gehad want hij is nu weer lekker actief is fitter dan ooit te voren. Misschien heeft het dan inderdaad met worden of iets dergelijks te maken.

DONRozeboom (Mike)

Opzich zou ze na een paar dagen/weken goed eten wel weer wat dikker moeten worden. En voor wat betreft de dierenbescherming, als jij aanbied dat je haar wel in huis wil nemen, hebben ze eigenlijk geen reden t niet te doen. Als ze haar daar weghalen omdat ze verwaarloosd wordt, wordt ze naar een asiel gebracht. Dus als jij je dan al aanbied zou het toch moeten kunnen.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Nicole

Voor haar hoop ik vooral dat het wormen waren.. Dan is ze straks weer lekker gezond Y
Een andere buurman zei dat als ze kikkers eten ze soms ook mager kunnen worden ofzo?

Dennis Postma

Daar kunnen ze volgens mij wel flink beroerd van worden en aan de schijt raken. Dus dat geloof ik direct.  Y

Nicole

Hier zitten wel heel veel kikkers, dus dan is het opzich een mogelijkheid..

Verder nog heel goed nieuws !-! .
Ik heb net telefoon gehad van het bedrijf die mijn aandrijfas heeft. Hij is klaar! Normaal kan je tot 5u afhalen, maar dat red ik niet vanuit hier. Dus mogen we hem bij zijn huisadres ophalen !-! .
Én, ze hebben toch nog overlegd, en het kost me niets. Hij zei eventueel breng je een keer gebak langs, maar het kost je verder niets.
De oudste man daar was het grote probleem, die wou hem niet tussendoor doen, en wou geld hebben hiervoor, dus waarschijnlijk is die omgepraat door de rest !-! .
En dat ik pissig was heeft denk ik ook wel geholpen haha o-) .
Maar ik ben in ieder geval erg blij! Nu hopen dat het wél goed is, en dan vanavond ff rijden, en anders morgen !-! .

DONRozeboom (Mike)

Kijk zie je, niet iedereen is zo slecht. Zo komt alles uiteindelijk toch goed :D Succes vanavond :D
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Nicole

Moah er was maar een echt normale :P
Die oude was er helemaal tegen dat hij met spoed gedaan zou worden "daar deden hun niet aan", en die andere wist ook niet of het wel zou gebeuren.
Die oude wou dat ik gewoon alles ging betalen, die andere zou ons tegemoed komen in de kosten.
Uiteindelijk toch geen kosten meer voor ons, en hij is in 1,5 werkdag klaar !-! .
Heb hem nog wel netjes bedankt dat het toch zo snel kon! Y

Simtoontje (Simone)

ahhh ik zo happy voor jou zijn (en stiekum ook voor me zelf o-))

Dennis Postma

Colin

Megane Coupé fase 1 2.0 16V

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev