Advertenties


Klets maar raak DEEL 145

Gestart door Stefan, 28 april 2011, 12:12:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Roy16v

#90
ik zat ooit trouwens eens bij het mercedesforum maar dit forum is veeeel beter!

daar werd alles en iedereen afgekraakt als niet alles dikke s klasses waren of niet iemand van het clubje was.
dat is hier niet zo en iedereen heeft hier respect voor elkaar en is geintresseerd in elkaar en elkaars auto.

dat waardeer ik enorm!

wat mij opviel op de meeting in waverveen was dat niemand tegen elkaars auto stond of zat te leunen.
dat gaf mij een goed gevoel want dat twas op andere merken meetings die ik heb gehad totaal niet zo.

dus bij deze mijn waardering voor jullie en de genen die dit forum mogelijk maken. !-!

Benjamin Renon

Dat is erg fijn om te horen.
We moeten ook respect voor elkaar en ieders eigendom hebben. Je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, zolang het maar netjes blijft.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Roy (Coup a One)

Citaat van: Roy16V op 28 april 2011, 22:49:40
jaaa goedkoop is duurkoop?
assen custom made koste wel even 119.85 inc btw.
mag je er vanuitgaan dat het goed is,beter gezecht perfect want heb er een A4 met uitleg en maten bij gedaan en met meer dan 50 jaar ervaring zou je dan denken dat dat goed komt.'
nou niet dus,2,5 cm te kort!
zelfs de tripot was niet terug gemonteerd.kleinig heidje toch?

hierdoor komt de tripot niet goed in zijn huis en is er 90% aandrijf verlies.

schiet niet op zo...

ik heb wel een gummetje voor je :P





Roy weet dat ik me er weerloos onder voel, 't was totaal geen scherpe mededeling (Nicol heeft een pb dat verklaart hopelijk meer van mijn gezegde)!?

matthew

Er wordt inderdaad flink wat gekletst hier.

Balen idd Nicole en Roy dat het niet goed is.
Ernaar toe rijden morgen en zeg maar dat je er even op wacht.
En dat ze het ook nog wel netjes kunnen herstellen.

Nicole

Ik bel zo morgen eerst, want als ze me gaan tegen spreken als ik er ben gaat dat mis denk ik haha o-)
Dan ga ik inderdaad melden dat als ik kom, ik blij wachten in de tijd dat ze hem maken (en anders ga ik ff bij de RDW langs in tussen tijd, is op 2min daar vandaan).
En dan wil ik hem ook meteen mee nemen.

Ik had zo gehoopt dat het goed was, maar toen Roy optrok vanaf huis hoorden de buurman en ik meteen al dat er iets niet goed was..

Het was denk ik ook te mooi om waar te zijn dat het vandaag in een keer goed zou zijn.

Maar er was wel 1 positief ding: Ik vond hem er erg goed uit zien met mijn nieuwe velgen, al zitten er nog maar 2 onder :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rodney

De rust is weer terug gekeerd in het toppic !
Zo kunnen we het allemaal weer volgen zonder 5 pagina's af te zoeken naar reacties  8)7 o-)

Dennis Postma

Citaat van: Stefan van den Heuvel op 29 april 2011, 08:26:47
Waar blijven die foto's dan.......??

Die zijn er niet. ;)

@Rodney. Op z'n tijd ook wel ff lekker eigenlijk.

Rodney

Komen die foto's ook niet dennis  :cry:


Jaa opzich wel ! ;)

Maar we liggen al de hele week voor de kant met de boot we hebben motor pech !
Ze zijn hem aan het revizeren nu,
Maar dat betekend dus dat ik niks te doen heb zit al de hele week een beetje op me black berry ! Dus was wel mooi dat het zo druk was op het forum had ik nog wat te lezen en te reageren ;)

Rebecca Fontijn

zit je nou nog daar rodney ...ik dacht het is gemaakt want ping was ineens zo stil hahaah ;)

Rodney

Nee nog steeds zit ik in me stoel te kijken naar een wind molen die draait  8)7

Owja en naar eende die een paarings dansje doen !


Ze zijn aan het proef draaien ;)
Dus hopen dat we maandag langzaam aan weer wat kunnen gaan varen ! Hoop het wel want ik heb het nou wel een beetje gehad eigelijk  :sleepey:

Stefan

Citaat van: Rodney op 29 april 2011, 09:58:43
De rust is weer terug gekeerd in het toppic !
Zo kunnen we het allemaal weer volgen zonder 5 pagina's af te zoeken naar reacties  8)7 o-)

hèhè...... lekker even......
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Erwin Haanen

net naar een carroseriebedrijf gegaan om prijs te vragen voor de achterbumper onderste stuk te laten spuiten.
In het zwart zonder factuur kwam hij uit op 300 euro
Ik naar renault vragen wat een gt diffusor kost en hoeveel het kost om weeral dat onderstuk te spuiten
renault moet het extern laten doen maar komt op ongeveer 175 euro met factuur ,begin ik nu gek te worden ,dacht dat originele dealers duurder waren dan ik werk in het zwart carroseriebedrijven.:huh: , niet dat ik klaag vind het persoonlijk fijner,maar ik kan het nog leuker maken,bij een andere renault dealer geweest die vroeg 450 voor hetzelfde 8)7
megane 4 station 1200 gtline

Stefan

Oftewel, ze vragen maar wat....... 8)7 8)7
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rogier

ook vaag dat er verschil zit in de renault dealers.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev