Advertenties


Klets maar raak DEEL 145

Gestart door Stefan, 28 april 2011, 12:12:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Nicole

Haha toevallig :P
Ja van sommige is het inderdaad zonde dat ze in de prak gereden worden Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Laurens Klein

mooi dat je het even meededeelt. Heb het begin pas 1 keer gezien en dat is al tijdje terug dus kan het me amper herinneren.
Waarom moet hij naar Japan?

Maikel

volgens mij omdat hij bij zijn vader moet gaan wonen of gaat wonen ( als ik het goed heb :P ) en die woont in japan.
alweer een tijdje geleden dat ik tokyo drift gezien heb :)
aka. Blackwuppie :)

Nicole

hij kon "kiezen", jeugdgevangenis of bij zijn pa gaan wonen. Vanwege het racen, en met z'n auto dwars door een huis heen te rijden die in aanbouw was.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Maikel

oowja klopt ja :P binnekort toch maar weer eens kijken, mss wel alle delen :P
aka. Blackwuppie :)

Nicole

Ik heb hem gister niet uit gekeken.
Kwas hartstikke moe :D
Ik kan wel 1 week lang slapen haha o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Simtoontje (Simone)

hahaha als jij een week gaat slapen nicole is het hier wel heeel erg rustig:P haha en btw dat doe je dan maar nadat ik mijn auto heb want jij mot de eerste keer met mee:P haha

Roy (Coup a One)

GGGGGGGGoeiiiiiiiiiiie morgen :0 haha, daar was ik weer :sleepey: slaapje uit Y was vroeg vanmorgen!

Kwart voor vier uit bed, om de kranten om half vijf te moeten bezorgen in het centerum en daarom heen l- 8)7 vlooienmarkt "daar wordt ik niet goed van" ze zitten zelfs op plekken daar waar ik de krant moet bezorgen >:(

Dennis Postma

Lang leve koninginnendag.  ;) !-! Allemaal de vlag weer uitgehangen?

Karin

Dat laat ik wel aan andere over Dennis haha

Rogier

haha roy, ze zitten bij mij nu voor de winkel, ik heb er een groot reclame bord voor gezet :D en daar zitten ze nu achter :D

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 30 april 2011, 11:12:40
haha roy, ze zitten bij mij nu voor de winkel, ik heb er een groot reclame bord voor gezet :D en daar zitten ze nu achter :D

Goed bezig, en zakt de verkoop al in bij de vlooiën :D

Rogier

nee helemaal niet, de winkel stond net helemaal vol !-! en we staan maar met zen 2tjes :P.

en ik heb geen idee waar we gaan eten in hengelo, bij een chinees/wok

Nicole

Citaat van: Rogier op 30 april 2011, 11:12:40
haha roy, ze zitten bij mij nu voor de winkel, ik heb er een groot reclame bord voor gezet :D en daar zitten ze nu achter :D
Haha :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

#164
Ben net voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaaaaren weer eens op een rommelmarkt wezen kijken. Vroeger liep je nog wel eens tegen iets leuks aan maar het is tegenwoordig echt gewoon ROMMEL.  :x Maar wel gezellig.  8)7

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev