Advertenties


Klets maar raak DEEL 145

Gestart door Stefan, 28 april 2011, 12:12:04

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Stefan

***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Nicole

Ja toen was het nog makkelijker :P
Roy heeft ook nog een papieren rijbewijs idd Y


Wil ik in het vorige topic op verzenden klikken, kan het niet meer :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Ik heb ook nog een papiertje hoor hahaha.

Wat vaak een probleem is, is het vrachtwagen of busrijbewijs. Veel mensen krijgen de brief van de RDW van rijbewijs vernieuwen dan lezen ze niet en denken ach tijd zat en komen ze op het laatste moment voor het vernieuwen. Dan vraag ik of ze die hebben en zijn ze veel te laat met vernieuwen omdat je daar tegenwoordig voor gekeurd moet worden. Dan wil je ook niet weten wat ik af en toe naar mijn hoofd gegooid krijg hahaha.

Colin

Tja dat is eigen schuld dikke bult, je mag van een beroepschauff aannemen dat hij daarvan op de hoogte is. Die brief krijg je niet voor niks.
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

DONRozeboom (Mike)

Ik kreeg toen voor mn scooter al een pasje :P Ik was toen de eerste keer gezakt, dus kreeg niet mn certi mee... en 2 weken later was het pasje er :P en moest in NOG een week wachten voor ik dat kreng had :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Ja precies, dat vind ik ook eigen schuld.
Neem aan dat hun het zelf wel weten..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Lijkt me ook wel maar ja er zijn ook genoeg mensen die het vroeger gehaald hebben, nu niets meer mee doen maar het toch op hun rijbewijs willen hebben. (Zonde van de kosten, maar ja dat moeten ze zelf weten).

Nicole

Als het niet meer nodig is en het kost meer zou ik het niet doen in ieder geval.
Vond het rijbewijs al duur genoeg, vooral toen net na dat examen van €230 en de rijlessen van €41 :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Zoals het nu lijkt vandaag weer een ritje in m'n meg maken, alleen eerst eens even uitzoeken hoe we hem hier van de oprit afkrijgen :D
Normaal reed ik hem er vooruit af, maar gezien hij nu met de kont naar de weg staat moet hij er achteruit af o-)
En dat wordt nog wat, want het is hier vrij hoog, dus dat wil niet met m'n lip/verlaging :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Heb je geen balken of tegels die je er voor de gelegenheid voor kan leggen?

Nicole

We gaan even kijken of we met klinkers een soort "trap" kunnen maken, en daar tegels opleggen, zodat het goed schuin afloopt Y
En als het echt niet anders is, de bumper er maar af, en die er weer voor zetten als hij op de weg staat haha.
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

En als ie lekker rijdt doe je ook vast wel mee aan de toertocht eind mei :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Misschien, we zijn in ieder geval waarschijnlijk wel bij de meetings op 12 en 21 juni :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

DONRozeboom (Mike)

12 juni die pinkster meeting in Duitsland.. die had ik ook meegekregen.. welke is er dan op 21 juni?
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Denman

Ik heb mijn rijbewijs in 1997 gehaald (ouwe l.u.l. ;)) en heb inmiddels alweer 4 jaar een pasje. (14 jaar mijn rijbewijs)
mzzls Dennis.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev