Advertenties


Klets maar raak DEEL 144

Gestart door Stefan, 26 april 2011, 14:16:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Rebecca Fontijn

ik heb et zo druk met lezen dat ik niet eens tijd heb om te reageren .....dus ik hou me wel bezig met het probleem van rodney welk velgen hij moet nemen al heb ik mn keuze gemaakt

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: Dropsleutel op 28 april 2011, 10:41:43
Gezellig, Ik zit op vliegbasis de Kooy, zal ook regelmatig in de omgeving te vinden zijn hier :)

Je mag hopen dat die nog blijft. Anders is dat ook weer voorbij.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Dropsleutel (Björn)

Citaat van: DONRozeboom op 28 april 2011, 11:05:12
Je mag hopen dat die nog blijft. Anders is dat ook weer voorbij.

Ach, als ik slachtoffer wordt van de bezuinigingen krijg ik óf een opleiding, óf een zak geld, óf ik mag verder richting het zuiden en dus dichterbij mijn 'sociale leven' wat ik de afgelopen 20 jaar heb opgebouwd :P


Ik zal wel eens door H'hoef rijden, de toertocht kan ik helaas niet bij zijn, laatste voetbalwedstrijd van het seizoen wil ik voor geen goud missen ;)
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Rogier

nou stefan ik kan/kon der ook aardig wat van volgens mij is dit de snelste klets maar raak ooit :P volgens mij is deel 144 in 2 a 3 dagen vol gekletst :D

Dropsleutel (Björn)

Tja, dat krijg je als 3 leden zich vervelen op hun werk en zitten te wachten om te horen of Simone geslaagd is voor haar rijbewijs, zoals gisteren  8)7
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Nicole

Haha :P Het is gister inderdaad snel gegaan !-!

Toen ik mijn rijbewijs gehaald had kon ik hem vrij snel ophalen gelukkig Y

Op vrijdag van 08.55u tot 09.10u examen gehad, daarna ben ik naar huis gebracht, en toen meteen naar het gemeentehuis gegaan voor het aanvragen.
Dinsdag ochtend heb ik hem zelf opgehaald (zelf heen gereden met de R19 16v :P , had niemand die mee kon haha :P ).

Voor Simone wel balen trouwens, ze kon hem gister niet meer aanvragen, vandaag heeft ze stage dus kan ze vanavond pas naar het gemeentehuis voor aanvragen als ze een pasfoto heeft kunnen laten maken vandaag Y

Mij had het gemeentehuis niet gebeld dat hij er al was, maar mijn mams kon bij de RDW zien dat hij daar al was :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dropsleutel (Björn)

Het gemeentehuis doet nóóóóit iets uit zichzelf, lui volk  :x
Ik had dinsdagochtend examen, en had me voorgenomen vanaf donderdag elke dag uit school langs te fietsen om te kijken of het al geregeld was. Tot mijn verbazing kreeg ik gelijk op donderdag mijn rijbewijs mee  8)7
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Nicole

Dat was idd ook wel snel dan Y
Ik baalde als een stekker dat het weekend er tussen zat :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dropsleutel (Björn)

Ach, elke dag wachten op je rijbewijs is er één teveel he  >:D ik was 18 en 4 maanden toen ik hem in de pocket had, kan geen moment meer zonder  o-)
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

Michel Veltman

agg er zijn menssen die 10+ jaar zonder rijbewijs rondrijden... ;)
(en nee ik ben er niet 1 van  --)
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Stefan

Er zijn mensen die 10+ jaar hun rijbewijs hébben (inmiddels..) ;)
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Rebecca Fontijn

ik kreg em meteen mee maar ja dat was dan ook in '99 hahaha

Karin

Nu werk ik bij het gemeentehuis hahaha. Uitleg voor het langer duren. Vroeger werden de rijbewijzen bij de gemeente zelf gemaakt. Nu niet meer, vandaar dat het langer duurt. Er wordt de garantie gegeven voor 5 werkdagen, maar bij ons wordt er meestal bijgezegd: Bel na 2 a 3 dagen, misschien is het al binnen.

Nicole

Ik heb helaas heel wat langer moeten wachten..
M'n ex had gezorgd dat ik m'n geld kwijt was (lenen en niet meer terug betalen), en moest dus eerst m'n geld weer bij elkaar krijgen..
Dus uiteindelijk op m'n 19e afgereden.. Y
En gelukkig wel de eerste keer meteen gehaald !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

@Karin: Bij de gemeente waar ik toen zat zeiden ze donderdag is hij binnen, dan bellen we jou..
Maar mijn moeder kon zien of hij daar al was, dus dat was wel een voordeel :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev