Advertenties


Klets maar raak DEEL 144

Gestart door Stefan, 26 april 2011, 14:16:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Rodney

Haha ja he :p

En als ze er onder zitten geld te kort haha  8)7

Rogier

hoe is het met je versnellingsbak afgelopen ?

Rodney

Dat loopt allemaal nog !

Maar hij gaf als storing oliedruk te laag,
Die garge zegt dat dat wel is kan gebeuren maar ze zijn nog volop aan het teste en kijken hij rijd wel weer naar behoren alleen schakelt ie raar op hij moet heel lang denken naar welke vesnelling ie moet en hij valt er raar in !

Nicole

Dat spiegels kijken was idd erg irritant.. :P
Ik had mazzel dat er nog sneeuw lag, hoefde alleen maar te keren, en dat kon gewoon een rondje draaien en de andere kant weer op :P
Was op een ruime rustige weg op het industrieterrein :P

@Floortje: Nee ze heeft nog geen bijzondere verrichtingen gehad, dat moet ze straks ook nog gewoon doen Y


En ik heb net een telefoontje gehad dat mijn aandrijfas klaar is, dus als Simone opgehaald is ga ik naar Veendam om m'n as op te halen, als het mee zit rijd hij dan morgen !-!

EINDELIJK! Ik kan niet wachten! :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rodney

Dat mog tijd worden nicole ;)

Nou hopen dat er zich geen rare andere dingen meer voor doen !

DONRozeboom (Mike)

Auto's blijven toch stuk gaan :P T zijn net kinderen... maakt niet uit wat je doet, ze blijven kosten :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DONRozeboom (Mike)

K zit trouwens net te kijken hea, maar zijn er al mensen op t forum met een Meg3? Dan zou je bij een meeting ofzo ff een nieuwe foto moeten maken met alle Megs als je t bij elkaar kan krijgen. Voor op de startpagina bedoel ik dan.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Colin

Zie het project van Joey Voormolen, ook is er nog een belgische megane 3 cc (ben even zijn naam kwijt)
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

DONRozeboom (Mike)

Misschien dan idee om op een meeting een nieuwe foto te maken voor de startpagina :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rogier

Ik had toen des tijds een hellingproef dat stelde ook niks voor de weg was bijna vlak :D een drempel is nog stijler omhoog :P

ben gister begonnen met het spuiten van interieur delen, eerst maar 1 test paneel gepakt, die staat nu in de primer morgen wordt die in kleur gespoten en overmorgen in de blanke lak. en als het resultaat is zoals ik het hoop dan ga ik er meer uithalen en delen in de primer zetten :)

Erwin Haanen

de naam is haanen....erwin haanen..:)
ik heb een meg3cc,projectpagina komt nog als ik genoeg tijd heb om de veranderingen op de gevoelige plaat te leggen...waarschijnlijk als binnenkort de ombouw van originele naar pioneer radio gaat met behoud van gps
megane 4 station 1200 gtline

niXon

Citaat van: Rogier op 27 april 2011, 15:04:34
Ik had toen des tijds een hellingproef dat stelde ook niks voor de weg was bijna vlak :D een drempel is nog stijler omhoog :P

drempels kunnen best stijl zijn hoor :P
afgelopen winter kwam ik een drempel niet op omdat ie vol lag met ijs en ik net stil stond voor die drempel :P
kon ook niet achteruit om een aanloopje te nemen want stonden mensen achter me :D erug leuk

DONRozeboom (Mike)

Liever dat als dat je met 5km per uur 1200 euro aan schade maakt aan een geparkeerde auto :P
Lang leve de ijzel toch? :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rogier


DONRozeboom (Mike)

Ja :P met mn ouwe mazda nog :P Dan voel je je ###lig hoor als je je met 5kmh op een auto af ziet schuiven en niets kan doen :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev