Advertenties


Klets maar raak DEEL 144

Gestart door Stefan, 26 april 2011, 14:16:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

niXon

Succes Simone,
gewoon net doen alsof het een normale les is, dan komt alles goed :) Y

Michel Veltman

succes !-!
(de Megane wacht al op je ;) )
- "Never argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience." ;)
- aka Yonexfreak :)

Simtoontje (Simone)

ik heb eerst nog les van half 3 tot half 4 dan gaan we naar het cbr toe en gaat mijn rijinstructeur kijken of die examinator er ook al om half 4 is en dat ik mischien om half 4 mijn examen kan doen inplaatrs van 10 voor 4 ik hoop van wel want dan ben ik net voor de drukte aan:P

Nicole

Komt allemaal goed! Elvira heeft hem gister gehaald, en jij gaat hem vandaag halen. !-!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Simtoontje (Simone)

hahaha dat zal wel chill wezen o-)

DONRozeboom (Mike)

Der gaat een wereld voor je open :P zo zeiden mn ouders t 2 jaar terug :P
Voor mijn was t makkelijk: makkelijker bij paps en mams weg :P
Ben je trouwens zenuwachtig of dat niet?
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DONRozeboom (Mike)

Citaat van: DHL op 27 april 2011, 12:21:22
Erg om hier te zeggen... volgende wagen zal misschien toch iets van een ander merk worden. Wellicht iets Duits met stalen klapdak...

Even heel kort offtopic: Z4? :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Nicole

Ik was de dag voor mijn examen zenuwachtig, en de ochtend van het examen toen ik wakker werd.
Maar toen ik eenmaal in de lesauto stapte voor de laatste les voor het examen aan waren alle zenuwen weg Y
Even had ik nog wat zenuwen of m'n examen door zou gaan, want de 3 weken ervoor waren alle examens 's ochtends afgelast door sneeuw en gladheid, en ik moest om 08.55u.
Maar gelukkig ging mijn examen wel door (dat was de enige ochtend, want 2 weken erna werden ze 's ochtends ook afgelast :P ).
Ik heb 1 opdracht gehad, dat was een keeropdracht, verder toen ik 10min reed en de snelweg op ging zei de examinator: Weet je de weg terug naar het CBR? Dan mag je daar heen rijden.
Toen had ik wel even: Óf dit is helemaal fout omdat ik zo snel terug mag, of dit is een heel goed teken.
En toen kwam ik terug bij het CBR, en voordat hij ging zitten feliciteerde hij mij Y

Het valt allemaal wel mee het examen, zodra je eenmaal rijd valt het mee. Ik was gewoon wat aan het praten met de examinator :P .

En dat na ongeveer 12 a 13 rijlessen :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Floortje

een van de belangrijkste dingen tijdens het rijden is dat je altijd in je spiegels kijkt haha

Ik was na een verrichting de spiegel vergeten terug te zetten zecht mevrouw de examinator kun jij wel wat zien in die spiegel. ik zeg natuurlijk ja hoor hahaha. was wel goed geslaagd dus had mazzel.

Neem aan dat je de byzondere verrichtingen al hebt gedaan ?

DONRozeboom (Mike)

Ja, elke keer dat spiegelen... zooooo irritant is dat.
Maar gewoon het kijken in het algemeen letten ze heel erg op.
Ik was ruim geslaagd, ze zat heel lekker rustig bij mijn in de auto had ze het over.
MAAR!! als ik bocht neem moet ik in de bocht nog een keer kijken of er niets aan komt.
K had echt zoiets van: WTH?! :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rodney

Ik heb net j en r even gebeld over wat de mogelijk heden zijn kwa velgen onder me cc ik wil voor bewijzen van spreken 9 j en achte 10,5 maar ik weer niet wat er allemaal kan onder me auto !

Maar hun gaan er naar kijken wat er allemaal mogelijk is en wat voor soort velgen !

Ben benieuwd waar ze mee komen !
De serves is wel heel goed daar, ze gaan meteen effies kijken wat ze kunnen leveren krijg binne nu en 1 uur een mailtje !   !-!

Edwin Postma

zou een dikke set BBS Lemans niet passen rodney?
zou gaaf staan.
wel lekker breed nemen inderdaad ;)
Truckertje

DONRozeboom (Mike)

Heb je wel een idee van wat je ongeveer zou willen Rodney?
Opzich is het idee wel vet.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Rodney

#58
Het word wel die style een beetje edje ;)

Maar welke ik gezien heb hou ik nog effies geheim ! :D

Edwin Postma

Truckertje

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev