Advertenties


22 mei 2011 - Toertocht Noord-Holland

Gestart door Rick Santbergen, 22 april 2011, 22:37:53

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

DONRozeboom (Mike)

Opzich is dat wel de snelste weg ja.
A4 uitrijden de A10 west op, en vanaf daar de A7 op, en dan rijd je zo langs purmerend.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Karin


Dennis Postma

Ik kom zoals het er nu naar uitziet (als mijn dienst niet veranderd wordt) ook langs. Weet alleen nog niet met hoeveel personen, dus mijn inschrijving komt nog.  ;)

Ook even een verzoekje van mijn kant.

Ik heb voor 3 nieuwe leden een clubpas klaar liggen:

-Simone Brouwer
-Herman van Raalte
-Pierre van Ewijk

Mocht één van jullie van plan zijn om naar deze meeting te komen laat dat dan ook even aan mij weten. Dan neem ik de clubpas mee naar de meeting.

Voor alle andere leden die dit jaar nieuw zijn en voor het eerst naar een clubmeeting komen tijdens deze meeting, vergeet je tegoed bon niet.  ;) Laat ook dit even weten, dan zorg ik dat ik voldoende kentekenlijsten bij me heb.  !-!

Alvast bedankt.

Mvg.

Dennis

ShiftGear ( Erwin de Rijke )

Helaas kan ik niet komen! Ik vier mijn Verjaardag dan! en die dag zijn er allerlei gasten uitgenodigd!

ik las dat jullie ook gingen kijken bij de SHM? ( Stoomtram Hoorn Medemblik )
ik moet wel zeggen dat ik het wel erg jammer vind dat ik niet mee kan!  >:( ;(


Proud to be Loud!
Knetterpuupe!

DONRozeboom (Mike)

@Dennis,
Zijn er ook kentekenhouders voor de leden die zich die dag aanmelden? Kan ik sowieso achter meteen erop fabriceren :P
Voor moet ik eerst nog even uitboren :D
Zoals het er nu naar uitziet zal ik op de meeting meteen mijn angel eyes showen  Y
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Roy (Coup a One)

Zoals al eerder bericht zit ik aan de anderekant v/h wad (juist dat weekend) op schiermonninkoog 8)

Maar voor jullie wens ik ieder een behouden tocht en natuurlijk mooi weer Y 8) --

Rogier

ik kom niet na deze meeting, het is voor mij al 2 uur rijden, daarna 2 uur aan de tour en dan weer 2 uur terug. dat is voor mij net iets te veel van het goed om 6 uur te rijden, en het is einde van de maand krijg de 23ste pas loon.

Fubar (Marcel)

Citaat van: Rogier op 10 mei 2011, 16:00:50
ik kom niet na deze meeting, het is voor mij al 2 uur rijden, daarna 2 uur aan de tour en dan weer 2 uur terug. dat is voor mij net iets te veel van het goed om 6 uur te rijden, en het is einde van de maand krijg de 23ste pas loon.

Rogier, je vergeet nog dat je na elke 2 uur rijden een kwartier pauze :sleepey: moet nemen ;)
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

Edwin Postma

waarom zou ik.
ik rij dagelijks 2 a 3uren in 1 stuk door.
net wat je gewent bent he.
maar back on topic.
Truckertje

Rebecca Fontijn

zo weinig die mee doen kom op zeg zo een mooi stuk van ons kikkerlandje laat je niet aan je voor bij gaan toch ????
en ook helemaal niemand van het vn hogere hand  :P die mee gaat ??

Rick Santbergen

Er kan nog 6 dagen ingeschreven, ondertussen staat er al minstens 1 bestuurslid bij. Verwacht nog meer inschrijvingen.

Erwin Haanen

sorry heb dan renault meeting in Antwerpen :( en 300km oprijden en ook weer terug is ook niet mijn grote droom :)
megane 4 station 1200 gtline

Jaap de Jong

Zojuist m'n aanmelding verstuurd :) Dit is toch een perfecte gelegenheid om de stoomtrein 'ns te bekijken. Helaas heb ik al een tijdje geen Megane meer... maar ik sluit achter aan met de Clio ;)

DONRozeboom (Mike)

Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Dennis Postma

Vergeet telkens Claudia te vragen of ze mee gaat. Vanavond maar eens even doen dan.  ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev