Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 35

Gestart door Stefan, 22 april 2011, 08:30:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

matthew

Ja dat kan idd 3 a4mm.
Maar een uitlijning is nooit verkeerd om te doen in ieder geval.

En ja een remmen revisie zal die wel erg fijn vinden dan ja haha.

Joey Voormolen

netjes jeremy de remklauwen.

dan word de voorkant wel heel laag koen met zo espace lip, zo een phase 1 lip niet netter staan!
Lowered M3C GT

Nicole

Of een laguna lip zal ook wel netjes staan. Y
Mijn meg is voor nog niet eens echt laag (40mm verlaagd), maar ik kom op veel plekken met de lip aan de grond. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Den

Citaat van: matthew op 22 mei 2011, 13:56:34
Ja dat kan idd 3 a4mm.
Maar een uitlijning is nooit verkeerd om te doen in ieder geval.

En ja een remmen revisie zal die wel erg fijn vinden dan ja haha.

Ok dan weet ik dat. Als de wielen maar recht staan ;)
Vind het wel leuke geweest na 2 dagen haha

Remmetjes zijn wel belangrijk. Zeker met 1 mm voering en lekke cilinder.
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Koentje

Ik ben wel blij da er leuke reacties zijn.
Zoals Den zei is er meer da wij hadden verwacht :D.
Joey, wel phase 1 lip. van welke auto:P

Den, ben je er nog bezig geweest dan.
Omdat je zegt da het nou beter is?
Ik hoop zelf dat ik de auto vrijdag weer heb. (het liefst eerder);)

Nicole

Ik ben benieuwd naar de foto's als hij straks helemaal klaar is. Y
Maar je meg is denk ik inderdaad wel te laag voor een Espace :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Den

Citaat van: Koen op 22 mei 2011, 14:40:18
Ik ben wel blij da er leuke reacties zijn.
Zoals Den zei is er meer da wij hadden verwacht :D.
Joey, wel phase 1 lip. van welke auto:P

Den, ben je er nog bezig geweest dan.
Omdat je zegt da het nou beter is?
Ik hoop zelf dat ik de auto vrijdag weer heb. (het liefst eerder);)

Doe mn best kerel ;)
Ben zaterdag tot 4 uur doorgegaan.
Heel veel meten en meerdere keren alles los en vast maar was wel goed te zien.
Hoogte nog stellen maar an scheelt ook een hoop, banden op spanning gezet dat ze gelijk zijn rondom.

Eerder is altijd beter maar je kent het gezegde: geduld is een schone zaak haha
Zo ligt tie lager dan je had gedacht en rijdt het goed. Erg belangrijk ;)

Kun je low & slow  8)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Koentje

Nicole, ik ga het zien of tie te laag is. en anders lkkr schrapen;)

zit hij nou lager dan op de foto?

Rodney


Benjamin Renon

Nou Koen, ben benieuwd naar het eindresultaat!

Ziet er goed uit Rogier. Ze kunnen er wat van! !-!
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Karin

Ziet er netjes uit Rogier en de sticker van de club komt nog beter uit met dat donkere.

Roy (Coup a One)

Het ziet er inderdaad goed uit !-! maar waar heb je dit laten verrichten ofwel gedaan Rogier!

Rogier

@ karin nog wel ;) de clubstickers haal ik binnenkort van de auto af ;).

@ Roy bij Spider-Design in Doetinchem

Joey Voormolen

Koen phase 1 lip gewoon die van de coupe die is net iets langer als die je nu hebt.
Kijk maar bij yves zijn coupe die heeft ook een phase 1lip.

Vind de espace lip te laag vergeleken met de zijkant. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
Lowered M3C GT

Nicole

Citaat van: Koen op 22 mei 2011, 15:58:30
Nicole, ik ga het zien of tie te laag is. en anders lkkr schrapen;)

zit hij nou lager dan op de foto?
dat is zo haha!
Bedoel je mijn meg? Die is niet lager dan op de foto's nu, maar de drempels zijn overal redelijk hoog en kuiltjes (van gootjes) vrij diep, dus ik zit best snel over de weg te schrapen. Y

@Rogier, het ziet er inderdaad erg goed uit!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev