Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 35

Gestart door Stefan, 22 april 2011, 08:30:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

hij krijgt er een lekker bekkie van erik!! !-!
Truckertje

Lammert

Citaat van: Rogier op  9 juni 2011, 13:57:41
lammert zit er goed uit man !-!, je hebt je coupé een dag eerder terug dan mij :P ben benieuwt na het volledige eindresultaat van je auto ;)
bedankt maatje , ik ben ook heel nieuwschierig naar jouw resultaat kerel!!!!
Ik probeer zondag wat mooie foto's te knippen , dus hopelijk hebben we zon dan. En dan moeten we maar es meeten of niet dan rogier ;)
tuning is an art

Joey Voormolen

Lammert kom je niet naar gronau dan???
Lowered M3C GT

Lammert

#153
Citaat van: Joey Voormolen op  9 juni 2011, 19:03:40
Lammert kom je niet naar gronau dan???
nee mij wat te ver :( ik wil best es met wat chille gasten hier van het forum naar een cartuning ofzo meeting , maarjah ik heb geen zin om alleen ver te rijden.

Ik ga meestal naar wat meetings in de buurt , sneek ben ik een keer geweest , in drachten elk jaar , had vorig jaar de 1ste prijs maarjah ik was te vroeg weg :P LOL
uhmm zat eerst nog bij een club in Lemmer , maar die is gestopt uiteindelijk.

Maak es een Meganemeeting in Friesland ofzo :P hihi
tuning is an art

Rick Santbergen

Citaat van: Lammert op  9 juni 2011, 20:07:59
nee mij wat te ver :( ik wil best es met wat chille gasten hier van het forum naar een cartuning ofzo meeting , maarjah ik heb geen zin om alleen ver te rijden.

Ik ga meestal naar wat meetings in de buurt , sneek ben ik een keer geweest , in drachten elk jaar , had vorig jaar de 1ste prijs maarjah ik was te vroeg weg :P LOL
uhmm zat eerst nog bij een club in Lemmer , maar die is gestopt uiteindelijk.

Maak es een Meganemeeting in Friesland ofzo :P hihi

Er is vorige maand nog een meganeclub-meeting geweest in de kop van Noord-Holland. Echter daar was je ook niet aanwezig, hoe dichtbij wil je de meeting hebben?

Lammert

Citaat van: Rick Santbergen op  9 juni 2011, 20:22:18
Er is vorige maand nog een meganeclub-meeting geweest in de kop van Noord-Holland. Echter daar was je ook niet aanwezig, hoe dichtbij wil je de meeting hebben?
mijn auto was toen kapot , distributieriem lag eraf. en dan nog was ik er niet heengegaan want ik erger/schaam me dood als iets niet naar me zin is , me achterbumper lag aan de ene zijkant los , en zat ook scheuren in , voorbumper zat scheuren in , kortom dan heb ik echt geen zin hoor . je begrijpt me toch wel ?
tuning is an art

Roy (Coup a One)

#156
Lammert je bent er maar druk mee, net als wij trouwens :D Maar waarom meld jij je niet aan v/d meeting in Apeldoorn (kunnen we misschien samen rijden naar Apeldoorn, mits we uitverkoren worden natuurlijk) o-)

Rick Santbergen

Citaat van: Lammert op  9 juni 2011, 20:25:45
mijn auto was toen kapot , distributieriem lag eraf. en dan nog was ik er niet heengegaan want ik erger/schaam me dood als iets niet naar me zin is , me achterbumper lag aan de ene zijkant los , en zat ook scheuren in , voorbumper zat scheuren in , kortom dan heb ik echt geen zin hoor . je begrijpt me toch wel ?

Ja, ik kan het begrijpen dat je schaamt voor jou auto als er scheuren in zitten. Echter je mening dat je niet "ver" wilt rijden voor een meeting begrijp ik niet. Als je graag wilt dat wij samen naar een meeting gaan, kan je ook jou regio/algemene meetings op dit forum plaatsen, zodat meer leden hierop gewezen worden.

Ook is het moeilijk voor mij als meetingcoördinator een meeting te organiseren in Friesland aangezien ik uit de regio Breda kom. In mijn ogen is het ons dit jaar gelukt de meetings te verspreiden over Nederland, echter hierbij heb ik hulp nodig van onze leden. Rodney en Roy organiseren bijvoorbeeld voor de meganeclub een meeting in hun regio, dat zou jij ook kunnen doen.

Als ik jou project volg op dit forum, zou ik ook graag de auto in het echt zien. Op die manier kan ik de vorderingen in het echt bewonderen ipv adhv plaatjes.

Lammert

Citaat van: Coup a One op  9 juni 2011, 20:34:20
Lammert je bent er maar druk mee, net als wij trouwens :D Maar waarom meld jij je niet aan v/d meeting in Apeldoorn (kunnen we misschien samen rijden naar Apeldoorn, mits we uitverkoren worden natuurlijk) o-)
jah lijkt me vet :D laat maar weten als je heen gaat dan kom ik ook , ik wil dit jaar sowieso wat meer meetings af gaan

@Rick

ik zal er eens over nadenken kerel
tuning is an art

Roy (Coup a One)

Citaat van: Lammert op  9 juni 2011, 21:10:58
jah lijkt me vet :D laat maar weten als je heen gaat dan kom ik ook , ik wil dit jaar sowieso wat meer meetings af gaan

@Rick

ik zal er eens over nadenken kerel

Lammert eerst aanmelden (nog 2 dagen, toch Rick) :?

cmonsprenger

Lammert, lang geleden! Ziet er goed uit jongen! Spiegels staan een stuk beter zo, echt nice. Achterspoilertje maakt het ook net af vind ik !-!
Miss nog iets wat me opviel, zijknipperlichtje ook clear en donker net als je koplampen? ;)

Joey Voormolen

lammert wanneer gooi je hem tegen de grond!!!!!
dat zal hem goed doen
Lowered M3C GT

Lammert

#162
yo thanks boys , daar is allang over nagedacht joey, maar ik begin niet aan een schroefset. Ik kan nu al amper over de bulten

Citaat van: cmonsprenger op 12 juni 2011, 18:02:36
Lammert, lang geleden! Ziet er goed uit jongen! Spiegels staan een stuk beter zo, echt nice. Achterspoilertje maakt het ook net af vind ik !-!
Miss nog iets wat me opviel, zijknipperlichtje ook clear en donker net als je koplampen? ;)
heey simon jonge!! misschien wel een idee jah :) en bedankt voor je leuke reactie
tuning is an art

Rick Santbergen

Met een schroefset kan je makkelijker over bulten dan met een verlaging door veren. Als de auto minder stug is, zal hij ook minder inveren bij drempels.

matthew

@Rogier
Dat is een mooie verbetering aan je auto,ik heb dat altijd mooi gevonden zo'n motorkap.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev