Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 35

Gestart door Stefan, 22 april 2011, 08:30:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rogier

PM me maar dan kan ik ja of nee zeggen :P

matthew

Hier Rogier ben benieuwd.

Ik weet niet of je het al hebt gedaan anders nog een tip wat de meeste vergeten.
Onder de achter ruitenwisserarm zit ook nog een kunstof ring,ik zou deze ook mee laten spuiten is een nog mooier geheel.

(Heb het zelf toen vergeten en de auto van Jan v Heteren is het ook niet gedaan,maar een detail wat eigenlijk wel afmaakt).

Lammert

super rogier!!!! die van mij staat nu ook bij de spuiter :D ik ben erg nieuwsgierig naar jouw resultaat ouwe!
tuning is an art

Roy (Coup a One)

#138
Citaat van: matthew op  6 juni 2011, 22:28:29
Hier Rogier ben benieuwd.

Ik weet niet of je het al hebt gedaan anders nog een tip wat de meeste vergeten.
Onder de achter ruitenwisserarm zit ook nog een kunstof ring,ik zou deze ook mee laten spuiten is een nog mooier geheel.

(Heb het zelf toen vergeten en de auto van Jan v Heteren is het ook niet gedaan,maar een detail wat eigenlijk wel afmaakt).

Tevens iets dat ik al op het verlanglijstje had staan, en ook al had besproken met de spuiter! :q ("sorry Rogier") De mijne gaat de 14e naar de spuiter en hopelijk de 26e klaar "dat zou wel zo mooi zijn" o-)

Roy (Coup a One)

Citaat van: edje op  6 juni 2011, 20:24:35
dan denk ik de update al te weten o-)

Dan denk ik dat je er naast zit 8) It's zo Cool :grin:

paikey

Ik weet het al maar zeg lekker niks! o-)
Wacht allemaal maar lekker tot zondag!
Ben wel zeer benieuwt hoe het gaat uitpakken maat !-!

Nicole

Hopelijk komen er ook foto's? :P
Ik blijk een verjaardag te hebben zondag van m'n nicht (die is vandaag jarig), normaal doet ze het op zaterdag, maar omdat ze moest werken nu dus a.s zondag..

Maar, ik ben erg benieuwd Rogier!

Maar volgens mij zijn/gaan veel meg's deze/volgende maand naar de spuiter?
Mijne is volgende maand aan de beurt. Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

Citaat van: matthew op  6 juni 2011, 22:28:29
Hier Rogier ben benieuwd.

Ik weet niet of je het al hebt gedaan anders nog een tip wat de meeste vergeten.
Onder de achter ruitenwisserarm zit ook nog een kunstof ring,ik zou deze ook mee laten spuiten is een nog mooier geheel.

(Heb het zelf toen vergeten en de auto van Jan v Heteren is het ook niet gedaan,maar een detail wat eigenlijk wel afmaakt).

welke ring bedoel ? die op het raam zit of een andere ??

Rogier

bedankt voor de leuke reactie's.

nicole wees maar niet bang hoor :P er komen na zondag foto's online, ik hoop dat ik de auto donderdag kan ophalen kan ik even wat foto's maken :)

Benjamin Renon

Denk de ring onder je ruitenwisser aan de achterkant. (Waar het motortje door het raam komt.) Die wordt nogal eens vergeten
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Nicole

Citaat van: Rogier op  7 juni 2011, 14:25:34
bedankt voor de leuke reactie's.

nicole wees maar niet bang hoor :P er komen na zondag foto's online, ik hoop dat ik de auto donderdag kan ophalen kan ik even wat foto's maken :)
Is goed !-!
Ik ben erg benieuwd namelijk haha! :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Rogier

dat blijkt :D.

als het niet is gedaan dan maak ik me der niet druk om, misschien dat die man het wel gedaan heeft.

Stefan

#147
Ziet er een stuk beter uit Erik !-! !-! !-!

@ Lammert
Je bent lekker bezig Y
Ben benieuwd naar nieuwe foto's !-!
***VERKOCHT***VERKOCHT***
Megane III 2.0TCe-180 Privilege (kleur Rouge Dyna)

Lammert

bedankt stefan , ik kan  ook niet wachten hihi
tuning is an art

Rogier

lammert zit er goed uit man !-!, je hebt je coupé een dag eerder terug dan mij :P ben benieuwt na het volledige eindresultaat van je auto ;)

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev