Advertenties


ACT reactie's op de projecten topics deel 35

Gestart door Stefan, 22 april 2011, 08:30:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Jeremy

Ja precies! en natuurlijk ook dingen zelf doen scheelt ook een hoop, maar soms een beetje lastig als je geen garage ter beschikking heb.
Jouw auto is ook zeker opgeknapt! maar bij jou scheelt het denk ik ook wel dat kleinere velgen goed staan, want bij mij moet je toch minstens 17 inch hebben om een leuk resultaat te krijgen... en hoe groter de velg hoe duurder helaas! :P
Die rolbeugels kan ik gelukkig voor goedkoop overnemen dus dat is al weer een vrij grote uiterlijke verandering voor weinig dus dat gaat in ieder geval de goede kant op :P

DONRozeboom (Mike)

Velgen hoeven dan ook niet heel duur te zijn. Ik was iets minder dan 400 euro kwijt.
Je kan ze bij velgenland.nl al leuke 17" krijgen (afhankelijk van wat je mooi vind uiteraard) voor rond de 500 euro.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Jeremy

Mijn persoonlijke smaak gaat naar 18 inch, en ik hou ook wel van aparte velgen dus voor 500 gaat het niet lukken denk ik :P

DONRozeboom (Mike)

Kijk anders is ff op www.velgenland.nl
Ze hebben een pittig aanbod, dus dat zou wel goed moeten komen.
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Jeremy

Zal eens kijken.. Bedankt voor de tip! !-!

Rogier

praat anders ff verder in de klets maar raak topic ;) deze pagina is bedoelt om reacties te geven op de projecten die al veranderd zijn. dit is niet een pagina waar we praten over de toekomst plannen dat kan beter in boven genoemde topic.

alvast bedankt voor de medewerking

Joey Voormolen

Rogier wat moet jij nou nog veranderen aan je wagen :q

Ik g het zien in gronau !-!
Lowered M3C GT

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rogier op 26 mei 2011, 13:34:21
bedankt voor de leuke en positieve reacties, binnenkort heb ik weer een verassing voor jullie. ben dan benieuwt na jullie reacties, 1 ding verklap ik dan al de auto gaat 6 juni na de spuiter ;)

Is 't misschien wat ik wel weet!?

Dropsleutel (Björn)

Mike, ligt het aan mij of heb je enorm veel vocht in je koplampen?

Nette updates verder allemaal, keep it going  !-!
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

DONRozeboom (Mike)

Hahaha ja dat klopt wel :P
Ik ga ze van het weekend dichtkitten, en dan fohn ik ze gelijk weer even droog, en dan hoop ik dat het opgelost is :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

Dropsleutel (Björn)

Citaat van: DONRozeboom op 27 mei 2011, 11:32:06
Hahaha ja dat klopt wel :P
Ik ga ze van het weekend dichtkitten, en dan fohn ik ze gelijk weer even droog, en dan hoop ik dat het opgelost is :P

Als ik jou was zou ik éérst föhnen, en dan kitten, anders kan het vocht er niet uit  Y
Engelen zitten niet in je koplampen, die zitten op je schouder

DONRozeboom (Mike)

Ik haal de lampjes eruit, en daardoorheen fohn ik. Misschien zet ik de stofzuiger nog wel op de andere kant (zonder filter en zak uiteraard). Dan trekt ie het er vanzelf wel uit :P

Edit:
Hopen dat mn moeder haar fohn het dit keer wel uithoud :P
Vorige keer raakte die oververhit en stopte die met werken :P
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999

DONRozeboom (Mike)

De rolbeugels zien er prachtig uit Jeremy !-!
Met vriendelijke groet,

Mike Rozeboom

Toyota Aygo 1.0 12v - 11-2010 (Lease)
Peugeot 306 1.6 XS - 10-1999


Karin

Staat netjes Jeremy, misschien hadden chromen ook wel een beetje teveel van het goede geworden.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev