Advertenties


21e Intern. Renault Pinkster meeting Gronau 12.06.

Gestart door fienchen, 20 april 2011, 23:05:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Roy (Coup a One)

Citaat van: Rick Santbergen op 12 juni 2011, 06:45:00
Je doet toch geen koentje, peter?

't is nu ook al Juultje _o_ :D

De auto vanmorgen nog even alle condens afgenomen, auto ingepakt (inclusief spoiler) en zit nu ter laatste hand te tikken dus ik zal zeggen "welkom langs de groenling (Grolsch) van Twente" (A35) :D ;) aangezien de meeste er voorbij racen! :q

Gerben Companjen

Citaat van: Coup a One op 12 juni 2011, 08:20:17
't is nu ook al Juultje _o_ :D

De auto vanmorgen nog even alle condens afgenomen, auto ingepakt (inclusief spoiler) en zit nu ter laatste hand te tikken dus ik zal zeggen "welkom langs de groenling (Grolsch) van Twente" (A35) :D ;) aangezien de meeste er voorbij racen! :q
tegen hoelaat racen ze erlangs? ga ik ff kijke.kan zelf helaas niet ....verjaardag vandaag

matthew

Nou ik heb hem me gruwelijk verslapen (half 11 wakkker).

Ik kan nu alleen zeggen dat me auto er toch mooi gepoetst bijstaat alleen op de verkeerde plaats.(thuis).

Ik hoop wel dat jullie een mooie dag hebben,ik had nog wel kunnen rijden misschien maar dan was ik er pas tegen half 1 geweest en dat vond ik dan wel weer een beetje laat.

Het spijt me dus dames en heren.

Rodney

We vermaken ons prima hoor matthew ;)

Heerlijk weer en een hoop mooie auto's
Jammer dat je je verslapen heb !

matthew

Ja vertel mij wat,had ook graag een airbrushje op een interieur deel laten zetten namelijk.

Roy (Coup a One)

Zoals sommigen wel weten was het min of meer een thuis meeting vandaag want hemels breed ligt Borne niet zover van Gronau dus ;) ja, ik ben al weer thuis (15:45)! :q

juul

ben u ook thuis
helaas veel slechte foto's dus heb er maar een stuk of 6 over
Ach ja we doen het er maar mee (camera verkeerd ingesteld)

Was wel gezellig en veel clubleden ontmoet heb nu een gezicht bij de namen hahaha.


Mijn bolide uiteraard




geprobeerd iedereen er op te krijgen



Subtiele verbreding 8)7





Colin

Zo ben ook weer thuis. Vond het een geslaagde dag. Ben benieuwd naar de filmpjes/foto's.

@ Koen, waar was je nou ineens? moest je pissen oid?
Megane Coupé fase 1 2.0 16V

Nicole

Achteraf hadden we wel kunnen komen.. M'n vader had griep, dus we zijn niet meer geweest, en gaan een andere keer..
Dus maar wat foto's gemaakt van de megane's.
Waarschijnlijk hebben we een hele mooie dag gemist!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Ongeveer 3 kwartier thuis na een hele leuke (verjaar)dag te hebben gehad. Veel bekijks gehad (door de versiering) en volgens mij zijn er ook aardig wat foto's van gemaakt. haha.

Joey Voormolen

#325
Zo ik heb mooie foto's
even uploaden dan gooi ik ze online 166 stuks.

Veel zijn wel leuk voor zo youtube filmpje !-!

Lowered M3C GT

Koentje

Citaat van: Colin op 12 juni 2011, 18:20:54

@ Koen, waar was je nou ineens? moest je pissen oid?

Ik moes al een tijdje naar de wc, en zat al zo van 'wanneer komt er een tankstation'.
Maar gelukkig heb ik het net gehaald.

paikey

Wij zjn ook weer een healf uurtje thuis en hebben zeker een
gezellig dag gehad !-!
op naar de volgende!

Karin

@Koen, gelukkig maar anders had er toch nog een stoel nat geworden  :D

Benjamin Renon

Inmiddels al een tijdje thuis na een lekkere run over de autobahn. o-)

Leuke dag gehad, opkomst was iets minder in vergelijking tot vorig jaar. Wel flink wat nederlandse Megs.
Wat foto's op de volgende link: http://s1111.photobucket.com/albums/h480/benn30/RMC%20Gronau/

Ook voor de eerste keer geprobeerd om wat fimpjes te maken. Ze zijn redelijk gelukt. Morgen kijken of ik er wat leuks van kan maken.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev