Advertenties


21e Intern. Renault Pinkster meeting Gronau 12.06.

Gestart door fienchen, 20 april 2011, 23:05:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Karin

Zolang het maar geen hoekje uit het zicht is Ed

Edwin Postma

als het weer op het zelfde terrein is als vorig jaar dan vallen we in elke hoek wel op.
ik heb er trouwens wel veel zin in. !-!
Truckertje

Rogier

we zullen zowiezo wel opvallen, een klein hoekje kunnen we niet krijgen als we met 21 auto's komen :P

ErikWiering

#228
Kreeg te horen dat ik hier zondag ook heen ga met een maat van me en zijn megane, dan gaan we vanaf kloosterhaar een stukje verder , sluiten er nog drie megane's bij aan en gaan we net even tot de grens en sluiten we daar bij een groep aan
Renault is niet voor even.. maar voor je hele leven!

Benjamin Renon

Het is (bijna) altijd hetzelfde terrein, dus voor de meesten welbekend.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

juul

Jah nog een paar dagen kan niet wachten heb er zin in

Rebecca Fontijn


juul

nog vier dagen, si vier dagen te lang hahahah

Rogier

Erik Wiering, je kan je toevoegen aan het lijsje samen met de 2 vrienden ;), gaat die zwarte megane ook mee ??

ErikWiering

Ja die zwarte megane en ik ... en men maat had er over dat er dan nog drie mee gingen richting enschede.. en dan naar gronau
Renault is niet voor even.. maar voor je hele leven!

Stony (Robert)

Bij de Grolsch? Als t goed is komen daar, Erik, Edwin, Roy en ik naartoe ;)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Edwin Postma

ik in iedergeval.
ik ga dan gewoon mijn gevoel achterna en dan kom ik vanzelf wel bij de tempel van enschede :9~
Truckertje

-Erik-


Roy (Coup a One)

Kan iemand van de oude garde vertellen wat de inhoud is van dit evenement want via hun website wordt je er niet veel wijzer van, laat staan dat je duidelijkheid krijgt over de prijssen catogeriën en of er eten te verkrijgen is of dat je dat beter zelf kunt meenemen (net zoals je camping setje op 'n tentje na) o-) :?

Benjamin Renon

Grasveldmeeting. Y !-!

Er is wel wat te eten (BBQ) en drinken te krijgen. Maar de meesten nemen zelf wat eten mee, omdat het toch een lange dag is. Deelname aan "Show & Shine" is gratis en publiek kiest uit elke categorie een winnaar. Vorig jaar van elke categorie (Renault model: o.a. Clio, 5, Mégane, Kangoo, youngtimer, oldtimer etc) 1 winnaar. De jaren daarvoor was er een top 3.
Stoeltje/bed meenemen is altijd handig. Water/toilet is er ook dus poets spullen meenemen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev