Advertenties


21e Intern. Renault Pinkster meeting Gronau 12.06.

Gestart door fienchen, 20 april 2011, 23:05:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edwin Postma

Truckertje

juul

is ff kijken of erniks in de agenda staat en  of ik weg mag van de vrouw want
dan ga ik ook mee.

Stony (Robert)

haha komt goed !-! zou t ook aan erik doorgeven  8)7 :P en welke tijd ongeveer daaro eig?:P
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Edwin Postma

spreken we dan tzt wel ff af kerel ;) je hebt ook pm
Truckertje

Gerben Companjen

Citaat van: Stony (Robert) op 10 mei 2011, 18:48:28
mij maakt het niet zoveel uit waar we afspreken ;) Grolsch lijkt idd wel goeie locatie :)
Dat is een mooie locatie om te verzamelen.en ligt mooi op de richting.

-Erik-

Citaat van: Gerben Companjen op 10 mei 2011, 22:01:14
Dat is een mooie locatie om te verzamelen.en ligt mooi op de richting.

Nou ja een klein ommetje maar voor een kiekje bij de Grolsch is het wel waart natuurlijk, je kunt beter via A1 Duitsland in volgens Google. Maar ja wat allemaal wel niet kan.
bij Coevorden via de 31 zakken naar beneden  o-) ff planken zeg maar  :9~

http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Voltelenstraat+7,+Hardenberg&daddr=49084+Osnabr%C3%BCck,+Duitsland&hl=nl&geocode=FY1TIgMdedRkACnJASOhvQHIRzEmDZk_6SNK1g%3BFTamHQMdrH97AA&gl=nl&mra=mru&sll=52.354635,7.391052&sspn=0.655074,2.113495&ie=UTF8&z=10

Stony (Robert)

hmm neeh lijkt me nie echt handig voor de andere leden uit twente e.d. :neen:
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Roy (Coup a One)

Citaat van: -Erik- op 13 mei 2011, 22:58:56
Nou ja een klein ommetje maar voor een kiekje bij de Grolsch is het wel waart natuurlijk, je kunt beter via A1 Duitsland in volgens Google. Maar ja wat allemaal wel niet kan.
bij Coevorden via de 31 zakken naar beneden  o-) ff planken zeg maar  :9~

http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Voltelenstraat+7,+Hardenberg&daddr=49084+Osnabr%C3%BCck,+Duitsland&hl=nl&geocode=FY1TIgMdedRkACnJASOhvQHIRzEmDZk_6SNK1g%3BFTamHQMdrH97AA&gl=nl&mra=mru&sll=52.354635,7.391052&sspn=0.655074,2.113495&ie=UTF8&z=10

Dat is dus ook waarom ik Van der Valk Hengelo opperde maar gezien anderen ligt het niet aan de A35 dus vandaar dat ik later Grolsch Enschede opperde maar ik rij ook veel liever via Oldenzaal gezien het richter en sneller is "en geen verloren brandstof is".

Edwin Postma

maar de rest van de groep komt volgens mij ook over enschede, en dus bij de grolsh langs.
Truckertje

Nicole

Wij gaan toch helaas niet naar deze meeting.
Wij zijn bij de puzzelmeeting er weer bij.
We willen eerst even een paar kleine dingen nog afronden (dat kan alleen in Roy z'n vrije tijd op zaterdagmiddag en zondag), en denk dat we het niet redden op 12.06 :neen: .
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Edwin Postma

Truckertje

Jan van Heteren

Bij de laatste rotonde in Gronau (voor het meetingterrein) zit een Renaultdealer (aan de linker kant)...daar is een ook een goede plek om af te spreken
kun je als iedereen er is allemaal tegelijk het terrein op rijden..... ;)
Meganomaniac

Stony (Robert)

Als jij je megane nog niet verkocht hebt tegen die tijd Jan, kom je dan ook nog eventjes je megane showen? 8)
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Fubar (Marcel)

Citaat van: Jan van Heteren op 17 mei 2011, 20:05:52
kun je als iedereen er is allemaal tegelijk het terrein op rijden..... ;)
Tegen een kleine vergoeding 8)7 is er ook een parkeerplekje in de showroom :D
Ik zal nooit sneller rijden dan jouw beschermengel vliegen kan

matthew

Die plek die Jan bedoeld is wel de beste plek om met zijn allen af te spreken om te verzamelen,anders ben je alleen maar van de ene naar de andere verzamelplek aan het rijden.

Voorheen werd er altijd bij tankstation de paal langs de a1 bij wilp verzamekd en bij de renault dealer net voor het meeting terrein.

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev