Advertenties


21e Intern. Renault Pinkster meeting Gronau 12.06.

Gestart door fienchen, 20 april 2011, 23:05:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.


Koentje

tot welke datum ken ik me nog inschrijven?

Stony (Robert)

@ Erik,, staat in eerste post :P:


Verzamelplek voor iedereen om 9.00 uur
Renault dealer (nabij de rotonde richting meeting terrein)
Gronau
RMC 1.9DCi 2002 (old)
Renault Clio 1.6 16v 2004 (New)

Rick Santbergen

Vandaag eindelijk vrij gekrgen voor Gronau.
Ik ben er dus eindelijk een hele dag bij ;)

paikey

@rick en ander vnuit West brabant,
Spreken wij al af bij onze vaste Bo op richting meet punt te rij de?

Rick Santbergen

Is goed, om het even overzichtelijk te houden regelen wij dat wel even via pm.


Rick Santbergen

Tot 12 juni, maar het zou fijner zijn als je het eerder doe.

Koentje

Ik zal komende week ff kijken of ik meega

Rick Santbergen

Citaat van: Coup a One op 27 mei 2011, 07:54:06
Om mis verstanden te voorkomen dat ik verkeert rij (al heb ik 'n navigatie) wil ik nogmaal's een verzoek op jullie uitoefenen en omdat jullie toch hier langs komen (welke route en of tijdstip ariveren jullie) kan ik snel aankoppelen, zonder dat jullie te hoeven stoppen!! Is dat mogelijk :?

Om 8 uur vertrekken wij vanuit tankstation 'de paal' in wilp naar Gronau.
Dit doen wij via A1 en A35. Als alles volgens de routeplanner gaat zijn wij om half 9 op het knooppunt A1/A35.
Heb je zo voldoende informatie?

Edwin Postma

@erik: je zegt maar hoelaat enw elk punt.
mij is eigenlijk allemaal best. ;)
Truckertje

Roy (Coup a One)

Als we allen via Oldenzaal rijden dan stel ik voor Erik om bij punt C de groep op te wachten zodat we direct vanaf de parkeerplaats bij dit tankstation (Avia) een goed overzicht op de snelweg hebben en bij de groep kunnen aansluiten, mits iemand nog een laatste tussen stop v/d groep wil houden om te toiletteren!

-Erik-

Voor zover ik het zelf eigenlijk fout had heb en hier een betere tussenstop heb voor de oosterlingen.
Afrit Grolsch  !-! Vanaf daar kunnen we wel in de gaten houden als de groep aan komt rijden en kunnen we al aansluiten naar de Renault dealer te Gronau.

http://maps.google.nl/maps?f=d&source=s_d&saddr=Brouwerslaan+1,+7548+XA+Enschede+(Koninklijke+Grolsch+N.V.)&daddr=Gronauer+Stra%C3%9Fe+182,+48599+Gronau,+Deutschland+(Wallmeier+Gesellschaft+mit+beschr%C3%A4nkter+Haftung+%26+Co.+KG)+to:48599,+Gronau,+Duitsland&geocode=FbSdHAMdZAVoACGhaeN-IOQDcCnvUzt4-BK4RzH2HxsX7wEANg%3BFfpeHAMdkUVrACHi_qV7F3ePZQ%3BFTK8HAMdXmhrACk7KXtvXT64RzHul78HRoE9RA&gl=nl&hl=nl&mra=pr&sll=52.386205,6.787565&sspn=0.654602,2.113495&ie=UTF8&t=h&z=10

stel voor daar om 8.30 uur te zijn dan is het nog 20 min ongeveer naar de Renault dealer

sorry voor de misleiding  8)7

Benjamin Renon

Ik snap eigenlijk niet waarom jullie niet gelijk doorrijden naar de Renault-dealer? Wat maakt het voor die 20 minuten uit om samen te rijden. Dat scheelt aardig wat geplan en gezoek.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

-Erik-


EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev