Advertenties


Klets maar raak DEEL 143

Gestart door Stefan, 20 april 2011, 12:48:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Benjamin Renon

Lees net dat bij 70 km/u te hard je idd je rijbewijs moet inleveren als je geflitst bent en dus ook een bestuurdersverklaring toegestuurd krijgt.

@Rodney: ik hoop niet dat ze het op slijtage gooien, want dan mag je zelf gaan betalen.
Daily: RMC 1.6 8v 90 pk SOLD Clio 1.6 16v Dynamique Luxe SOLD Mégane 2 RS F1 team 2006
Performance parts: www.part-box.com

Renault Mégane Club ook op facebook!
https://www.facebook.com/pages/Renault-Megane-Club-RMC/123715931060265

Rodney

#196
slijtage met 76 000 km op de teller   8)7 dat zal hem wel niet worden ! maar als dat zo is

dan ben ik nog niet klaar met die garage !


maar we gaan het zien en het komt altijd goed zeggen ze  o-)

Roy (Coup a One)

Citaat van: ShiftGear ( Erwin de Rijke ) op 25 april 2011, 22:50:42
Ben Geflitst Tussen Middelburg en Souburg op een Provinciale weg waar je 50 mag en reed er 120, het is echt zo een weg waar je makkelijk 80 kan van maken.  l-

En dan nog rij je 40Km te hard, hoe dom kun je dan zijn terwijl het zuiden er bekent om staat om zijn flitscontroles oh, oh, oh. Nu maar hopen dat je niet voor al te lange tijd je papiertje kwijt bent, sucses verder Erwin!!!

Den

Rijbewijs ben je niet kwijt, inleveren is maximaal 10 dagen. Officier van justitie gaat er dan over beslissen ;)
Enkel bij staande houding mag je niet meer verder rijden. Na inbeslagname beslist de officier
Je krijgt iig een aantekening (bij eerdere vergrijpen of meerdere malen deze overschrijding krijg je andere beslissingen)
Misschien een educatieve maatregel gedrag en een hoge boete,
Boete is zeker, emg ligt aan verleden met boete's en ze dreigen er wel mee maar ze moeten dan andere bewijzen hebben.
Vraag de eik gegevens op en vraag om een verklaring van de agenten dat de flitsapparatuur juist stond opgesteld. Blijf er om zeuren als ze het weigeren. Zijn ze verplicht. Vraag ook om de foto.
Als er gegevens niet kloppen ben je zeker van vrijspraak, kloppen ze wel tja dan heb je een foto waar je 120 rijdt voor correctie.

Als er nu niet in de brief staat dat je het rijbewijs gelijk moet inleveren indien jij de bestuurder was gebeurt het niet vaak dat je alsnog het rijbewijs kwijt bent.
Toen ik met 250 bij antwerpen ben geflitst (snachts en in NL net over de grens) was ik 1500€ kwijt aan de boete en 1 maand rijontzegging, kreeg ook een officiele waarschuwing van de belgische justitie ;)

Als het zo erg was dan moest je gelijk bij een politierechter voorkomen en dan kwamen ze je gelijk ophalen met dat busje. Daarintegen wel binnen bebouwde kom, ik hoop dat je een goed gezinde rechter treft.
Wanneer moet je voorkomen ? Is openbaar toch, komen we ook allemaal en gaan we klagen ;)
En demonstreren  8)7 >:( :police: :huh:
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Roy16v

ik doe mee!

@ den was dat met een F7R die 250?
230 op teller willen ze wel iig!!!

Nicole

Zo dat was ook een flinke zeg! Kan je n leuke meg voor kopen haha!
Ik rijd (vraag me niet hoe het kan) met de 16v altijd netjes 120km/h de laatste 2 weken :P.

Maar met m'n blauwe 1.6je rijd ik altijd minsten 130km/h. (beide op snelweg dan he haha).

Rijd zowiezo als ik te hard rijd niet harder dan 30km/h te hard boven de toegestane snelheid :P
dus kosten me geen puntjes haha!

Mijn enige boete was gecorrigeerd 5km/h te hard op de n33.
Incl. een foto die ik kon vinden via mijnpolitie.nl :P

maar daar staan ook meteen de eikrapporten etc. op haha!
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Roy16v

heb mijn naam even aangepast,PFVFDiesel hoort eigenlijk bij de mercedes :P

Den

#202
Citaat van: Roy16V op 26 april 2011, 00:03:15
ik doe mee!

@ den was dat met een F7R die 250?
230 op teller willen ze wel iig!!!

Nee niet met de f7r gelukkig ;)

Nee, was de auto van een klant  o-)
Moest een klasse 5 alarm in en mocht toen rijden van de klant. Hij zat er overigens naast hoor.
Merk je niet eens in zo'n auto, was net gechipt en dat gaat hard...
Pfff, zal het nu niet zo snel meer doen behalve op de autobahn

230 met de f7r, netjes !!!
Met die egr klep merk je trouwens wel zeg. Rijd nu veel soepeler door.
Moet morgen even de pakking wegbrengen en dan maken ze met een cnc even een blindplaat voor me
Heb je ook interesse ?

Ik rijd nu ook niet snel te hard hoor.
Vind het zo zonde van het geld. Gebruik het liever om ze netjes te maken haha
Oh wist niet dat het ook op die site stond.
Moet je inloggen met een bekend nummer of moet je dat opvragen.
Eikrapporten inzien is wel makkelijk, maar soms staat de gebruikte camera verkeerd en is het dus ook vrijspraak.
In het buitenland hebben ze een keer zoiets opgesteld, het meetapparaat stond op de goede hoogte maar de camera stond op de hoogte van de vangrail. Hadden ze foto's van de vangrail hahaha
Ze hadden geen testfoto's gemaakt denk ik.
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Den

Citaat van: Roy16V op 26 april 2011, 00:54:04
heb mijn naam even aangepast,PFVFDiesel hoort eigenlijk bij de mercedes :P

Zo heb je 16 kleppen nu dan, dat wordt wel veel ###len ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Edwin Postma

@erwin
              balen jongens
@rodney
Truckertje

Nicole

Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Nicole

Nou.. dat bedrijf waar mijn aandrijfassen aangepast zouden worden breng ik ook nooit weer wat heen! Wat een gelieg daar!
Vorige week dinsdag heen gebracht. Toen zeiden ze we bellen je deze week als hij klaar is. Toen ik vroeg wat het moest kosten zei hij €100 !!
(terwijl het voorheen €50 voor een van een vrachtwagen was, en rond de €30-€40 voor een auto. En een bekende was er de week ervoor voor hetzelfde geweest en moest €40 betalen en was na een uur klaar).
Dus Roy vandaag nog maar eens gebeld. Zeiden ze tegen Roy dat hij inelkaar zat, en eigenlijk alleen nog gebalanceerd moest worden, en vanmiddag opgehaald kon worden.
Maar ik moest om half 2 nog eens bellen over de prijs..
Dus ik bel er net heen, zijn ze er nog niet eens aan begonnen (nu een week later). En de kosten bleven gewoon €100!!
Dus Roy belt zo nog een keer weer, want dit vind ik niet normaal..
Zal wel komen omdat ik een vrouw ben.. Kan de prijs hoger en kunnen ze mij lekker langer laten wachten..
En tegen mij werd gezegd dat ze vandaag of morgen pas met de assen zouden beginnen..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Dennis Postma

Het zit je wel mee Nicole.  :neen:

Edwin Postma

nou, daar ben je dan mooi klaar mee.


ik lees net op het automaxx forum dat er 1 van de mooieste 206jes afgebrand is.

en een slechte foto maar het is hem wel


erg zonde van deze prachtige auto
Truckertje

Nicole

Het gaat momenteel inderdaad niet lekker :neen:
Al ben ik nu wel benieuwd tegen wie hun aan het liegen zijn..
Had gehoopt eindelijk deze week weer in m'n eigen meg te kunnen rijden, want als Simone haar rijbewijs haalt, gaat de gele volgende week weg, en dan gaat Roy weer in de groene rijden..
Als mijn meg dan niet klaar is zit ik dus zonder auto, en kan ik niet meer op boodschap etc., want op de fiets met de kleine en 2 volle boodschappen tassen 10km naar huis fietsen is ook niet echt fijn met mijn rug :neen:

Maar we wachten weer af Y kan helaas weinig anders doen haha!


Ai dat is echt zonde zeg van die 206! Y
Balen voor de eigenaar die al z'n geld erin gestoken heeft..
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev