Advertenties


Klets maar raak DEEL 143

Gestart door Stefan, 20 april 2011, 12:48:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Rick Santbergen

Ja is twee straten verderop. Maar ik weet niet meer, dan in de kranten staan. 44 jarige man die zijn vrouw (42) en zoon (18) neer heeft gestoken. Man is opgepakt, zoon ligt kritiek en vrouw is er beter aan toe dan de zoon.

Den

Citaat van: Rick Santbergen op 23 april 2011, 14:54:57
Ja is twee straten verderop. Maar ik weet niet meer, dan in de kranten staan. 44 jarige man die zijn vrouw (42) en zoon (18) neer heeft gestoken. Man is opgepakt, zoon ligt kritiek en vrouw is er beter aan toe dan de zoon.

Pff, wel triest zeg. Toch wel raar als het zo dichtbij is.
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Roy (Coup a One)

Citaat van: Den op 23 april 2011, 13:51:49

Kan beter maar stoppen want begin net een oud opa-tje te lijken

Kom je de volgende keer op de meeting met je tuning rollator of wordt het toch de wandelstok :? :D

Roy16v

Nou, wij zijn weer thuis..
Eerst naar Den Haag geweest.
Die 2.0 16v is rijp voor de sloop, een gigatische sjomp.

Hij zei tegen ons aan de tel.: Cv reageerd niet altijd - Wat lak schade aan drempel - ruime stuurkogel.

Dus wij dachten; No problem!

Wij komen daar, en het lijstje begon:
Bumper los - grilletje los - diepe krassen rechter spatbord - deuken linkerspatbord - deuk in dak - ramen werken alle 4 niet - aandrijfas maakt veel lawaai - stuurkogels ruim - wiellagers - 4 velgen met onherstelbare stoeprandschade - 4 gladde banden en losse lappen rubber - krassen bumper - deuk in beide deuren - deuk in kofferklep - tankmeter en snelheidsmeter doen het niet, toerenteller vanaf 3000 toeren - startonderbreker moet eraf met noodcode - flinke tik in de motor - uitlaat lek

Dus dat werd hem niet..

Wij nog naar Veenendaal gereden, daar een erg nette blauwe 1.6e wel een klein beetje roest in linker achterspatbord, maar dat is te herstellen.
Helaas alleen toen hij aan de loop was bleek hij een lekke klep te hebben, liep op gas en benzine niet goed..

Wij daarna naar Nieuwe Pekela geweest voor een gele 1.6e, maar bleek net verkocht.

Daarna nog naar vakgarage pekela geweest, maar die prijzen daar waren veel te hoog...

Dus we hebben het volgende besloten: Simone koopt onze gele meg zodra mijn blauwe meg klaar is !-!


Nicole

Zie net dat ik weer onder Roy zijn account aan het posten was :D
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Den

#125
Citaat van: PFVFDiesel op 23 april 2011, 19:13:15
Nou, wij zijn weer thuis..
Eerst naar Den Haag geweest.
Die 2.0 16v is rijp voor de sloop, een gigatische sjomp.

Hij zei tegen ons aan de tel.: Cv reageerd niet altijd - Wat lak schade aan drempel - ruime stuurkogel.

Dus wij dachten; No problem!

Wij komen daar, en het lijstje begon:
Bumper los - grilletje los - diepe krassen rechter spatbord - deuken linkerspatbord - deuk in dak - ramen werken alle 4 niet - aandrijfas maakt veel lawaai - stuurkogels ruim - wiellagers - 4 velgen met onherstelbare stoeprandschade - 4 gladde banden en losse lappen rubber - krassen bumper - deuk in beide deuren - deuk in kofferklep - tankmeter en snelheidsmeter doen het niet, toerenteller vanaf 3000 toeren - startonderbreker moet eraf met noodcode - flinke tik in de motor - uitlaat lek

Dus dat werd hem niet..

Wij nog naar Veenendaal gereden, daar een erg nette blauwe 1.6e wel een klein beetje roest in linker achterspatbord, maar dat is te herstellen.
Helaas alleen toen hij aan de loop was bleek hij een lekke klep te hebben, liep op gas en benzine niet goed..

Wij daarna naar Nieuwe Pekela geweest voor een gele 1.6e, maar bleek net verkocht.

Daarna nog naar vakgarage pekela geweest, maar die prijzen daar waren veel te hoog...

Dus we hebben het volgende besloten: Simone koopt onze gele meg zodra mijn blauwe meg klaar is !-!



Das wel zonde van het rijden zeg. Kun je geen € 50,- bieden en gebruiken voor onderdelen ?
@simone, dan weet je zeker dat je een goede auto eraan hebt. Mooi autootje hoor.

De kop van 1.6 zou ik kunnen reviseren. Kleppen heb ik nog van 15000 km oud,
Dus mocht het nog moeten gebeuren hoor ik het wel
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Dennis Postma

Tja dat is inderdaad nog al wat wat er gebeuren moet. Nog even geduld hebben dus.  :0

Den

Citaat van: Coup a One op 23 april 2011, 18:47:21
Kom je de volgende keer op de meeting met je tuning rollator of wordt het toch de wandelstok :? :D

Sport-roller die mee gaat dan, heb de trailer al klaar staan;)

Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Nicole

Citaat van: Den op 23 april 2011, 19:17:22
Das wel zonde van het rijden zeg. Kun je geen € 50,- bieden en gebruiken voor onderdelen ?
@simone, dan weet je zeker dat je een goede auto eraan hebt. Mooi autootje hoor.
De gele weet ze dat inderdaad zeker Y
Wel zonde van de rit inderdaad, maar de groene meg heeft gigantisch zuinig gereden Y

Die "sloper" zou dan op de autoambu hierheen moeten, rijdend brengen we hem hier niet heen, en volgens mij wouden ze niet veel zakken (ondanks de zeer slechte staat)..

Ik denk dat ze hopen op een dame die ervoor komt en geen verstand heeft van auto's, en hem gewoon mee neemt, al weet een kind volgens mij al wel dat die auto echt slecht is haha o-)
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Den

Citaat van: Nicole op 23 april 2011, 19:23:59
De gele weet ze dat inderdaad zeker Y
Wel zonde van de rit inderdaad, maar de groene meg heeft gigantisch zuinig gereden Y

Die "sloper" zou dan op de autoambu hierheen moeten, rijdend brengen we hem hier niet heen, en volgens mij wouden ze niet veel zakken (ondanks de zeer slechte staat)..

Ik denk dat ze hopen op een dame die ervoor komt en geen verstand heeft van auto's, en hem gewoon mee neemt, al weet een kind volgens mij al wel dat die auto echt slecht is haha o-)

Ook 7,3 op 100 gereden vandaag ?

Ze hebben er zelf veel voor betaald dus denken ze dat hij dat waard is natuurlijk.
Soms zijn ze zo zuinig op auto's he. Mag ik vragen wat de prijs was ? En waar ?
Kan ik eens bieden voor onderdelen ;)
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Nicole

VP was maar €500 (maar je kan voor zo'n bedrag normaal ook goede meg's kopen, zie onze groene !-! ), staat in Den Haag.

Link staat in het marktplaats/speurders/ebay topic Y

Pff weet niet precies meer wat hij verbruikt heeft, plaatst Roy straks wel :P
Die is helemaal trots op onze groene meg :P
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Den

Citaat van: Nicole op 23 april 2011, 19:29:59
VP was maar €500 (maar je kan voor zo'n bedrag normaal ook goede meg's kopen, zie onze groene !-! ), staat in Den Haag.

Link staat in het marktplaats/speurders/ebay topic Y

Pff weet niet precies meer wat hij verbruikt heeft, plaatst Roy straks wel :P
Die is helemaal trots op onze groene meg :P

Haha, ik ook op onze rode mag ;)
Dik blokkie en toch zuinig rijden.

Bied hem zo 200 per mail voor onderdelen. Blok zat ook onder de olie of niet ?

Hoor het zo van roy wel
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

Nicole

Ja blok zat onder de olie Y
Mégane Coupé • 1.9 DCI (Gechipt > 130 pk) • 2001 • Zwart > Verkocht!

Karin

Ziet er leuk uit Den die sport-roller  :D :D

Vooral dat roze doet het hem.

Den

Citaat van: Karin op 23 april 2011, 21:01:27
Ziet er leuk uit Den die sport-roller  :D :D

Vooral dat roze doet het hem.

Haha, hij is gaaf he.
Mn oma was er vandaag, liet haar die foto zien. Nu wil ze er ook zo een  8)7
Maggied couple 4 life,
Maggy: 1.6 8v, K7M RiP
Big Mag: 2.0 16v, F7R

coupe parts 4 sale

EhPortal 1.39.5 © 2024, WebDev